Špecialista nákupu s nemeckým jazykom (remote)


Miesto práce

Práca z domu

Mzdové podmienky (brutto)

Od 1 000 EUR/mesiacv závislosti od skúseností

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si organizovaný, zodpovedný a rád pracuješ s ľuďmi? Ak si zároveň v nemčine "ako doma" a zaujíma ťa oblasť nákupu, pošli nám svoj životopis.

Tvojou náplňou práce bude:
- mapovať a vyhodnocovať potenciálne riziko u dodávateľov v zmysle udržateľného obstarávania, lokálnych nariadení a v kontexte zdravia a bezpečnosti
- pravidelne identifikovať rizikových dodávateľov podľa politiky udržateľného obstarávania a koordinovať činnosti s tým súvisiace (evidencia)
- podporovať a definovať akčný plán pre dodavateľov, ktorí nespĺňajú požadované kritériá
- podujať sa na štandardizácii procesu prekvalifikácie dodávateľov na regionálnej úrovni
- spravovať dokumentáciu zaslanú dodávateľmi a zabezpečiť jej uchovávanie a revidovanie

Iné výhody

Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:

- Denne využívať angličtinu a nemčinu,
- Rozvíjať technické znalosti v SAP, Salesforce a i.
- Využiť získané znalosti a prax v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.

Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca:

- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni a firemné raňajky
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Tlmočníctvo, prekladateľstvo, administratíva, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vzdelanie v oblasti prekladateľstva/tlmočníctva, administratívy, ekonómie
- Pokročilá znalosť nemeckého jazyka (min.B2) je podmienkou
- Pokročilá znalosť anglického jazyka (min.B2) je podmienkou
- Znalosť MS Office
- Orientácia na detail a kvalitu práce
- Schopnosť organizovať si prácu a čas, prioritizovať si úlohy
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikačné zručnosti
- Pozitívny prístup k práci
- Teamový hráč

Stručná charakteristika spoločnosti

Holcim European Business Services's team, located in a modern and dynamic office in the heart of Košice, is providing financial and administration support for Holcim’s branches within Europe. Our BSC was established in 2014 on green field developing its international projects within Europe.
In the development phase of the company we provide a unique experience to our employees, where they are using their language skills on daily basis (with English as the corporate language), grow professionally with their expertise, and development in the hard skills as well as soft skills area. With team work as one of the main domain we have been able to grow our business in international measures and continue to expand to more countries.

For more information please visit:
www.holcim-ebs.eu/
https://www.facebook.com/HolcimEuropeanBusinessServices/

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Účtovnícke a auditorské činnosti

Informácie o výberovom konaní

Chceš sa stať súčasťou nášho SSC? Pošli nám svoje štrukturované CV v anglickom jazyku.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce,
- Následne prebieha interview s interným HR.
ID: 4298052  Dátum zverejnenia: 1.7.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac