Vedúci zákazníckeho centra

HESTA, spol. s r.o.

Miesto práce
Jilemnického, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/ dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac+ pohyblivá zložka do výšky 220 € (brutto) nenárokovateľná zložka, plnenie KPI + pohyblivá zložka do výšky 147 € (brutto) nenárokovateľná zložka, plnenie firemných cieľov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Vytváranie, priebežnej aktualizácie, realizácie a vyhodnotenie koncepcie rozvoja úseku zákazníckych služieb
• Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
• Sledovanie a vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov, návrh a realizácia nápravných opatrení v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi organizácie
• Osobná, telefonická a elektronická komunikácia s klientami spoločnosti
• Koordinácia činností týkajúcich sa vybavovania sťažností a reklamácií zákazníkov a poskytovanie technických a cenových informáciu
• Udržiavanie a rozvoj vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
• Nastavenie systému adaptácia pracovníkov zákazníckeho centra
• Reprezentovanie organizácie na rokovaniach so súčasnými i potenciálnymi zákazníkmi, stálymi obchodnými partnermi a ďalšími subjektmi
• Vedenie, motivácia, hodnotenie a kontrola výkonu podriadených pracovníkov v rámci zvereného celku
• Monitorovanie plnenia dlhodobých a krátkodobých úloh jednotlivých pracovníkov oddelenia
• Kontrola stavu pohľadávok, komunikácia SALDA klientov v spoločnosti a ku klientom
• Koordinácia vývozov a spracovávanie dokumentácie k vývozom, vrátane komunikácie s oddelením expedície a externými dodávateľmi dopravy
• Koordinácia reklamácií od ich prijatia, cez evidenciu až po riešenie reklamácií
• Vytváranie, priebežnej aktualizácie, realizácie a vyhodnotenie koncepcie rozvoja úseku zákazníckych služieb
• Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov

Zamestnanecké výhody, benefity

- príspevok do DDS
- pružný pracovný čas
- motivačné odmeňovanie na základe výsledkov

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

- technické, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Prax na pozícii/v oblasti

riadenie zákazníckeho centra

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Obchodné vyjednávanie
Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Komunikatívnosť
Organizovanosť
Cieľavedomosť
Analytické myslenie
Aktívny prístup
Vedenie ľudí

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovenská firma zabezpečujúca obchod a výrobu plastových a hliníkových okien a dverí s 30-ročnou históriou.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 4040998  Dátum zverejnenia: 3.3.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac