Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Francúzsky a anglicky hovoriaci administratívny špecialista
Miesto práce
Protifašistických bojovníkov, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš skúsenosti v oblasti účtovníctva a plynule ovládaš anglický a francúzsky jazyk? Ponúkame Ti možnosť rozvíjať svoju kariéru v našom dynamickom medzinárodnom tíme.
Vašou náplňou práce bude:
- Denné účtovné operácie a práca so systémom SAP
- Participácia na mesačných uzávierkach
- Vytváranie reportov súviacich s účtovníctvom
- Spolupráca a komunikácia s ostatnými oddeleniami
- Komunikácia so zákazníkmi z európskych pobočiek
- Účasť na projektoch
- Spracovanie účtovných prípadov v pridelenej účtovnej špecializácii
- Riešenie vzniknutých problémov
- Zistenie príčin problémov a následná investigácia
- Rýchle a presné zaznamenávanie finančných transakcií
- Využívanie anglického jazyka v dennej praxi
- Spolupráca pri zlepšovaní interných procesov
Vašou náplňou práce bude:
- Denné účtovné operácie a práca so systémom SAP
- Participácia na mesačných uzávierkach
- Vytváranie reportov súviacich s účtovníctvom
- Spolupráca a komunikácia s ostatnými oddeleniami
- Komunikácia so zákazníkmi z európskych pobočiek
- Účasť na projektoch
- Spracovanie účtovných prípadov v pridelenej účtovnej špecializácii
- Riešenie vzniknutých problémov
- Zistenie príčin problémov a následná investigácia
- Rýchle a presné zaznamenávanie finančných transakcií
- Využívanie anglického jazyka v dennej praxi
- Spolupráca pri zlepšovaní interných procesov
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonomiky, administratívy
- skúsenosť s všeobecným účtovníctvom, fakturáciou alebo personalistikou aspoň 1 rok
- angličtina A francúzština - plynulá komunikácia
- komunikačné zručnosti
- orientácia na zákazníka
- detailnosť, dôkladnosť
- proaktivita
- skúsenosť s všeobecným účtovníctvom, fakturáciou alebo personalistikou aspoň 1 rok
- angličtina A francúzština - plynulá komunikácia
- komunikačné zručnosti
- orientácia na zákazníka
- detailnosť, dôkladnosť
- proaktivita
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Financie, bankovníctvo, ekonomika, verejná správa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Francúzsky jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Benefits
Ako prvé európske SSC pre LafargeHolcim ponúkame našim zamestnancom možnosť rozvíjať sa vo viacerých aspektoch:
- denne využívať angličtinu a druhý jazyk (FJ, NJ, TJ, bulharský, chorvátsky, maďarský jazyk a mnoho iných),
- rozvíjať technické znalosti v SAP,
- využiť teoretické znalosti získané počas štúdia v medzinárodnom prostredí,
- podieľať sa na zlepšovaní procesov,
- rozvíjať soft skills participáciou na interných tréningoch.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a development plan pre každého špecialistu v moderných priestoroch v centre Košíc.
- denne využívať angličtinu a druhý jazyk (FJ, NJ, TJ, bulharský, chorvátsky, maďarský jazyk a mnoho iných),
- rozvíjať technické znalosti v SAP,
- využiť teoretické znalosti získané počas štúdia v medzinárodnom prostredí,
- podieľať sa na zlepšovaní procesov,
- rozvíjať soft skills participáciou na interných tréningoch.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a development plan pre každého špecialistu v moderných priestoroch v centre Košíc.
ID: 3497242
Dátum zverejnenia: 29.11.2018
2018-11-29
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Office manager, Personalista, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Holcim European Business Services s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: min 750 € brutto v závislosti od skúseností