Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci zákazníckeho centra
HESTA, spol. s r.o.
Miesto práce
Jilemnického, Prešov
Jilemnického, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/ dohodou
ihneď/ dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac+ pohyblivá zložka do výšky 220 € (brutto) nenárokovateľná zložka, plnenie KPI + pohyblivá zložka do výšky 147 € (brutto) nenárokovateľná zložka, plnenie firemných cieľov
1 100 EUR/mesiac+ pohyblivá zložka do výšky 220 € (brutto) nenárokovateľná zložka, plnenie KPI + pohyblivá zložka do výšky 147 € (brutto) nenárokovateľná zložka, plnenie firemných cieľov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vytváranie, priebežnej aktualizácie, realizácie a vyhodnotenie koncepcie rozvoja úseku zákazníckych služieb
• Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
• Sledovanie a vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov, návrh a realizácia nápravných opatrení v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi organizácie
• Osobná, telefonická a elektronická komunikácia s klientami spoločnosti
• Koordinácia činností týkajúcich sa vybavovania sťažností a reklamácií zákazníkov a poskytovanie technických a cenových informáciu
• Udržiavanie a rozvoj vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
• Nastavenie systému adaptácia pracovníkov zákazníckeho centra
• Reprezentovanie organizácie na rokovaniach so súčasnými i potenciálnymi zákazníkmi, stálymi obchodnými partnermi a ďalšími subjektmi
• Vedenie, motivácia, hodnotenie a kontrola výkonu podriadených pracovníkov v rámci zvereného celku
• Monitorovanie plnenia dlhodobých a krátkodobých úloh jednotlivých pracovníkov oddelenia
• Kontrola stavu pohľadávok, komunikácia SALDA klientov v spoločnosti a ku klientom
• Koordinácia vývozov a spracovávanie dokumentácie k vývozom, vrátane komunikácie s oddelením expedície a externými dodávateľmi dopravy
• Koordinácia reklamácií od ich prijatia, cez evidenciu až po riešenie reklamácií
• Vytváranie, priebežnej aktualizácie, realizácie a vyhodnotenie koncepcie rozvoja úseku zákazníckych služieb
• Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
• Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
• Sledovanie a vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov, návrh a realizácia nápravných opatrení v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi organizácie
• Osobná, telefonická a elektronická komunikácia s klientami spoločnosti
• Koordinácia činností týkajúcich sa vybavovania sťažností a reklamácií zákazníkov a poskytovanie technických a cenových informáciu
• Udržiavanie a rozvoj vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
• Nastavenie systému adaptácia pracovníkov zákazníckeho centra
• Reprezentovanie organizácie na rokovaniach so súčasnými i potenciálnymi zákazníkmi, stálymi obchodnými partnermi a ďalšími subjektmi
• Vedenie, motivácia, hodnotenie a kontrola výkonu podriadených pracovníkov v rámci zvereného celku
• Monitorovanie plnenia dlhodobých a krátkodobých úloh jednotlivých pracovníkov oddelenia
• Kontrola stavu pohľadávok, komunikácia SALDA klientov v spoločnosti a ku klientom
• Koordinácia vývozov a spracovávanie dokumentácie k vývozom, vrátane komunikácie s oddelením expedície a externými dodávateľmi dopravy
• Koordinácia reklamácií od ich prijatia, cez evidenciu až po riešenie reklamácií
• Vytváranie, priebežnej aktualizácie, realizácie a vyhodnotenie koncepcie rozvoja úseku zákazníckych služieb
• Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
Zamestnanecké výhody, benefity
- príspevok do DDS
- pružný pracovný čas
- motivačné odmeňovanie na základe výsledkov
- pružný pracovný čas
- motivačné odmeňovanie na základe výsledkov
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
- technické, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
riadenie zákazníckeho centra
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Obchodné vyjednávanie
Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Komunikatívnosť
Organizovanosť
Cieľavedomosť
Analytické myslenie
Aktívny prístup
Vedenie ľudí
Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Komunikatívnosť
Organizovanosť
Cieľavedomosť
Analytické myslenie
Aktívny prístup
Vedenie ľudí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovenská firma zabezpečujúca obchod a výrobu plastových a hliníkových okien a dverí s 30-ročnou históriou.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 4040998
Dátum zverejnenia: 3.3.2021
2021-03-03
lokalita: Prešov Pozícia: Vedúci oddelenia Spoločnosť: HESTA, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac