Poradíme Vám?

Koordinátor/-ka administratívy na oddelení výroby (zástup počas MD/RD)

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
November 2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiacFinálna mzda je predmetom dohody a závisí od schopností a zručností uchádzača/-ky.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadá sa Koordinátor/-ka administratívy pre naše oddelenie výrobno-dodávateľské!

Máte radi systém v práci a zmysel pre poriadok je Vašou silnou stránkou? Viete, že správna a presná evidencia je základom kvality? Tak potom je táto pozícia ako šitá pre Vás!

Sme pevne etablovaná a rozvíjajúca sa slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti priemyselnej automatizácie. Do svojho výrobného tímu hľadáme koordinátora/-ku administratívy, ktorý/-á bude podporou pre vedúceho oddelenia a celý tím, aby procesy v ňom mohli bežať hladko a správne.

Do vašej pôsobnosti budú spadať najmä tieto oblasti:
• Evidencia a archivácia výrobných protokolov;
• Vedenie a kontrola evidencií v informačnom systéme;
• Evidenčná kontrola spotrebovaného materiálu;
• Kontrola dodacích listov;
• Koordinácia interných procesov;
• Správa e-mailovej schránky oddelenia a elektronického archívu;
• Sledovanie a koordinácia plánovaných činností oddelenia;
• Zber a príprava podkladov.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej a modernej slovenskej spoločnosti v technologickom prostredí;
- Flexibilná pracovná doba;
- Priateľské prostredie;
- Možnosti vzdelávania, rozvoja odborných znalostí a zručností, jazykové vzdelávanie;
- Možnosť kariérneho rastu;
- Pestrý 3-úrovňový benefitný program (pravidelné celofiremné akcie, spoločné tímové aktivity a individuálne volený sociálny program) zameraný na rôzne aspekty života od zdravia až po kultúru;
- Zaujímavé finančné odmeny postavené na výsledkoch zamestnanca, tímu a spoločnosti.

Informácie o výberovom konaní

Podmienkou pre účasť vo výberovom konaní je zaslanie vášho štruktúrovaného životopisu a motivačného listu.
Vybraných kandidátov/-ky budeme kontaktovať telefonicky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

Administratíva (koordinácia procesov)
1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- MS Word a MS Excel - pokročilá znalosť potrebná.
- Precíznosť a orientácia na detail.
- Proaktívny a systematický prístup k úlohám a práci.
- Skúsenosť s organizáciou činností a vedením evidencií.
- Profesionálna a efektívna písomná a ústna komunikácia.
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B1.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť HMH, s.r.o. vznikla v roku 1993, má dlhoročnú tradíciu v oblasti riadenia technologických procesov, automatizácie a regulácie v železničnej doprave s významným postavením nielen na domácom trhu ale aj v zahraničí.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

HMH s.r.o.
Galvaniho 7/D
821 04 Bratislava
http://www.hmh.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Dominika Malecová
E-mail: poslať životopis

HMH s.r.o.
Galvaniho 7/D
821 04 Bratislava
GPS súradnice:
48°9'55.5"N
017°10'29.8"E

Kontakt:
Tel: + 421 2 323 321 01-03
E-mail: [email protected]


hmh.sk

ID: 4176481  Dátum zverejnenia: 6.10.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac