Mzdový účtovník- administrátor

Miesto práce
Kočovce pri Novom Meste nad Váhom (4 km), Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- mesačné spracovanie miezd pridelenej skupiny pracovníkov ako aj spracovanie ich dochádzky
- spracovanie mesačných výkazov poistného
- vypracovávanie zákonných štatistík a iných výkazov
- poskytovanie konzultácií pracovníkom v mzdových otázkach
- dodržiavanie termínov vyplývajúcich z príslušnej agendy a legislatívy
-zadávanie a údržba kmeňových dát zamestnancov v systéme SAP
-komunikácia s personálnymi agentúrami v súvislosti so mzdovou agendou

Zamestnanecké výhody, benefity

Na úspešných kandidátov čaká tím mladých a motivovaných kolegýň a kolegov, príjemné pracovné prostredie moderne riadenej spoločnosti s medzinárodným zázemím a dobré možnosti pre ďalší profesijný rast.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky kladené na obsadzovanú pozíciu, prosíme Vás o zaslanie Vášho profesijného životopisu v slovenskom a anglickom jazyku na adresu našej spoločnosti.
V predmete správy, prosím, uvádzajte názov pozície, o ktorú máte záujem.
Kontaktovaní budú iba uchádzači, ktorí splňajú uvedené požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.

V životopise prosíme uviesť, že súhlasíte s evidovaním osobných údajov vo firemnej personálnej databanke.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - Expert
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

min. 3 roky

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ukončené USO/VŠ vzdelanie, ekonomický odbor
- min. 3-roky praxe na pozícii mzdovej účtovníčky
- znalosť pracovnoprávnej legislatívy
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- PC-MS Office
- znalosť informačného systému SAP HR modul - výhodou
- spoľahlivosť, zodpovednosť, orientácia na poskytovanie služieb pre interného zákazníka, tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť HELLA je globálne pôsobiaci rodinný podnik s okolo 36 000 zamestnancami a viac ako 125 pobočkami vo viac ako 35 krajinách. Koncern HELLA vyvíja a vyrába komponenty a systémy svetelnej techniky a elektroniky v obchodnej oblasti automobilového priemyslu. HELLA okrem toho disponuje jednou z najväčších obchodných organizácií pre automobilové súčiastky, príslušenstvo, diagnostiku a servisné služby v Európe. V segmente špeciálnych produktov HELLA vyvíja výrobky pre špeciálne vozidlá a úplne nezávislé produkty, ako napríklad osvetlenie ulíc a priemyselné osvetlenie. V podniku so zahraničnou majetkovou účasťou vznikajú okrem toho kompletné moduly pre automobily, klimatizačné systémy a palubnú kabeláž. S približne 7 000 zamestnancami v oblasti výskumu a vývoja patrí HELLA k významným tvorcom inovácií na trhu.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

ID: 164513  Dátum zverejnenia: 6.3.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou