Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
HERRYS s.r.o.
Miesto práce
Žilinská 7-9, 811 05 Bratislava
Žilinská 7-9, 811 05 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme realitná kancelária s dlhoročnými skúsenosťami a ambicióznymi plánmi. Do nášho dynamického tímu hľadáme šikovnú a sympatickú office managerku, ktorá zabezpečí plynulý chod našej kancelárie v centre Bratislavy. Čo bude tvojou náplňou práce?
1. Naši klienti
Budeš prvý človek, s ktorým naši klienti prídu do kontaktu. Očakávame od teba úsmev, profesionálne a súčasne príjemné vystupovanie
2. Administratívna podpora
Nezľakneš sa papierov, došlú poštu, zmluvy či objednávky riadne zaeviduješ a zabezpečíš plynulý tok dokumentov a informácií v rámci firmy
3. Práca s klientskou databázou
Zabezpečíš pravidelnú aktualizáciu a budeš starostlivo a dôsledne pracovať s našou klientskou databázou
4. Telefonická a e-mailová komunikácia
Si pohotová a promptná a dokážeš plynulo komunikovať v slovenskom aj anglickom jazyku. Prijímanie telefonátov a preberanie odkazov bude tiež jednou z tvojich pravidelných činností
5. Starostlivosť o spoločné priestory
Všetci chceme pracovať v čistom a útulnom prostredí. Nečakáme od teba, že budeš upratovať, no zasadačky, kuchynku a spoločné priestory potrebujeme mať stále čisté a pripravené, pretože návštevy sú u nás na dennom poriadku. Aktívna komunikácia s upratovacou firmou bude potrebná
1. Naši klienti
Budeš prvý človek, s ktorým naši klienti prídu do kontaktu. Očakávame od teba úsmev, profesionálne a súčasne príjemné vystupovanie
2. Administratívna podpora
Nezľakneš sa papierov, došlú poštu, zmluvy či objednávky riadne zaeviduješ a zabezpečíš plynulý tok dokumentov a informácií v rámci firmy
3. Práca s klientskou databázou
Zabezpečíš pravidelnú aktualizáciu a budeš starostlivo a dôsledne pracovať s našou klientskou databázou
4. Telefonická a e-mailová komunikácia
Si pohotová a promptná a dokážeš plynulo komunikovať v slovenskom aj anglickom jazyku. Prijímanie telefonátov a preberanie odkazov bude tiež jednou z tvojich pravidelných činností
5. Starostlivosť o spoločné priestory
Všetci chceme pracovať v čistom a útulnom prostredí. Nečakáme od teba, že budeš upratovať, no zasadačky, kuchynku a spoločné priestory potrebujeme mať stále čisté a pripravené, pretože návštevy sú u nás na dennom poriadku. Aktívna komunikácia s upratovacou firmou bude potrebná
Zamestnanecké výhody, benefity
1. budeš pracovať v príjemnom prostredí v mladom kolektíve
2. namiesto kolegov získaš nových priateľov
3. budeš sa s nami baviť (teambuldingy, športové akcie, vianočná párty, narodeninové oslavy, grilovačky...)
4. technické vybavenie (mobil) je samozrejmosťou
2. namiesto kolegov získaš nových priateľov
3. budeš sa s nami baviť (teambuldingy, športové akcie, vianočná párty, narodeninové oslavy, grilovačky...)
4. technické vybavenie (mobil) je samozrejmosťou
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu zašlite svoj stručný štruktúrovaný životopis v SJ spolu so súhlasom na spracovanie osobných údajov na e-mailovú adresu v inzeráte.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, za porozumenie vopred ďakujeme.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, za porozumenie vopred ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
marketing, obchod, ekonómia, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
- SŠ /príp. VŠ/ vzdelanie so zameraním na obchod a ekonómiu
- komunikačné a organizačné schopnosti
- dobré vystupovanie, zodpovednosť, flexibilita a lojalita
Pozícia je vhodná pre študenta externého štúdia vysokej školy.
- SŠ /príp. VŠ/ vzdelanie so zameraním na obchod a ekonómiu
- komunikačné a organizačné schopnosti
- dobré vystupovanie, zodpovednosť, flexibilita a lojalita
Pozícia je vhodná pre študenta externého štúdia vysokej školy.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Realitná kancelária HERRYS, so špecializáciou na rezidenčné nehnuteľnosti a nové projekty, pôsobí na bratislavskom realitnom trhu od roku 2011. Za tento čas našla bývanie viac ako 10 000 klientom a ročne realizuje takmer 800 realitných transakcií. V rokoch 2012-2015 a 2019-2023 bola spol. HERRYS vyhlásená za najlepšiu realitnú kanceláriu na Slovensku s ocenením CIJ Best Local Real Estate Agency. V roku 2018 Národná asociácia realitných kancelárií Slovenska vyhlásila HERRYS za REALITNÚ KANCELÁRIU ROKA 2018. V roku 2022 spoločnosť HERRYS získala ocenenie HOF AWARDS 2022 Best of The Best in Central and Eastern Europe v kategórii Best Local Real Estate Agency. V roku 2023 získala spoločnosť HERRYS ocenenie SUPERBRANDS Slovakia 2023 a 2024.
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám svoj životopis a stručný motivačný list.
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám svoj životopis a stručný motivačný list.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 1409150
Dátum zverejnenia: 2.1.2020
2020-01-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: HERRYS s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac