Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Part-Time Customer Account Management with Spanish and English language (m/f)
Miesto práce
Zahradnicka 91, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Vaša úloha
- Execution of customer account management – especially the process connected to deductions and disputes
- Overview of customer accounts – credit and debit notes management
- Daily communication in Spanish/English language with native speakers
- Pricing and logistic discrepancies investigation
- Reporting, invoicing, billing
- Supporting requests of customers, local partners and other departments
Vaše zručnosti
- University students or other candidates interested in a part-time position
- Active knowledge of Spanish and at least an intermediate level of English language
- Customer orientation, sense of accountability, flexibility
- Ability to prioritize, attention to detail and willingness to work with numbers
ID: 2836779
Dátum zverejnenia: 25.8.2017
2017-08-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Klientský pracovník, Konzultant, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: Henkel Slovensko, spol. s r.o.