Technical Engineer Onsite/ IT Support

Hemmersbach Czech s.r.o.

Place of work
Bratislava
Contract type
full-time
Wage (gross)
1.300 Euro - 1.400 Euro (gross basic salary)

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

Hľadáme technického inžiniera, ktorý sa bude zaoberať činnosťami súvisiacimi s IT podporou jednému z našich najdôležitejších zákazníkov v krajine. Spoločnosť Hemmersbach je globálnym poskytovateľom IT služieb. S viac ako 4000 stálych zamestnancov v 40 dcérskych spoločnostiach ponúkame naše služby vo viac ako 190 krajinách po celom svete. Technický inžinier je služba fyzickej prítomnosti, ktorá poskytuje podporu u zákazníka.

Náplň práce:

– Inštalácia, aktualizácia, podpora a riešenie problémov so systémom Windows a inými autorizovanými pracovnými náradím a softvérmi/aplikáciami
– Inštalácia, inovácia, podpora a riešenie problémov s hardvérom pracovného priestoru koncového užívateľa, napríklad stolové počítače, laptopy, tlačiarne, mobilné zariadenia, video konferenčné zariadenia, alebo akékoľvek iné autorizované zariadenia, periférne zariadenia a ostatné zariadenia
– Vykonávať všeobecné preventívne údržbárske práce na zariadeniach a softvéri
– Riadiť sa pokynmi, ktoré poskytli odborníci na predmet, a vykonávať ich
– Poskytovať hand and eye podporu zákazníkom, malým a stredným podnikom pri inštalácii, inovácii a podpore, odstraňovanie problémov zariadení v prostredí Networkingu a Computeringu
– Presne zaznamenávať, aktualizovať a dokumentovať požiadavky pomocou systému IT service desk
– Udržiavať prvotriedny zákaznícky servis, ktorý zabezpečí efektívne zaobchádzanie so všetkými zákazníkmi vhodným spôsobom
– Poskytovať užívateľom podporu na základe ich potrieb

Požadované zručnosti a kompetencie:

– Aspoň 2 roky praxe v odbore
– Angličtina na pracovno-komunikatívnej úrovni
– Dobré komunikačné schopnosti
– Zručnosť v oblasti služieb zákazníkom / užívateľom
– Znalosť Microsoft Office (Outlook, Word a Excel)
– Skúsenosti s inštaláciou a odstraňovaním problémov operačného systému Microsoft
– Skúsenosti s opravou stolových počítačov, pracovných staníc, notebookov a tlačiarní
– Porozumenie sieťam, serverom a telekomunikáciám, LAN / WAN
– Detailne orientovaný a seba motivujúci prístup
– Schopnosť pracovať v prostredí založenom na projekte, ktoré si vyžaduje flexibilitu a tímovú prácu

Employee perks, benefits

Čo ponúkame:

- Bezpečnú prácu v exponenciálne rastúcej medzinárodnej spoločnosti
- Prevzatie zodpovednosti za projekty s rôznymi výzvami
- Tímového ducha a skvelú pracovnú atmosféru v priateľskom tíme
- Priamu a otvorenú komunikáciu
- Vynikajúce príležitosti pre ďalší profesionálny a osobný rozvoj vďaka nášmu programu rozvoja ľudských zdrojov
- Buddy Program pre ľahký štart pre nových zamestnancov
- Priestor pre vaše vlastné nápady a návrhy na zlepšenie, ako aj ich rýchlu realizáciu kvôli krátkym rozhodovacím procesom.

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

Secondary with school-leaving examination

Language skills

Slovak - Proficiency (C2) and English - Upper intermediate (B2)

Driving licence

B

Number of years of experience

2

Advertiser

Brief description of the company

Hemmersbach is a global IT service provider. With over 4,000 permanent colleagues in more than 40 subsidiaries worldwide, we enable Device as a Service for the IT industry in 190+ countries. DaaS combines hardware, software, lifecycle services and financing into a single contract with a fee per device.
ID: 3744330  Dátum zverejnenia: 21.8.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1.300 Euro - 1.400 Euro (gross basic salary)