Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor administratívy
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Marec 2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacFinálna mzda je predmetom dohody a závisí od schopností a zručností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte radi organizáciu vo veciach a aj do chaosu vnášate systém a poriadok? Snažíte sa prí práci porozumieť súvislostiam a nerobiť ich len mechanicky? Pri práci vo Word-e a v Excel-i ste ako "ryba vo vode"? Precíznosť a dôraz na detail sú Vašimi silnými stránkami? Ak ste odpovedali na otázky "áno", čítajte ďalej, možno hľadáme práve Vás!
Sme pevne etablovaná a rozvíjajúca sa slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti priemyselnej automatizácie. Do svojho obchodného tímu hľadáme koordinátorku administratívy, ktorá bude podporou pre vedúceho oddelenia a celý tím, aby procesy v ňom mohli bežať hladko a správne.
Do vašej pôsobnosti budú spadať najmä tieto oblasti:
• Vedenie evidencií oddelenia a sledovanie termínov.
• Správa e-mailovej schránky oddelenia a elektronického archívu.
• Sledovanie a koordinácia plánovaných činností oddelenia.
• Zber a príprava podkladov.
• Evidencia zmlúv a povinností z nich vyplývajúcich.
• Evidencia a správa reklamačných konaní.
• Príprava protokolov a dokumentácie.
• Organizácia služobných ciest a účasti spoločnosti na veľtrhoch, výstavách, či konferenciách (keď sa opäť rozbehnú).
Sme pevne etablovaná a rozvíjajúca sa slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti priemyselnej automatizácie. Do svojho obchodného tímu hľadáme koordinátorku administratívy, ktorá bude podporou pre vedúceho oddelenia a celý tím, aby procesy v ňom mohli bežať hladko a správne.
Do vašej pôsobnosti budú spadať najmä tieto oblasti:
• Vedenie evidencií oddelenia a sledovanie termínov.
• Správa e-mailovej schránky oddelenia a elektronického archívu.
• Sledovanie a koordinácia plánovaných činností oddelenia.
• Zber a príprava podkladov.
• Evidencia zmlúv a povinností z nich vyplývajúcich.
• Evidencia a správa reklamačných konaní.
• Príprava protokolov a dokumentácie.
• Organizácia služobných ciest a účasti spoločnosti na veľtrhoch, výstavách, či konferenciách (keď sa opäť rozbehnú).
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej a modernej slovenskej spoločnosti
- Flexibilná pracovná doba
- Možnosti vzdelávania, rozvoja odborných znalostí a zručností, jazykové vzdelávanie
- Pestrý 3-úrovňový sociálny program (pravidelné celofiremné akcie, spoločné tímové aktivity a individuálne volený sociálny program) zameraný na rôzne aspekty života od zdravia až po kultúru
- Zaujímavé finančné odmeny postavené na výsledkoch zamestnanca, tímu a spoločnosti
- Flexibilná pracovná doba
- Možnosti vzdelávania, rozvoja odborných znalostí a zručností, jazykové vzdelávanie
- Pestrý 3-úrovňový sociálny program (pravidelné celofiremné akcie, spoločné tímové aktivity a individuálne volený sociálny program) zameraný na rôzne aspekty života od zdravia až po kultúru
- Zaujímavé finančné odmeny postavené na výsledkoch zamestnanca, tímu a spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás ponuka zaujala, pošlite svoj štruktúrovaný životopis a motivačný list.
Vybraných kandidátov budeme kontaktovať.
Vybraných kandidátov budeme kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft SharePoint - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft SharePoint - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Administratíva (koordinácia procesov)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- MS Word a MS Excel - pokročilá znalosť nevyhnutná.
- Precíznosť a orientácia na detail.
- Proaktívny a systematický prístup k úlohám a práci.
- Skúsenosť s organizáciou činností a vedením evidencií.
- Profesionálna a efektívna písomná a ústna komunikácia.
- Precíznosť a orientácia na detail.
- Proaktívny a systematický prístup k úlohám a práci.
- Skúsenosť s organizáciou činností a vedením evidencií.
- Profesionálna a efektívna písomná a ústna komunikácia.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Takmer každá lokomotíva na Slovensku má inštalované naše zariadenia, vďaka ktorým môže bezpečne jazdiť. Naše systému však nenájdete len vo vlakoch na Slovensku. Sme lídrom vlakovej bezpečnosti v krajinách strednej Európy.
Sme vysoko špecializovaná technologická firma s históriou od roku 1993. Zabezpečujeme komplexné technologické riešenia pre spoľahlivú a bezpečnú jazdu na železnici. Naše produkty chránia život, znižujú náklady a šetria čas. Sme dôveryhodným partnerom pre lídrov európskej železničnej dopravy.
Za 30 rokov na trhu sme narástli na profesionálny tím s vyše 80 členmi. Staviame na vysokej odbornosti, špecifickom know-how a dlhoročných skúsenostiach v našom odbore. Za naším úspechom sa skrýva usilovnosť, vytrvalosť a tímová práca. Vďaka tomu sme uviedli do prevádzky už viac než 5000 systémov na Slovensku i v zahraničí a ich počet neustále rastie.
Viac o nás a našej práci sa dozviete na našej stránke www.hmh.sk alebo sa ozvite, radi sa s Vami porozprávame.
Sme vysoko špecializovaná technologická firma s históriou od roku 1993. Zabezpečujeme komplexné technologické riešenia pre spoľahlivú a bezpečnú jazdu na železnici. Naše produkty chránia život, znižujú náklady a šetria čas. Sme dôveryhodným partnerom pre lídrov európskej železničnej dopravy.
Za 30 rokov na trhu sme narástli na profesionálny tím s vyše 80 členmi. Staviame na vysokej odbornosti, špecifickom know-how a dlhoročných skúsenostiach v našom odbore. Za naším úspechom sa skrýva usilovnosť, vytrvalosť a tímová práca. Vďaka tomu sme uviedli do prevádzky už viac než 5000 systémov na Slovensku i v zahraničí a ich počet neustále rastie.
Viac o nás a našej práci sa dozviete na našej stránke www.hmh.sk alebo sa ozvite, radi sa s Vami porozprávame.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 3918386
Dátum zverejnenia: 28.1.2021
2021-01-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: HMH s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac