Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka - recepčný/á
Miesto práce
Galvaniho, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacFinálna mzda je predmetom dohody a závisí od schopností a zručností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte radi organizáciu, systém a poriadok vo veciach? Viete sa vynájsť a vybaviť/ vyriešiť takmer akúkoľvek úlohu, či nečakanú situáciu? Pošlite nám svoj životopis!
Sme pevne etablovaná a zároveň dynamicky sa rozvíjajúca slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti priemyselnej automatizácie. Do svojho tímu hľadáme asistenta/ku - recepčného/ú, ktorý/á bude zodpovedať za plynulý a profesionálny chod recepcie a administratívnu podporu spoločnosti, bez ktorej by sa nám žilo ťažko.
Čo bude Tvoja náplň práce?
• Chod recepcie spoločnosti a organizácia jej činnosti.
• Primárny kontakt s návštevou - uvítanie, usadenie a príprava drobného občerstvenia.
• Zber, spracovanie dokladov a správa systému evidencie dochádzky.
• Správa došlej a odoslanej pošty a balíkov.
• Podpora oddelení spoločnosti pri organizovaní služobných ciest.
• Operatívna starostlivosť o firemné priestory - starostlivosť o zeleň,
starostlivosť o kuchynky, riešenie bežných prevádzkových úloh v
priestoroch.
• Nákup a správa skladu spotrebného materiálu, kancelárskych
potrieb a drobného občerstvenia pre potreby spoločnosti.
• Zabezpečenie pečiatok a vizitiek.
• Výpomoc v registratúre.
• Podpora office manažmentu.
Prevádzka recepcie je v pondelok až štvrtok od 8:00 do 16:00, piatok od 8:00 do 15:00.
Sme pevne etablovaná a zároveň dynamicky sa rozvíjajúca slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti priemyselnej automatizácie. Do svojho tímu hľadáme asistenta/ku - recepčného/ú, ktorý/á bude zodpovedať za plynulý a profesionálny chod recepcie a administratívnu podporu spoločnosti, bez ktorej by sa nám žilo ťažko.
Čo bude Tvoja náplň práce?
• Chod recepcie spoločnosti a organizácia jej činnosti.
• Primárny kontakt s návštevou - uvítanie, usadenie a príprava drobného občerstvenia.
• Zber, spracovanie dokladov a správa systému evidencie dochádzky.
• Správa došlej a odoslanej pošty a balíkov.
• Podpora oddelení spoločnosti pri organizovaní služobných ciest.
• Operatívna starostlivosť o firemné priestory - starostlivosť o zeleň,
starostlivosť o kuchynky, riešenie bežných prevádzkových úloh v
priestoroch.
• Nákup a správa skladu spotrebného materiálu, kancelárskych
potrieb a drobného občerstvenia pre potreby spoločnosti.
• Zabezpečenie pečiatok a vizitiek.
• Výpomoc v registratúre.
• Podpora office manažmentu.
Prevádzka recepcie je v pondelok až štvrtok od 8:00 do 16:00, piatok od 8:00 do 15:00.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej a modernej slovenskej spoločnosti,
- Priateľské prostredie;
- Možnosti vzdelávania, rozvoja odborných znalostí a zručností, jazykové vzdelávanie;
- Pestrý 3-úrovňový benefitný program (pravidelné celofiremné akcie, spoločné tímové aktivity a individuálne volený sociálny program) zameraný na rôzne aspekty života od zdravia až po kultúru;
- Zaujímavé finančné odmeny postavené na výsledkoch zamestnanca, tímu a spoločnosti.
- Priateľské prostredie;
- Možnosti vzdelávania, rozvoja odborných znalostí a zručností, jazykové vzdelávanie;
- Pestrý 3-úrovňový benefitný program (pravidelné celofiremné akcie, spoločné tímové aktivity a individuálne volený sociálny program) zameraný na rôzne aspekty života od zdravia až po kultúru;
- Zaujímavé finančné odmeny postavené na výsledkoch zamestnanca, tímu a spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis.
Vybraných kandidátov/-ky budeme kontaktovať.
Vybraných kandidátov/-ky budeme kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Systematický, organizovaný a proaktívny prístup k úlohám a práci;
- Príjemné vystupovanie a komunikatívnosť;
- Zmysel pre poriadok;
- ANGLICKÝ jazyk na mierne pokročilej úrovni, komunikácia v nemeckom jazyku je výhodou;
- Profesionálna a efektívna komunikácia - osobná/ písomná/ telefonická;
- Skúsenosť s organizáciou práce na recepcii spoločnosti je výhodou;
- Vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič.
- Príjemné vystupovanie a komunikatívnosť;
- Zmysel pre poriadok;
- ANGLICKÝ jazyk na mierne pokročilej úrovni, komunikácia v nemeckom jazyku je výhodou;
- Profesionálna a efektívna komunikácia - osobná/ písomná/ telefonická;
- Skúsenosť s organizáciou práce na recepcii spoločnosti je výhodou;
- Vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Takmer každá lokomotíva na Slovensku má inštalované naše zariadenia, vďaka ktorým môže bezpečne jazdiť. Naše systému však nenájdete len vo vlakoch na Slovensku. Sme lídrom vlakovej bezpečnosti v krajinách strednej Európy.
Sme vysoko špecializovaná technologická firma zo Slovenska s históriou od roku 1993. Zabezpečujeme komplexné technologické riešenia pre spoľahlivú a bezpečnú jazdu na železnici. Naše produkty chránia život, znižujú náklady a šetria čas. Sme dôveryhodným partnerom pre lídrov európskej železničnej dopravy.
Za 30 rokov na trhu sme narástli na profesionálny tím s vyše 80 členmi. Staviame na vysokej odbornosti, špecifickom know-how a dlhoročných skúsenostiach v našom odbore. Za naším úspechom sa skrýva usilovnosť, vytrvalosť a tímová práca. Vďaka tomu máme v prevádzke viac než 4000 systémov na Slovensku i v zahraničí a ich počet neustále rastie.
Viac o nás a našej práci sa dozviete na našej stránke www.hmh.sk alebo sa ozvite, radi sa s Vami porozprávame.
Sme vysoko špecializovaná technologická firma zo Slovenska s históriou od roku 1993. Zabezpečujeme komplexné technologické riešenia pre spoľahlivú a bezpečnú jazdu na železnici. Naše produkty chránia život, znižujú náklady a šetria čas. Sme dôveryhodným partnerom pre lídrov európskej železničnej dopravy.
Za 30 rokov na trhu sme narástli na profesionálny tím s vyše 80 členmi. Staviame na vysokej odbornosti, špecifickom know-how a dlhoročných skúsenostiach v našom odbore. Za naším úspechom sa skrýva usilovnosť, vytrvalosť a tímová práca. Vďaka tomu máme v prevádzke viac než 4000 systémov na Slovensku i v zahraničí a ich počet neustále rastie.
Viac o nás a našej práci sa dozviete na našej stránke www.hmh.sk alebo sa ozvite, radi sa s Vami porozprávame.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4520813
Dátum zverejnenia: 3.4.2023
2023-04-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: HMH s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac