Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Executive assistant
Helske, s.r.o.
Miesto práce
Levoča
Levoča
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 900,-€ podľa úrovne skúsenosti kandidáta
od 900,-€ podľa úrovne skúsenosti kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú, spoľahlivú asistentku, ktorá vie pracovať samostatne a hľadá nové výzvy. Vašou úlohou bude pomôcť so zabezpečením chodu sekretariátu manažmentu spoločnosti.
Vašou náplňou práce bude:
• operatívne poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory priamemu nadriadenému a manažmentu spoločnosti
• zabezpečenie bezproblémového chodu sekretariátu, samostatné riešenie bežných prevádzkových potrieb
• prijímanie návštev, zabezpečenie občerstvenia
• organizovanie a účasť na poradách a zasadnutiach, spracovanie prehľadných záznamov z porád
• spracovanie a evidencia došlej a odoslanej korešpondencie, sprostredkovanie obehu písomností
• vybavovanie telefonátov a emailovej komunikácie
• spracovanie tabuľkových a textových údajov prostredníctvom balíka MS Office (korešpondencia, zápisnice, tabuľky, prezentácie, reporty)
• predkladanie písomností na schválenie a podpis
• súčinnosť pri organizovaní pracovných ciest a ich vyúčtovaní, rezervácia ubytovania a dopravy
• samostatné plnenie pridelených úloh, delegovanie pokynov nadriadeného a kontrola ich plnenia ostatnými zamestnancami spoločnosti, monitorovanie deadlinov a reporting
• koordinovanie pracovného kalendára nadriadeného, plánovanie a organizácia stretnutí, kontrola dodržiavania termínov
• príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
• preklady dokumentov z/do anglického jazyka
Vašou náplňou práce bude:
• operatívne poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory priamemu nadriadenému a manažmentu spoločnosti
• zabezpečenie bezproblémového chodu sekretariátu, samostatné riešenie bežných prevádzkových potrieb
• prijímanie návštev, zabezpečenie občerstvenia
• organizovanie a účasť na poradách a zasadnutiach, spracovanie prehľadných záznamov z porád
• spracovanie a evidencia došlej a odoslanej korešpondencie, sprostredkovanie obehu písomností
• vybavovanie telefonátov a emailovej komunikácie
• spracovanie tabuľkových a textových údajov prostredníctvom balíka MS Office (korešpondencia, zápisnice, tabuľky, prezentácie, reporty)
• predkladanie písomností na schválenie a podpis
• súčinnosť pri organizovaní pracovných ciest a ich vyúčtovaní, rezervácia ubytovania a dopravy
• samostatné plnenie pridelených úloh, delegovanie pokynov nadriadeného a kontrola ich plnenia ostatnými zamestnancami spoločnosti, monitorovanie deadlinov a reporting
• koordinovanie pracovného kalendára nadriadeného, plánovanie a organizácia stretnutí, kontrola dodržiavania termínov
• príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
• preklady dokumentov z/do anglického jazyka
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca pre slovenskú, dynamicky sa rozvíjajúcu spoločnosť pôsobiacu u nás aj v zahraničí
Príležitosť na kariérny rast
Prehodnocovanie platových podmienok na pravidelnej báze
Stabilné pracovné miesto a príjemné pracovné prostredie
Možnosť odborného vzdelávania
Zamestnanecké zľavy na tovar a služby
Služobný mobil
Príležitosť na kariérny rast
Prehodnocovanie platových podmienok na pravidelnej báze
Stabilné pracovné miesto a príjemné pracovné prostredie
Možnosť odborného vzdelávania
Zamestnanecké zľavy na tovar a služby
Služobný mobil
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám pošlite životopis v slovenskom jazyku spolu so súhlasom o ochrane osobných údajov. Motivačný list ani žiadosť o prijatie do zamestnania nie sú podmienkou, no potešia. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme a tešíme sa na Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Proaktívna
Flexibilná
Zodpovedná
Profesionálny prístup
Organizačný typ
Aktívny vodič
Flexibilná
Zodpovedná
Profesionálny prístup
Organizačný typ
Aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Najvyššou hodnotou spoločnosti je výroba absolútne ekologicky a zdravotne nezávadných certifikovaných produktov, ktoré svojimi unikátnymi technologickými vlastnosťami, predstavujú jedinečné a patentom chránené spojenie najmodernejších poznatkov, ekologických princípov a novodobých inovácií. Vďaka nášmu vlastnému vývojovému a výskumnému centru, je tak spoločnosť schopná vyvíjať produkty, ktoré pomáhajú firmám a domácnostiam priamo znižovať spotrebu energií a uhlíkovej stopy, čím je chránené prírodné bohatstvo a životné prostredie.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3762119
Dátum zverejnenia: 13.9.2019
2019-09-13
lokalita: Levoča Pozícia: Asistent, Office manager Spoločnosť: Helske, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 900,-€ podľa úrovne skúsenosti kandidáta