Senior špecialista zákazníckej podpory s nemeckým jazykom

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 550 EUR/mesiac
v závislosti od skúseností

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáš si novú prácu v oblasti zákazníckeho servisu, nákupu alebo administratívy? Ak plynule ovládaš nemčinu a hľadáš priestor na sebarealizáciu, pošli nám svoj životopis.

Tvojou náplňou práce bude:
- Podľa pridelenej agendy, prijímanie emailových a telefonických požiadaviek týkajúcich sa ticketov od zamestnancov a dodávateľov v nemeckom jazyku
- Komunikovať so zákazníkom a informovať ho o stave vybavovania ticketov a ich dokumentovania
- Evidencia ticketov a vybavovanie prichádzajúcich hovorov a správ na profesionálnej úrovni
- Interná komunikácia a spolupráca v rámci tímov
- Účasť na interných školeniach a kurzoch

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti prekladateľstva, tlmočníctva, administratívy, účtovníctva, ekonomiky, manažmentu, nákupu či logistiky
- Ročná prax v oblasti Customer service alebo Help desk
- Pokročilá znalosť anglického jazyka (min.B2) je podmienkou
- Pokročilá znalosť nemeckého jazyka (min. B2) je podmienkou
- Znalosť MS Office
- Znalosť SAP výhodou
- Orientácia na detail a kvalitu práce
- Schopnosť organizovať si prácu a čas, prioritizovať si úlohy
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Profesionálne komunikačné zručnosti
- Pozitívny prístup k práci

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Tlmočníctvo, administratíva, účtovníctvo, ekonomika, manažment, nákup a logistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Google Sheets - Pokročilý

Benefits

Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:

- Denne využívať angličtinu a ďalší jazyk,
- Rozvíjať technické znalosti v SAP, HRIS a i.
- Využiť získané znalosti a prax v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.

Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca:

- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni a firemné raňajky
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
ID: 4527003  Dátum zverejnenia: 22.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 550 EUR/mesiac