Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
CSR - Customer Sales Representative
Hertz Autopožičovňa s.r.o.
Miesto práce
Letisko M. R. Štefánika (BTS), Ivanská cesta, Bratislava
Letisko M. R. Štefánika (BTS), Ivanská cesta, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1000€ + kvartálne odmeny
1000€ + kvartálne odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovník front office (CSR) má vo svojej kompetencii zaisťovanie prvotného kontaktu klienta s firmou a jeho obsluhu.
Je zodpovedný za:
• obsluhu zákazníkov na pobočke a mimo nej v prípadoch pristavenia/odstavenia vozidel
• reprezentovanie spoločnosti Hertz na špičkovej a profesionálnej úrovni
• telefonický a pultový predaj produktov a služieb
• plánovanie a realizácia dennej logistiky vozového parku pobočky
• aktívna práca pri zavedení nových obchodných/marketingových produktov
• riadna evidencia administratívy súvisejúcej s predajom služieb a produktov zákazníkom
• riadna evidencia vozidel na pobočke a mimo nej
• riadna evidencia administratívy spojená s pobočkovými nákladmi, pobočkovou pokladňou a zverenými tankovacími kartami
• riadna evidencia administratívy spojená s riešením škodových udalosti
• zastupuje a reprezentuje spoločnosť pri komunikácii s externými dodávateľmi služieb, ako sú servisy, odtahové služby apod.
Je zodpovedný za:
• obsluhu zákazníkov na pobočke a mimo nej v prípadoch pristavenia/odstavenia vozidel
• reprezentovanie spoločnosti Hertz na špičkovej a profesionálnej úrovni
• telefonický a pultový predaj produktov a služieb
• plánovanie a realizácia dennej logistiky vozového parku pobočky
• aktívna práca pri zavedení nových obchodných/marketingových produktov
• riadna evidencia administratívy súvisejúcej s predajom služieb a produktov zákazníkom
• riadna evidencia vozidel na pobočke a mimo nej
• riadna evidencia administratívy spojená s pobočkovými nákladmi, pobočkovou pokladňou a zverenými tankovacími kartami
• riadna evidencia administratívy spojená s riešením škodových udalosti
• zastupuje a reprezentuje spoločnosť pri komunikácii s externými dodávateľmi služieb, ako sú servisy, odtahové služby apod.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v medzinárodnej spoločnosti
- kvartálne odmeny
- stravné lístky
- práca v mladom kolektíve
- získanie skúseností v servisných službách
- možnosť vzdelávania sa na školeniach
- kvartálne odmeny
- stravné lístky
- práca v mladom kolektíve
- získanie skúseností v servisných službách
- možnosť vzdelávania sa na školeniach
Informácie o výberovom konaní
Prosím kontaktujte nás na tel. č. : 0903 243 889, alebo zašlite svoje CV na mail : [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť pri riešení vzniknutých situácií
- flexibilita
- zodpovednosť
- príjemné vystupovanie
- tímový duch
- flexibilita
- zodpovednosť
- príjemné vystupovanie
- tímový duch
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná autopožičovňa
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3476683
Dátum zverejnenia: 16.10.2019
2019-10-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Odborný predajca, Referent odbytu Spoločnosť: Hertz Autopožičovňa s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000€ + kvartálne odmeny