Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior manažér/-ka predaja
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Október 2022
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiacFinálna mzda je predmetom dohody v závislosti od skúseností, schopností a zručností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
O NÁS
Sme slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti vývoja a výroby zabezpečovacích a riadiacich systémov pre železničnú dopravu. Vďaka vlastným produktom a know-how, máme v tejto oblasti vybudovanú silnú pozíciu a našou ambíciou je túto pozíciu ďalej upevňovať.
O POZÍCII MANAŽÉR/-KA PREDAJA
Manažér/-ka predaja je súčasťou obchodného tímu, ktorého hlavnou zodpovednosťou je budovať a udržiavať dlhodobé konštruktívne a dobré vzťahy s našimi zákazníkmi a partnermi, ktoré vedú k obojstrannej spokojnosti.
Úlohou Manažéra/-ky predaja je zabezpečovať úspešnú realizáciu obchodných prípadov (B2B). Za týmto účelom sa nový kolega/kolegyňa bude venovať najmä týmto činnostiam:
• zisťovanie potrieb zákazníkov a vypracovanie ponúk.;
• príjem a spracovanie objednávok;
• príprava podkladov pre fakturáciu a fakturácia;
• sledovanie priebehu obchodných prípadov a kontrola plnenia termínov;
• koordinácia interného prierezového tímu pri realizácii obchodných prípadov;
• riešenie prípadných reklamácií;
• zastupovanie firmy v komunikácii so zákazníkmi a partnermi.
Pozn.: Pozícia nie je spojená s vedením ľudí.
Sme slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti vývoja a výroby zabezpečovacích a riadiacich systémov pre železničnú dopravu. Vďaka vlastným produktom a know-how, máme v tejto oblasti vybudovanú silnú pozíciu a našou ambíciou je túto pozíciu ďalej upevňovať.
O POZÍCII MANAŽÉR/-KA PREDAJA
Manažér/-ka predaja je súčasťou obchodného tímu, ktorého hlavnou zodpovednosťou je budovať a udržiavať dlhodobé konštruktívne a dobré vzťahy s našimi zákazníkmi a partnermi, ktoré vedú k obojstrannej spokojnosti.
Úlohou Manažéra/-ky predaja je zabezpečovať úspešnú realizáciu obchodných prípadov (B2B). Za týmto účelom sa nový kolega/kolegyňa bude venovať najmä týmto činnostiam:
• zisťovanie potrieb zákazníkov a vypracovanie ponúk.;
• príjem a spracovanie objednávok;
• príprava podkladov pre fakturáciu a fakturácia;
• sledovanie priebehu obchodných prípadov a kontrola plnenia termínov;
• koordinácia interného prierezového tímu pri realizácii obchodných prípadov;
• riešenie prípadných reklamácií;
• zastupovanie firmy v komunikácii so zákazníkmi a partnermi.
Pozn.: Pozícia nie je spojená s vedením ľudí.
Zamestnanecké výhody, benefity
✔ Zázemie etablovanej slovenskej technologickej spoločnosti s vlastným vývojom a produktom.
✔ Vzdelávanie a rozvoj - dôraz kladený na úvodnú adaptáciu, interné produktové a procesné školenia, odborné vzdelávanie, jazykové kurzy, účasť na veľtrhoch, ale aj rozvoj mäkkých zručností.
✔ Flexibilný pracovný čas.
✔ Home office do 20% pracovného času (po adaptácii).
✔ Flexibilný benefitný systém - príspevok na aktivity podľa vlastného výberu (kultúra, MultiSport karta, individuálna zdravotná starostlivosť a pod.).
✔ Atraktívne ročné finančné odmeny na základe výsledkov (spoločnosti a osobných).
✔ Spoločné firemné akcie 2x ročne (aktuálne podľa pandemickej situácie), príspevok na tímové aktivity.
✔ Odporúčací bonus pri obsadení voľnej pracovnej pozície odporučeným kandidátom.
✔ Vernostný program - extra dni voľna a rozširovanie benefitov pri spolupráci 5 a viac rokov.
✔ Vzdelávanie a rozvoj - dôraz kladený na úvodnú adaptáciu, interné produktové a procesné školenia, odborné vzdelávanie, jazykové kurzy, účasť na veľtrhoch, ale aj rozvoj mäkkých zručností.
✔ Flexibilný pracovný čas.
✔ Home office do 20% pracovného času (po adaptácii).
✔ Flexibilný benefitný systém - príspevok na aktivity podľa vlastného výberu (kultúra, MultiSport karta, individuálna zdravotná starostlivosť a pod.).
✔ Atraktívne ročné finančné odmeny na základe výsledkov (spoločnosti a osobných).
✔ Spoločné firemné akcie 2x ročne (aktuálne podľa pandemickej situácie), príspevok na tímové aktivity.
✔ Odporúčací bonus pri obsadení voľnej pracovnej pozície odporučeným kandidátom.
✔ Vernostný program - extra dni voľna a rozširovanie benefitov pri spolupráci 5 a viac rokov.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis.
Vybraných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.
Vybraných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratívna podpora, obchod a komunikácia so zákazníkmi
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
OČAKÁVAME:
* Systematický a dôsledný prístup k práci
* Proaktívne nastavenie
* Profesionálnu komunikáciu (ústnu aj písomnú)
VÝHODOU:
* Skúsenosť na obchodnej pozícii v technickej oblasti (B2B)
* Znalosť nemeckého jazyka
* Systematický a dôsledný prístup k práci
* Proaktívne nastavenie
* Profesionálnu komunikáciu (ústnu aj písomnú)
VÝHODOU:
* Skúsenosť na obchodnej pozícii v technickej oblasti (B2B)
* Znalosť nemeckého jazyka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Takmer každá lokomotíva na Slovensku má inštalované naše zariadenia, vďaka ktorým môže bezpečne jazdiť. Naše systému však nenájdete len vo vlakoch na Slovensku. Sme lídrom vlakovej bezpečnosti v krajinách strednej Európy.
Sme vysoko špecializovaná technologická firma s históriou od roku 1993. Zabezpečujeme komplexné technologické riešenia pre spoľahlivú a bezpečnú jazdu na železnici. Naše produkty chránia život, znižujú náklady a šetria čas. Sme dôveryhodným partnerom pre lídrov európskej železničnej dopravy.
Za 30 rokov na trhu sme narástli na profesionálny tím s vyše 80 členmi. Staviame na vysokej odbornosti, špecifickom know-how a dlhoročných skúsenostiach v našom odbore. Za naším úspechom sa skrýva usilovnosť, vytrvalosť a tímová práca. Vďaka tomu sme uviedli do prevádzky už viac než 5000 systémov na Slovensku i v zahraničí a ich počet neustále rastie.
Viac o nás a našej práci sa dozviete na našej stránke www.hmh.sk alebo sa ozvite, radi sa s Vami porozprávame.
Sme vysoko špecializovaná technologická firma s históriou od roku 1993. Zabezpečujeme komplexné technologické riešenia pre spoľahlivú a bezpečnú jazdu na železnici. Naše produkty chránia život, znižujú náklady a šetria čas. Sme dôveryhodným partnerom pre lídrov európskej železničnej dopravy.
Za 30 rokov na trhu sme narástli na profesionálny tím s vyše 80 členmi. Staviame na vysokej odbornosti, špecifickom know-how a dlhoročných skúsenostiach v našom odbore. Za naším úspechom sa skrýva usilovnosť, vytrvalosť a tímová práca. Vďaka tomu sme uviedli do prevádzky už viac než 5000 systémov na Slovensku i v zahraničí a ich počet neustále rastie.
Viac o nás a našej práci sa dozviete na našej stránke www.hmh.sk alebo sa ozvite, radi sa s Vami porozprávame.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4390286
Dátum zverejnenia: 7.9.2022
2022-09-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Referent odbytu Spoločnosť: HMH s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac