Administratívny špecialista s francúzskym jazykom

Miesto práce
Hlavná 111, 040 01 Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
v závislosti od skúseností

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáš si novú prácu v oblasti nákupu alebo administratívy? Ak plynule ovládaš francúzštinu a hľadáš priestor na sebarealizáciu, pošli nám svoj životopis.

Tvojou náplňou práce bude:
- Hodnotenie a monitorovnie dodávateľov považovaných za vysoko rizikových z hľadiska udržateľnosti, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
- Vytváranie a aktualizovane údajov o dodávateľoch v súlade so zásadami udržateľnosti
- Podpora a pomoc pri definovaní akčného plánu pre dodávateľov, ktorí nespĺňajú minimálne požiadavky
- Štandardizovanie procesu prekvalifikácie dodávateľov na regionálnej úrovni
- Vedenie, uchovávanie a kontrola dokumentácie o dodávateľoch

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti prekladateľstva, tlmočníctva, administratívy, účtovníctva, ekonomiky, manažmentu, nákupu či logistiky
- Ročná prax na obdobnej pozícii
- Pokročilá znalosť anglického jazyka (min.B2) je podmienkou
- Pokročilá znalosť francúzskeho jazyka (min. B2) je podmienkou
- Znalosť MS Office a Google sheets
- Znalosť SAP výhodou
- Orientácia na detail a kvalitu práce
- Schopnosť organizovať si prácu a čas, prioritizovať si úlohy
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Profesionálne komunikačné zručnosti
- Pozitívny a zodpovedný prístup k práci

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Tlmočníctvo, administratíva, účtovníctvo, ekonomika, manažment, nákup a logistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Mierne pokročilý
Google Sheets - Mierne pokročilý

Benefits

Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:

- Denne využívať angličtinu, poľštinu a ďalší jazyk,
- Rozvíjať technické znalosti v SAP, Salesforce a i.
- Využiť získané znalosti a prax v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.

Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca:

- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni a firemné raňajky
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
ID: 4436339  Dátum zverejnenia: 5.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac