Junior manažér/-ka predaja

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
September/Október 2022
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiacFinálna mzda je predmetom dohody v závislosti od skúseností, schopností a zručností uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

O NÁS
Sme slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti vývoja a výroby zabezpečovacích a riadiacich systémov pre železničnú dopravu. Vďaka vlastným produktom a know-how, máme v tejto oblasti vybudovanú silnú pozíciu a našou ambíciou je túto pozíciu ďalej upevňovať.

O POZÍCII MANAŽÉR/-KA PREDAJA
Manažér/-ka predaja je súčasťou obchodného tímu, ktorého hlavnou zodpovednosťou je budovať a udržiavať dlhodobé konštruktívne a dobré vzťahy s našimi zákazníkmi a partnermi, ktoré vedú k obojstrannej spokojnosti.

Úlohou Manažéra/-ky predaja je zabezpečovať úspešnú realizáciu obchodných prípadov (B2B). Za týmto účelom sa nový kolega/kolegyňa bude venovať najmä týmto činnostiam:
• zisťovanie potrieb zákazníkov a vypracovanie ponúk.;
• príjem a spracovanie objednávok;
• príprava podkladov pre fakturáciu a fakturácia;
• sledovanie priebehu obchodných prípadov a kontrola plnenia termínov;
• koordinácia interného prierezového tímu pri realizácii obchodných prípadov;
• riešenie prípadných reklamácií;
• zastupovanie firmy v komunikácii so zákazníkmi a partnermi.

Pozn.: Pozícia nie je spojená s vedením ľudí.

Zamestnanecké výhody, benefity

✔ Zázemie etablovanej slovenskej technologickej spoločnosti s vlastným vývojom a produktom.
✔ Vzdelávanie a rozvoj - dôraz kladený na úvodnú adaptáciu, interné produktové a procesné školenia, odborné vzdelávanie, jazykové kurzy, účasť na veľtrhoch, ale aj rozvoj mäkkých zručností.
✔ Flexibilný pracovný čas.
✔ Home office do 20% pracovného času (po adaptácii).
✔ Flexibilný benefitný systém - príspevok na aktivity podľa vlastného výberu (kultúra, MultiSport karta, individuálna zdravotná starostlivosť a pod.).
✔ Atraktívne ročné finančné odmeny na základe výsledkov (spoločnosti a osobných).
✔ Spoločné firemné akcie 2x ročne (aktuálne podľa pandemickej situácie), príspevok na tímové aktivity.
✔ Odporúčací bonus pri obsadení voľnej pracovnej pozície odporučeným kandidátom.
✔ Vernostný program - extra dni voľna a rozširovanie benefitov pri spolupráci 5 a viac rokov.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis.
Vybraných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.8.2022 (ostáva ešte 16 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

administratívna podpora, obchod a komunikácia so zákazníkmi

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

OČAKÁVAME:
* Systematický a dôsledný prístup k práci
* Proaktívne nastavenie
* Profesionálnu komunikáciu (ústnu aj písomnú)

VÝHODOU:
* Skúsenosť na obchodnej pozícii v technickej oblasti (B2B)
* Znalosť nemeckého jazyka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť HMH, s.r.o. vznikla v roku 1993, má dlhoročnú tradíciu v oblasti riadenia technologických procesov, automatizácie a regulácie v železničnej doprave s významným postavením nielen na domácom trhu ale aj v zahraničí.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Dominika Malecová
E-mail: poslať životopis

HMH s.r.o.
Galvaniho 7/D
821 04 Bratislava
GPS súradnice:
48°9'55.5"N
017°10'29.8"E

Kontakt:
Tel: + 421 2 323 321 01-03
E-mail: [email protected]


hmh.sk

ID: 4390286  Dátum zverejnenia: 1.8.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac