Tímlíder predaja (Sales scheduling teamleader)

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1600 + bonusy + 13 plat, v prípade relevantnej dlhšej pracovnej skúsenosti môže byť ohodnotenie adekvátne tomu prispôsobené

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Cieľom tímlídra predaja je vedenie tímu operatívneho materiálového plánovania (6 kolegov)– predajných dispozícií, odborné a personálne vedenie zamestnancov, optimálne prerozdeľovanie ich kompetencií a úloh. Tímlíder predaja priamo zodpovedá za všetky procesy operatívneho predaja produktov. Reportuje na manažéra dispozícií logistiky. Efektívne organizuje, plánuje a kontroluje procesy materiálového toku pre naplnenie plánu expedícií na základe požiadaviek zákazníkov. Aktívne komunikuje s ostatnými organizačnými útvarmi, zúčastňuje sa na poradách s ohľadom na potreby spoločnosti. Aktívne komunikuje so zákazníkmi. Spolupracuje v oblasti interných a externých auditov na úseku operatívneho predaja (analýza príčin odchýlok, tvorba akčných plánov, definovanie nápravných opatrení, kontrola dodržiavania a efektívnosti opatrení,...). Kontroluje nastavenie kmeňových dát predajných dielov, kontroluje a analyzuje výkyvy v objednávkach zákazníkov. Analyzuje, plánuje a optimalizuje hodnotu výrobkov na sklade, a tým zabezpečuje naplnenie stanovených cieľov. Aktívne riadi výšku skladových zásob v období nábehu/výbehu projektov. Podieľa sa na optimalizácii transportných nákladov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v našej spoločnosti je viac než len zamestnanie – je to možnosť stať sa súčasťou stabilnej globálnej spoločnosti a výnimočného tímu, v ktorom môžete získať zaujímavé pracovné skúsenosti a rozvíjať svoj potenciál.

Máme zavedený atraktívny zamestnanecký program, ktorý zahŕňa:

• motivujúce odmeňovanie s mesačnými výkonnostnými bonusmi a 13. platom
• pohyblivá pracovná doba s možnosťou čerpať nadčasy ako náhradné voľno
• odborné školenia a jazykové kurzy počas pracovnej doby
• príspevok na dopravu do práce
• príspevok do III. piliera dôchodkového sporenia
• príspevok na stravovanie nad zákonný rámec
• príspevky pri rôznych príležitostiach (sobáš, pracovné a životné výročia)
• podpora zdravia, športových a kultúrnych aktivít
• odmena za zlepšovacie návrhy

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky požiadavky.
V žiadosti o prijatie do pracovného pomeru je potrebné vyjadriť svoj súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v rozsahu, ktorý je potrebný pre realizáciu výberového konania na pracovnú pozíciu, o ktorú sa uchádzač uchádza.
Súhlas sa poskytuje na dobu trvania výberového konania.
Súhlas môže byť kedykoľvek písomne alebo elektronicky odvolaný. Následne bude uchádzač vyradený z databázy a jeho osobné materiály budú zlikvidované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• aktívna znalosť AJ, znalosť NJ výhodou
• pokročilý užívateľ MS Office
• minimálne 2 roky skúseností s vedením tímu a zároveň minimálne 2 roky pracovných skúseností ideálne v oblasti materiálového plánovania - predaja/dispozícií/logistiky a pod.
• komunikačné a organizačné zručnosti, schopnosť pracovať pod stresom, analytické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Určujeme tempo. S nadšením. Spolu.
Spoločnosť HELLA, ktorá je jedným zo 40 najväčších dodávateľov pre automobilový priemysel, formuje toto odvetvie už od roku 1899 vďaka inovatívnym systémom osvetlenia a elektroniky pre vozidlá. Okrem toho je jedným z najdôležitejších partnerov pre trh s náhradnými dielmi a nezávislé autoservisy. Čo nás motivuje: Snaha o spoluvytváranie mobility budúcnosti a podporovanie hlavných trhových trendov, ako sú autonómne vozidlá, efektívnosť, elektrifikácia, prepojenosť, digitalizácia a individualizácia. Na dosahovaní našich cieľov každý deň na celom svete pracuje vyše 40 000 zanietených, kvalifikovaných a inovatívne zmýšľajúcich zamestnancov.

Hella Innenleuchten – Systeme Bratislava, s.r.o. pôsobí na Slovensku od roku 2002 v oblasti výroby interiérových svetiel pre automobilový priemysel. Vznikla ako dcérska spoločnosť nemeckej spoločnosti Hella Innenleuchten – Systeme GmbH so sídlom vo Wembachu. Produkty ako strešné konzoly, jednoúčelové svetlá, interiérové svetlá, ambient osvetlenie sú dodávané do celého sveta zákazníkom, medzi ktorých patria napríklad: VW, Audi, BMW, Toyota, Ford, Opel, Porsche, Bentley a Daimler. Sídlime v priemyselnom CTParku v Devínskej Novej Vsi.

V našej spoločnosti sa uplatnia rôzni špecialisti v oblastiach Logistiky, Výroby, Technického servisu, Kvality, Projektového manažmentu atď. Uplatnenie u nás nájdu aj šikovní absolventi najmä technických odborov, ale aj skúsení profesionáli. V priebehu celého roka prijímame tiež montážnych pracovníkov do výroby.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Hella Innenleuchten - Systeme Bratislava, s.r.o.
Tehelňa 8
841 07 Bratislava
http://www.hella.com/hella-sk/sk/O-spolocnosti-23.html
ID: 3466612   Dátum zverejnenia: 24.8.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1600 + bonusy + 13 plat, v prípade relevantnej dlhšej pracovnej skúsenosti môže byť ohodnotenie adekvátne tomu prispôsobené