Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manažér KE
HESCON s. r. o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
550 - 700 EUR/mesiac+pohyblivá zložka v podobe osobného hodnotenia; +13. a 14. plat; Máme vlastný odmeňovací systém, ktorého súčasťou sú aj rôzne benefity.
550 - 700 EUR/mesiac+pohyblivá zložka v podobe osobného hodnotenia; +13. a 14. plat; Máme vlastný odmeňovací systém, ktorého súčasťou sú aj rôzne benefity.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
◘ Hľadáme Office manažérku.
▲ Ponúkame náročnú prácu, kde každý deň musíš prijať novú výzvu:
▲ Vstať ráno z postele a odpovedať si na otázku prečo robím to čo robím!
◘ Na druhej strane ponúkame podielať sa na najzaujímavejších projektoch v ktorých môžeš zanechať svoj rukopis a byť na ne patrične hrdý.
Naše projekty sa zväčša aj realizujú, takže dostaneš reálnu spätnú väzbu na svoju prácu.
Pozri naše projekty Stanica NIVY alebo rezidencia Rozeta 2 a viac projektov na hescon.sk/sk/referencie .
◘ Máme o tebe jasnú predstavu:
► Musí z teba vyžarovať vášeň pre prácu, ktorú robíš.
► Mať pozitívny prístup ku práci, ľudom a situáciám.
► Ochota podriadiť sa, hrať za tím a nasledovať lídra.
► Odhodlanie a dôslednosť dokončovať prácu.
► Ochota klásť svojho leadra a organizáciu nad svoje túžby.
► Ochota urobiť to, čo je dôležité, bez ohľadu na náladu.
► Mať postoj vďačnosti.
► Jednoducho mať odvahu a srdce.
◘ Tieto zručnosti pri výbere určite oceníme:
► Musíš ukázať, že sa vieš zohnúť a zdvihnúť výkres zo zeme a priložiť ruku k dielu.
► Oceníme ak vieš sám skompletovať projektovú dokumentáciu
► Privítame skúsenosť so zabezpečovaním chodu kancelárie a spravovaním administratívy.
◘ Čo budeš v HESCONe robiť...
► Administratívne práce
► Zabezpečovanie chodu kancelárie
...a teraz konkrétnejšie:
◘ Okrem toho , že už poznáme tvoje úlohy, vieme ti prezradiť niektoré činnosti, ktoré prejdú pod tvoj patronát. Môžeš zatvoriť oči a predstaviť si že, o určitú dobu budeš robiť toto:
► Administratívne pomáhať manažmentu a projektantom
► Plotrovať, tlačiť, kopírovať a kompletizovať projektovú dokumentáciu
► Pracovať s počítačom - Microsoft Excel, Word, Power Point, Outlook, MSTeams, Sharepoint
► Napĺňať informačný systém potrebnými dátami
► Zodpovedať za nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárie
► Zabezpečovať servisné opravy
► Napĺňať ISO štandardy
► Komunikovať v mene firmy
◘ Čo ti vieme ponúknuť :
Ak ukážeš, že na to máš, získaš si svojou prácou naše srdcia, čaká ťa vytúžená odmena.
Pocit naplnenia a samozrejme aj patričné finančné ohodnotenie.
Myslíme to vážne.
▲ Ponúkame náročnú prácu, kde každý deň musíš prijať novú výzvu:
▲ Vstať ráno z postele a odpovedať si na otázku prečo robím to čo robím!
◘ Na druhej strane ponúkame podielať sa na najzaujímavejších projektoch v ktorých môžeš zanechať svoj rukopis a byť na ne patrične hrdý.
Naše projekty sa zväčša aj realizujú, takže dostaneš reálnu spätnú väzbu na svoju prácu.
Pozri naše projekty Stanica NIVY alebo rezidencia Rozeta 2 a viac projektov na hescon.sk/sk/referencie .
◘ Máme o tebe jasnú predstavu:
► Musí z teba vyžarovať vášeň pre prácu, ktorú robíš.
► Mať pozitívny prístup ku práci, ľudom a situáciám.
► Ochota podriadiť sa, hrať za tím a nasledovať lídra.
► Odhodlanie a dôslednosť dokončovať prácu.
► Ochota klásť svojho leadra a organizáciu nad svoje túžby.
► Ochota urobiť to, čo je dôležité, bez ohľadu na náladu.
► Mať postoj vďačnosti.
► Jednoducho mať odvahu a srdce.
◘ Tieto zručnosti pri výbere určite oceníme:
► Musíš ukázať, že sa vieš zohnúť a zdvihnúť výkres zo zeme a priložiť ruku k dielu.
► Oceníme ak vieš sám skompletovať projektovú dokumentáciu
► Privítame skúsenosť so zabezpečovaním chodu kancelárie a spravovaním administratívy.
◘ Čo budeš v HESCONe robiť...
► Administratívne práce
► Zabezpečovanie chodu kancelárie
...a teraz konkrétnejšie:
◘ Okrem toho , že už poznáme tvoje úlohy, vieme ti prezradiť niektoré činnosti, ktoré prejdú pod tvoj patronát. Môžeš zatvoriť oči a predstaviť si že, o určitú dobu budeš robiť toto:
► Administratívne pomáhať manažmentu a projektantom
► Plotrovať, tlačiť, kopírovať a kompletizovať projektovú dokumentáciu
► Pracovať s počítačom - Microsoft Excel, Word, Power Point, Outlook, MSTeams, Sharepoint
► Napĺňať informačný systém potrebnými dátami
► Zodpovedať za nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárie
► Zabezpečovať servisné opravy
► Napĺňať ISO štandardy
► Komunikovať v mene firmy
◘ Čo ti vieme ponúknuť :
Ak ukážeš, že na to máš, získaš si svojou prácou naše srdcia, čaká ťa vytúžená odmena.
Pocit naplnenia a samozrejme aj patričné finančné ohodnotenie.
Myslíme to vážne.
Zamestnanecké výhody, benefity
Tieto veci sú súčasťou našej DNA:
►Priamy kontakt s majiteľom.
►Pravidelné osobné pohovory. O veciach sa bavíme otvorene.
►Priestor na rozvoj v tom čo chceš robiť. Dáme ti na to čas aj peniaze.
►Do vzdelávania neustále investujeme.
►Vieme zabezpečiť všetko, čo ku práci potrebuješ, ak to nezničíš.
►Párty a teambuildingy? Áno aj takto budujeme vzťahy.
►Dávka ovocia na týždeň a šálka dobrej kávy každý deň.
►Pracujeme z officu aj homeofficu. Podľa potreby.
►Priamy kontakt s majiteľom.
►Pravidelné osobné pohovory. O veciach sa bavíme otvorene.
►Priestor na rozvoj v tom čo chceš robiť. Dáme ti na to čas aj peniaze.
►Do vzdelávania neustále investujeme.
►Vieme zabezpečiť všetko, čo ku práci potrebuješ, ak to nezničíš.
►Párty a teambuildingy? Áno aj takto budujeme vzťahy.
►Dávka ovocia na týždeň a šálka dobrej kávy každý deň.
►Pracujeme z officu aj homeofficu. Podľa potreby.
Informácie o výberovom konaní
◘ Ak si prišiel až sem a stále si presvedčený o tom, že toto je pre teba ten správny job.
Povedz nám viac o svojich skúsenostiach a zručnostiach v životopise.
Budeme radi ak nám napíšeš o sebe, a prečo práve ty si vhodný kandidát v motivačnom liste.
Alebo nám jednoducho napíš mail kde nám dáš vedieť o tom, prečo Ťa práca v HESCONe zaujala.
◘ Každú žiadosť si podrobne prejdeme, zvážime všetky vedomosti a zručnosti uchádzačov a tých, ktorí budú spĺňať naše požiadavky na pozveme na pracovný pohovor. Je však jasné, že každý z vás dostane na svoju žiadosť spätnú väzbu.
Povedz nám viac o svojich skúsenostiach a zručnostiach v životopise.
Budeme radi ak nám napíšeš o sebe, a prečo práve ty si vhodný kandidát v motivačnom liste.
Alebo nám jednoducho napíš mail kde nám dáš vedieť o tom, prečo Ťa práca v HESCONe zaujala.
◘ Každú žiadosť si podrobne prejdeme, zvážime všetky vedomosti a zručnosti uchádzačov a tých, ktorí budú spĺňať naše požiadavky na pozveme na pracovný pohovor. Je však jasné, že každý z vás dostane na svoju žiadosť spätnú väzbu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
SOŠ Stavebná - odbor Technické a informačné služby, pozemné, ekonomické alebo stavebné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
AutoCAD - Mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
AutoCAD - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
3
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- požadované vzdelanie stavebná priemyslovka - odbor technické informačné služby
- samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť
- samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme projekčno statická kancelária pôsobiaca na trhu od roku 2008. Sídlime v Trenčíne a máme pobočku v Košiciach. V HESCONe sme premenili víziu autorizovaného stavebného inžiniera Erika Hrnčiara rodinnej projekcie na domov pre nápady a inovácie. Vášeň pre pozemné staviteľstvo a statiku nás viedla k tomu, aby sme sa začali zdokonaľovať v oblasti komplexných projekčných služieb a optimalizácie statiky stavieb. Radi pracujeme smart a efektívne aj vďaka profesionálnym 3D softwarom.
V našom portfóliu nájdete rezidenčné komplexy, obchodné centrá, priemyselné budovy i budovy pre šport a vzdelávanie. Medzi našich klientov patria: developeri, investori, generálny dodávatelia, architekti, domáci a zahraniční výrobcovia oceľových a prefabrikovaných konštrukcií.
Zmyslom našej práce je projektovanie bezpečných budov, ktoré spájajú ľudí, vytvárajú partnerstvá a priateľstvá na dlhé roky.
V našom portfóliu nájdete rezidenčné komplexy, obchodné centrá, priemyselné budovy i budovy pre šport a vzdelávanie. Medzi našich klientov patria: developeri, investori, generálny dodávatelia, architekti, domáci a zahraniční výrobcovia oceľových a prefabrikovaných konštrukcií.
Zmyslom našej práce je projektovanie bezpečných budov, ktoré spájajú ľudí, vytvárajú partnerstvá a priateľstvá na dlhé roky.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4595518
Dátum zverejnenia: 14.8.2023
2023-08-14
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager Spoločnosť: HESCON s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 550 EUR/mesiac