Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent zákazníckeho centra
HESTA, spol. s r.o.
Miesto práce
Jilemnického, Prešov
Jilemnického, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/ dohodou
ihneď/ dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiac+ až do 150 €/mesiac pohyblivá zložka mzdy- plnenie KPI (po skúšobnej dobe) + až do 100 €/mesiac pohyblivá zložka mzdy- plnenie firemných cieľov (po skúšobnej dobe)
750 EUR/mesiac+ až do 150 €/mesiac pohyblivá zložka mzdy- plnenie KPI (po skúšobnej dobe) + až do 100 €/mesiac pohyblivá zložka mzdy- plnenie firemných cieľov (po skúšobnej dobe)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Telefonická a mailová komunikácia so zákazníkom
• Koordinácia komunikácie so zákazníkom
• Registrácia nových zákazníkov, príjem objednávok, reklamácií, či iných dopytov od zákazníkov, a ich spracovanie v systémoch ABRA a iných systémoch spoločnosti
• Prijímanie a zadávanie požiadaviek od zákazníkov do interného informačného systému a ich presmerovanie na relevantné oddelenia
• Vytváranie dodacích listov, tlač expedičných listov
• Rozpracovanosť výroby, zapisovanie potrebných údajov a sledovanie stavu
• Kontrola stavu pohľadávok, komunikácia SALDA klientov v spoločnosti a ku klientom
• Koordinácia vývozov a spracovávanie dokumentácie k vývozom, vrátane komunikácie s oddelením expedície a externými dodávateľmi dopravy
• Administratívne spracovanie dokladov pre ostatné oddelenia v súvislosti s vybavením požiadavky zákazníka
• Spracovávanie podkladov pre ekonomické oddelenie
• Archivácia dokumentov
• Priama komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi pri riešení reklamácií
• Koordinácia komunikácie so zákazníkom
• Registrácia nových zákazníkov, príjem objednávok, reklamácií, či iných dopytov od zákazníkov, a ich spracovanie v systémoch ABRA a iných systémoch spoločnosti
• Prijímanie a zadávanie požiadaviek od zákazníkov do interného informačného systému a ich presmerovanie na relevantné oddelenia
• Vytváranie dodacích listov, tlač expedičných listov
• Rozpracovanosť výroby, zapisovanie potrebných údajov a sledovanie stavu
• Kontrola stavu pohľadávok, komunikácia SALDA klientov v spoločnosti a ku klientom
• Koordinácia vývozov a spracovávanie dokumentácie k vývozom, vrátane komunikácie s oddelením expedície a externými dodávateľmi dopravy
• Administratívne spracovanie dokladov pre ostatné oddelenia v súvislosti s vybavením požiadavky zákazníka
• Spracovávanie podkladov pre ekonomické oddelenie
• Archivácia dokumentov
• Priama komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi pri riešení reklamácií
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné lístky vo výške 4 €
- príspevok do DDS
- pružný pracovný čas
- príspevok do DDS
- pružný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
- obchod, podnikanie
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- nemecký jazyk výhodou
- práca s podnikovým ERP systémom
- spolupráca, tímová práca a súdržnosť
- motivácia k dosahovaniu cieľov
- zrozumiteľné vyjadrovanie a efektívna komunikácia
- samostatnosť, spoľahlivosť a precíznosť
- pozitívny a proaktívny prístup k riešeniu problémov
- odolnosť voči stresu
- snaha rozumieť veciam v komplexe, do detailu a hĺbky
- schopnosť prevziať zodpovednosť za riešenie a doťahovať riešenie do konca
- práca s podnikovým ERP systémom
- spolupráca, tímová práca a súdržnosť
- motivácia k dosahovaniu cieľov
- zrozumiteľné vyjadrovanie a efektívna komunikácia
- samostatnosť, spoľahlivosť a precíznosť
- pozitívny a proaktívny prístup k riešeniu problémov
- odolnosť voči stresu
- snaha rozumieť veciam v komplexe, do detailu a hĺbky
- schopnosť prevziať zodpovednosť za riešenie a doťahovať riešenie do konca
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovenská firma zabezpečujúca obchod a výrobu plastových a hliníkových okien a dverí s 30-ročnou históriou.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 4060901
Dátum zverejnenia: 13.4.2021
2021-04-13
lokalita: Prešov Pozícia: Logistik Spoločnosť: HESTA, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac