Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky


Vieš nemecky a máš skúsenosť s mzdovým účtovníctvom? Vitaj v tíme
Miesto práce
Hlavná, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacv závislosti od skúseností
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš si novú prácu v oblasti administratívy a HR? Ak ovládaš nemecký a anglický jazyk na pokročilej úrovni a hľadáš priestor na sebarealizáciu, pošli nám svoj životopis.
Ponúkame Ti príležitosť stať sa súčasťou tímu personalistiky a mzdového účtovníctva!
Tvojou náplňou práce bude:
- Včasné a presné spracovanie mzdového účtovníctva za pridelené entity v programe SAP
- Podpora interných a externých zákazníkov v oblasti personalistiky a miezd
- Výpočet a príprava bonusov na základe lokálnych predpisov
- Spracovanie personálnych a organizačných dát v súlade s požiadavkami auditu a interných a legislatívnych postupov
- Analýza dát a tvorba reportov
- Interná komunikácia v rámci tímov a participácia na procesných zlepšeniach
- Podpora projektového tímu pri nastavovaní procesov a riešení nezrovnalostí
Ponúkame Ti príležitosť stať sa súčasťou tímu personalistiky a mzdového účtovníctva!
Tvojou náplňou práce bude:
- Včasné a presné spracovanie mzdového účtovníctva za pridelené entity v programe SAP
- Podpora interných a externých zákazníkov v oblasti personalistiky a miezd
- Výpočet a príprava bonusov na základe lokálnych predpisov
- Spracovanie personálnych a organizačných dát v súlade s požiadavkami auditu a interných a legislatívnych postupov
- Analýza dát a tvorba reportov
- Interná komunikácia v rámci tímov a participácia na procesných zlepšeniach
- Podpora projektového tímu pri nastavovaní procesov a riešení nezrovnalostí
Iné výhody
Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:
- Denne využívať angličtinu a nemčinu
- Rozvíjať technické znalosti v SAP a i.
- Využiť získané znalosti v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca:
- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni a firemné raňajky
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
- Denne využívať angličtinu a nemčinu
- Rozvíjať technické znalosti v SAP a i.
- Využiť získané znalosti v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca:
- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni a firemné raňajky
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva, ekonomika, účtovníctvo, personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Pokročilá znalosť nemeckého jazyka (min.B2)
- Pokročilá znalosť anglického jazyka (min.B2)
- Pokročilá znalosť MS Office, hlavne Excelu
Výhodou je ak máš:
- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti administratívy, ekonomiky, účtovníctva, personalistiky a pod.
- Skúsenosti v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky sú výhodou
- Znalosť SAP HR
- Orientácia na detail a riešenie problémov
- Schopnosť pracovať s citlivými údajmi
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikačné zručnosti
- Pozitívny prístup k práci
- Teamový hráč
- Pokročilá znalosť anglického jazyka (min.B2)
- Pokročilá znalosť MS Office, hlavne Excelu
Výhodou je ak máš:
- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti administratívy, ekonomiky, účtovníctva, personalistiky a pod.
- Skúsenosti v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky sú výhodou
- Znalosť SAP HR
- Orientácia na detail a riešenie problémov
- Schopnosť pracovať s citlivými údajmi
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikačné zručnosti
- Pozitívny prístup k práci
- Teamový hráč
Stručná charakteristika spoločnosti
Holcim European Business Services's team, located in a modern and dynamic office in the heart of Košice, is providing financial and administration support for Holcim’s branches within Europe. Our BSC was established in 2014 on green field developing its international projects within Europe.
In the development phase of the company we provide a unique experience to our employees, where they are using their language skills on daily basis (with English as the corporate language), grow professionally with their expertise, and development in the hard skills as well as soft skills area. With team work as one of the main domain we have been able to grow our business in international measures and continue to expand to more countries.
For more information please visit:
www.holcim-ebs.eu/
https://www.facebook.com/HolcimEuropeanBusinessServices/
In the development phase of the company we provide a unique experience to our employees, where they are using their language skills on daily basis (with English as the corporate language), grow professionally with their expertise, and development in the hard skills as well as soft skills area. With team work as one of the main domain we have been able to grow our business in international measures and continue to expand to more countries.
For more information please visit:
www.holcim-ebs.eu/
https://www.facebook.com/HolcimEuropeanBusinessServices/
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Účtovnícke a auditorské činnosti
Informácie o výberovom konaní
Chceš sa stať súčasťou nášho BSC? Pošli nám svoje CV v anglickom jazyku vo fomráte PDF.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce,
- Následne prebieha osobné interview s interným HR.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce,
- Následne prebieha osobné interview s interným HR.
ID: 4014207
Dátum zverejnenia: 23.5.2022
2022-05-23
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR generalist, Mzdový účtovník, Personalista, Účtovník Spoločnosť: Holcim European Business Services s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac