Можливість для людей з України

Ovládaš jazyky a hľadáš si prácu v oblasti administratívy? Hľadáme práve Teba!


Miesto práce

Hlavná, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Mzdové podmienky (brutto)

1 050 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a jazykových zručností

Termín nástupu

ASAP

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naše centrum zdieľaných služieb Ti dáva možnosť budovať kariéru v medzinárodnom prostredí na oddelení podpory nákupu. Ak máš skúsenosti v oblasti administratívy a ovládaš nemecký, francúzsky, talianský, poľský či rumunský jazyk, hľadáme práve Teba!

Čo budeš robiť?
- Telefonická a emailová komunikácia s internými zákazníkmi Holcim EBS
- Podieľanie sa na riešení otázok zo strany zákazníka
- Práca s internou databázou za účelom plnenia požiadaviek zákazníka
- Kooperácia s finančnými tímami a oddeleniami v Holcim EBS
- Účasť na zlepšovaní interných procesov

Iné výhody

Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:

- Denne využívať angličtinu a ďalšie jazyky,
- Rozvíjať technické znalosti v SAP,
- Využiť získané znalosti v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.

Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca :

- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonómia, financie, informatika, administratíva, jazyky

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Rumunský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vzdelanie v oblasti ekonomiky, financií, manažmentu, prekladateľstva/tlmočníctva, administratívy, nákupu či logistiky
- Predošlá skúsenosť v oblasti customer service je výhodou
- Konverzačná znalosť anglického jazyka je podmienkou
- Znalosť jedného z uvedených jazykov (nemecký/francúzsky/poľský/rumunský/talianský) na pokročilej úrovni je podmienkou
- Znalosť MS Office
- Znalosť SAP výhodou
- Orientácia na detail a riešenie problémov
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikačné zručnosti
- Pozitívny prístup k práci

Stručná charakteristika spoločnosti

Holcim buduje pokrok pre ľudí a planétu. Ako globálny líder v oblasti inovatívnych a udržateľných stavebných riešení, Holcim umožňuje vytvoriť zelenšie mestá, inteligentnejsiu infraštruktúru a zlepšuje úroveň bývania na celom svete. S udržateľnosťou ako základom našej stratégie sa Holcim postupne stáva spoločnosťou s nulovou produkciou emisií, pričom jadrom úspechu sú naši ľudia a komunity. Spoločnosť presadzuje obnoviteľný a udržateľný prístup k stavebníctvu, ako svetová jednotka v oblasti recyklácie buduje viac, s menšími vstupmi. Holcim zamestnáva celosvetovo 70 000 ľudí, ktorí sú motivovaní k budovaniu rozvoja pre ľudí a planétu prostredníctvom štyroch obchodných segmentov: cement, betón, kamenivo a riešenia & produkty.

Pre Viac informácií prosím navštívte:
Web stránka: www.holcim-ebs.eu/
Facebook: https://www.facebook.com/LafargeHolcimEuropeanBusinessServices/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/holcim-european-business-services/
Intagram: https://www.instagram.com/holcimebs/

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Účtovnícke a auditorské činnosti

Informácie o výberovom konaní

Chceš sa stať súčasťou nášho BSC? Pošli nám svoje štrukturované CV v anglickom jazyku.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce.
- Následne prebieha interview s interným HR.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Maťášová
E-mail: poslať životopis
ID: 3362754  Dátum zverejnenia: 19.12.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac