Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista produktových nákladov
Miesto práce
Bánovce nad Bebravou
Bánovce nad Bebravou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 920 EUR/mesiacMzda1920€ brutto + 10% variabilná zložka mzdy je tou najnižšou úrovňou, finálna výška mzdy bude navrhnutá individuálne podľa ponúknutých skúseností.
1 920 EUR/mesiacMzda1920€ brutto + 10% variabilná zložka mzdy je tou najnižšou úrovňou, finálna výška mzdy bude navrhnutá individuálne podľa ponúknutých skúseností.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• pripravuje a vykonáva kalkulácie nákladov na produkt počas celého životného cyklu projektu na základe technických výkresov, kusovníka a plánov smerovania;
• poskytuje preukázateľné kalkulácie rozpisu nákladov, podporuje diskusie o nákladoch na požiadavky zákazníkov a efektívne obhajuje nákladové pozície;
• podporuje diskusie o nákladoch dodávateľov a analýzy rozpisu nákladov, kontroluje cenové ponuky a zameriava sa na splnenie cieľových nákladov;
• podporuje aktivity Design to Cost, pripravuje analýzu Make-or-Buy a je finančným konzultantom pre Programový manažment;
• úzko spolupracuje s programovým manažmentom, prevádzkou, predajom, nákupom, kontrolingom a D&D s cieľom poskytnúť odporúčania týkajúce sa konkurencieschopnej predajnej ceny v rôznych fázach procesu cenovej ponuky zákazníkom, berúc do úvahy internú mieru prekážok produktu.
• poskytuje preukázateľné kalkulácie rozpisu nákladov, podporuje diskusie o nákladoch na požiadavky zákazníkov a efektívne obhajuje nákladové pozície;
• podporuje diskusie o nákladoch dodávateľov a analýzy rozpisu nákladov, kontroluje cenové ponuky a zameriava sa na splnenie cieľových nákladov;
• podporuje aktivity Design to Cost, pripravuje analýzu Make-or-Buy a je finančným konzultantom pre Programový manažment;
• úzko spolupracuje s programovým manažmentom, prevádzkou, predajom, nákupom, kontrolingom a D&D s cieľom poskytnúť odporúčania týkajúce sa konkurencieschopnej predajnej ceny v rôznych fázach procesu cenovej ponuky zákazníkom, berúc do úvahy internú mieru prekážok produktu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- atraktívnu, rozmanitú prácu v medzinárodnom prostredí
- možnosť pracovať z domu - home office
- pružnú pracovnú dobu (7,5 hod./ deň) s pevným jadrom od 9,00 do 14,00
- príspevok na stravovanie a dopravu
- stabilitu nadnárodnej spoločnosti
- ďalšie odborné vzdelávanie
- firemné akcie
- 13., 14. plat podľa hospodárskych výsledkov spoločnosti
- možnosť pracovať z domu - home office
- pružnú pracovnú dobu (7,5 hod./ deň) s pevným jadrom od 9,00 do 14,00
- príspevok na stravovanie a dopravu
- stabilitu nadnárodnej spoločnosti
- ďalšie odborné vzdelávanie
- firemné akcie
- 13., 14. plat podľa hospodárskych výsledkov spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate požiadavky a naša ponuka Vás oslovila, zašlite prosím svoj profesijný životopis v slovenskom AJ anglickom jazyku na kontakty uvedené nižšie.
K životopisu pripojte súhlas so spracovaním osobných údajov.
Kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
K životopisu pripojte súhlas so spracovaním osobných údajov.
Kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
priemyselné inžinierstvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
automobilový priemysel
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- absolvent priemyselného inžinierstva/strojárstva
- relevantné skúsenosti s činnosťami Cost Controlingu
- plynulá hovorená a písaná angličtina ( nemčina alebo španielčina výhodou)
- SAP výhodou
- dobré komunikačné a prezentačné schopnosti
- proaktívny prístup, ochota vzdelávať sa
- techniky riadenia rokovaní a organizovania mítingov
- ochota cestovať
- relevantné skúsenosti s činnosťami Cost Controlingu
- plynulá hovorená a písaná angličtina ( nemčina alebo španielčina výhodou)
- SAP výhodou
- dobré komunikačné a prezentačné schopnosti
- proaktívny prístup, ochota vzdelávať sa
- techniky riadenia rokovaní a organizovania mítingov
- ochota cestovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť HELLA je globálne pôsobiaci rodinný podnik s okolo 36 000 zamestnancami a viac ako 125 pobočkami vo viac ako 35 krajinách. Koncern HELLA vyvíja a vyrába komponenty a systémy svetelnej techniky a elektroniky v obchodnej oblasti automobilového priemyslu. HELLA okrem toho disponuje jednou z najväčších obchodných organizácií pre automobilové súčiastky, príslušenstvo, diagnostiku a servisné služby v Európe. V segmente špeciálnych produktov HELLA vyvíja výrobky pre špeciálne vozidlá a úplne nezávislé produkty, ako napríklad osvetlenie ulíc a priemyselné osvetlenie. V podniku so zahraničnou majetkovou účasťou vznikajú okrem toho kompletné moduly pre automobily, klimatizačné systémy a palubnú kabeláž. S približne 7 000 zamestnancami v oblasti výskumu a vývoja patrí HELLA k významným tvorcom inovácií na trhu.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4535584
Dátum zverejnenia: 25.5.2023
2023-05-25
lokalita: Bánovce nad Bebravou Pozícia: Špecialista reportingu Spoločnosť: HELLA
Základná zložka mzdy (brutto): 1 920 EUR/mesiac