Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Administrator
Hemmersbach Czech s.r.o.
Miesto práce
Kechnec
Kechnec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.4.2020
1.4.2020
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiac
Od 1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hemmersbach Slovakia hľadá technického inžiniera, ktorý sa bude zaoberať činnosťami súvisiacimi s IT podporou jednému z našich zákazníkov v krajine. Spoločnosť Hemmersbach je globálnym poskytovateľom IT služieb. S viac ako 4500 stálych zamestnancov v 40 dcérskych spoločnostiach ponúkame naše služby vo viac ako 190 krajinách po celom svete. Technický inžinier je služba fyzickej prítomnosti, ktorá poskytuje podporu u zákazníka.
Náplň práce:
– Inštalácia, aktualizácia, podpora a riešenie problémov so systémom Windows a inými autorizovanými pracovnými náradím a softvérmi/aplikáciami
– Inštalácia, inovácia, podpora a riešenie problémov s hardvérom pracovného priestoru koncového užívateľa, napríklad stolové počítače, laptopy, tlačiarne, mobilné zariadenia, video konferenčné zariadenia, alebo akékoľvek iné autorizované zariadenia, periférne zariadenia a ostatné zariadenia
– Vykonávať všeobecné preventívne údržbárske práce na zariadeniach a softvéri
– Riadiť sa pokynmi, ktoré poskytli odborníci na predmet, a vykonávať ich
– Poskytovať hand and eye podporu zákazníkom, malým a stredným podnikom pri inštalácii, inovácii a podpore, odstraňovanie problémov zariadení v prostredí Networkingu a Computeringu
– Presne zaznamenávať, aktualizovať a dokumentovať požiadavky pomocou systému IT service desk
– Udržiavať prvotriedny zákaznícky servis, ktorý zabezpečí efektívne zaobchádzanie so všetkými zákazníkmi vhodným spôsobom
– Poskytovať užívateľom podporu na základe ich potrieb
Požadované zručnosti a kompetencie:
– Aspoň 2 roky praxe v odbore
– Angličtina na pracovno-komunikatívnej úrovni
– Dobré komunikačné schopnosti
– Zručnosť v oblasti služieb zákazníkom / užívateľom
– Znalosť Microsoft Office (Outlook, Word a Excel)
– Skúsenosti s inštaláciou a odstraňovaním problémov operačného systému Microsoft
– Skúsenosti s opravou stolových počítačov, pracovných staníc, notebookov a tlačiarní
– Porozumenie sieťam, serverom a telekomunikáciám, LAN / WAN
– Detailne orientovaný a seba motivujúci prístup
– Schopnosť pracovať v prostredí založenom na projekte, ktoré si vyžaduje flexibilitu a tímovú prácu
Náplň práce:
– Inštalácia, aktualizácia, podpora a riešenie problémov so systémom Windows a inými autorizovanými pracovnými náradím a softvérmi/aplikáciami
– Inštalácia, inovácia, podpora a riešenie problémov s hardvérom pracovného priestoru koncového užívateľa, napríklad stolové počítače, laptopy, tlačiarne, mobilné zariadenia, video konferenčné zariadenia, alebo akékoľvek iné autorizované zariadenia, periférne zariadenia a ostatné zariadenia
– Vykonávať všeobecné preventívne údržbárske práce na zariadeniach a softvéri
– Riadiť sa pokynmi, ktoré poskytli odborníci na predmet, a vykonávať ich
– Poskytovať hand and eye podporu zákazníkom, malým a stredným podnikom pri inštalácii, inovácii a podpore, odstraňovanie problémov zariadení v prostredí Networkingu a Computeringu
– Presne zaznamenávať, aktualizovať a dokumentovať požiadavky pomocou systému IT service desk
– Udržiavať prvotriedny zákaznícky servis, ktorý zabezpečí efektívne zaobchádzanie so všetkými zákazníkmi vhodným spôsobom
– Poskytovať užívateľom podporu na základe ich potrieb
Požadované zručnosti a kompetencie:
– Aspoň 2 roky praxe v odbore
– Angličtina na pracovno-komunikatívnej úrovni
– Dobré komunikačné schopnosti
– Zručnosť v oblasti služieb zákazníkom / užívateľom
– Znalosť Microsoft Office (Outlook, Word a Excel)
– Skúsenosti s inštaláciou a odstraňovaním problémov operačného systému Microsoft
– Skúsenosti s opravou stolových počítačov, pracovných staníc, notebookov a tlačiarní
– Porozumenie sieťam, serverom a telekomunikáciám, LAN / WAN
– Detailne orientovaný a seba motivujúci prístup
– Schopnosť pracovať v prostredí založenom na projekte, ktoré si vyžaduje flexibilitu a tímovú prácu
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- Bezpečnú prácu v exponenciálne rastúcej medzinárodnej spoločnosti
- Priamu a otvorenú komunikáciu
- Príležitosti pre ďalší profesionálny a osobný rozvoj vďaka nášmu programu rozvoja ľudských zdrojov
- Buddy Program pre ľahký štart pre nových zamestnancov
- Bezpečnú prácu v exponenciálne rastúcej medzinárodnej spoločnosti
- Priamu a otvorenú komunikáciu
- Príležitosti pre ďalší profesionálny a osobný rozvoj vďaka nášmu programu rozvoja ľudských zdrojov
- Buddy Program pre ľahký štart pre nových zamestnancov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme globálny poskytovateľ IT služieb. S viac ako 4.500 stálymi zamestnancami v 40 dcérskych spoločnostiach. Ponúkame naše služby po celom svete vo viac ako 190 krajinách a kooperujeme s lídrami na trhu s IT vybavením, či službami.
ID: 3856072
Dátum zverejnenia: 5.3.2020
2020-03-05
lokalita: Kechnec Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: Hemmersbach Czech s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac