Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky


Administratívny špecialista s francúzskym jazykom
Miesto práce
Hlavná 111, 040 01 Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacv závislosti od skúseností
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš si novú prácu v oblasti nákupu alebo administratívy? Ak plynule ovládaš francúzštinu a hľadáš priestor na sebarealizáciu, pošli nám svoj životopis.
Tvojou náplňou práce bude:
- Hodnotenie a monitorovnie dodávateľov považovaných za vysoko rizikových z hľadiska udržateľnosti, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
- Vytváranie a aktualizovane údajov o dodávateľoch v súlade so zásadami udržateľnosti
- Podpora a pomoc pri definovaní akčného plánu pre dodávateľov, ktorí nespĺňajú minimálne požiadavky
- Štandardizovanie procesu prekvalifikácie dodávateľov na regionálnej úrovni
- Vedenie, uchovávanie a kontrola dokumentácie o dodávateľoch
Tvojou náplňou práce bude:
- Hodnotenie a monitorovnie dodávateľov považovaných za vysoko rizikových z hľadiska udržateľnosti, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
- Vytváranie a aktualizovane údajov o dodávateľoch v súlade so zásadami udržateľnosti
- Podpora a pomoc pri definovaní akčného plánu pre dodávateľov, ktorí nespĺňajú minimálne požiadavky
- Štandardizovanie procesu prekvalifikácie dodávateľov na regionálnej úrovni
- Vedenie, uchovávanie a kontrola dokumentácie o dodávateľoch
Iné výhody
Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:
- Denne využívať angličtinu, poľštinu a ďalší jazyk,
- Rozvíjať technické znalosti v SAP, Salesforce a i.
- Využiť získané znalosti a prax v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca:
- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni a firemné raňajky
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
- Denne využívať angličtinu, poľštinu a ďalší jazyk,
- Rozvíjať technické znalosti v SAP, Salesforce a i.
- Využiť získané znalosti a prax v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca:
- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni a firemné raňajky
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Tlmočníctvo, administratíva, účtovníctvo, ekonomika, manažment, nákup a logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Google Sheets - Mierne pokročilý
Google Sheets - Mierne pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti prekladateľstva, tlmočníctva, administratívy, účtovníctva, ekonomiky, manažmentu, nákupu či logistiky
- Ročná prax na obdobnej pozícii
- Pokročilá znalosť anglického jazyka (min.B2) je podmienkou
- Pokročilá znalosť francúzskeho jazyka (min. B2) je podmienkou
- Znalosť MS Office a Google sheets
- Znalosť SAP výhodou
- Orientácia na detail a kvalitu práce
- Schopnosť organizovať si prácu a čas, prioritizovať si úlohy
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Profesionálne komunikačné zručnosti
- Pozitívny a zodpovedný prístup k práci
- Ročná prax na obdobnej pozícii
- Pokročilá znalosť anglického jazyka (min.B2) je podmienkou
- Pokročilá znalosť francúzskeho jazyka (min. B2) je podmienkou
- Znalosť MS Office a Google sheets
- Znalosť SAP výhodou
- Orientácia na detail a kvalitu práce
- Schopnosť organizovať si prácu a čas, prioritizovať si úlohy
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Profesionálne komunikačné zručnosti
- Pozitívny a zodpovedný prístup k práci
Stručná charakteristika spoločnosti
Holcim buduje pokrok pre ľudí a planétu. Ako globálny líder v oblasti inovatívnych a udržateľných stavebných riešení, Holcim umožňuje vytvoriť zelenšie mestá, inteligentnejsiu infraštruktúru a zlepšuje úroveň bývania na celom svete. S udržateľnosťou ako základom našej stratégie sa Holcim postupne stáva spoločnosťou s nulovou produkciou emisií, pričom jadrom úspechu sú naši ľudia a komunity. Spoločnosť presadzuje obnoviteľný a udržateľný prístup k stavebníctvu, ako svetová jednotka v oblasti recyklácie buduje viac, s menšími vstupmi. Holcim zamestnáva celosvetovo 70 000 ľudí, ktorí sú motivovaní k budovaniu rozvoja pre ľudí a planétu prostredníctvom obchodných segmentov: cement, betón, kamenivo. V EBS, finančnom centre zdieľaných služieb, odborníci poskytujú podporu partnerským spoločnostiam v Európe v oblasti účtovníctva, fakturácie, administratívy, personalistiky a správy klientskych údajov.
Pre Viac informácií prosím navštívte:
Web stránka: www.holcim-ebs.eu/
Facebook: https://www.facebook.com/LafargeHolcimEuropeanBusinessServices/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/holcim-european-business-services/
Instagram: https://www.instagram.com/holcimebs/
Pre Viac informácií prosím navštívte:
Web stránka: www.holcim-ebs.eu/
Facebook: https://www.facebook.com/LafargeHolcimEuropeanBusinessServices/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/holcim-european-business-services/
Instagram: https://www.instagram.com/holcimebs/
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Stavebný priemysel
Informácie o výberovom konaní
Chceš sa stať súčasťou nášho SSC? Pošli nám svoje štrukturované CV v anglickom jazyku.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce,
- Následne prebieha interview s interným HR.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce,
- Následne prebieha interview s interným HR.
Kontakt
ID: 4436339
Dátum zverejnenia: 5.5.2023
2023-05-05
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista podpory zákazníkov, Účtovník Spoločnosť: Holcim European Business Services s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac