Plánovač predaja - senior

Miesto práce
Tehelňa, Devínska Nová Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1300 € + výkonnostné prémie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• komplexná starostlivosť o našich zákazníkov, komunikácia so zákazníkmi v cudzom jazyku - emailom aj telefonicky na dennej báze,
• spracovanie objednávok, sledovanie plnenia dodávok, organizácia/ avízo prepravy,
• fakturácia,
• starostlivosť o kmeňové dáta v systéme, sledovanie skladovej hladiny jednotlivých produktov,
• príprava expedičných dokumentov,
• komunikácia s ostatnými internými oddeleniami (nákup, výroba, kvalita, financie),
• komunikácia so zákazníkom a prepravnými spoločnosťami,
• podieľanie sa na plnení a sledovaní cieľov v rámci oddelenia logistiky,

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v našej spoločnosti je viac než len zamestnanie – je to možnosť stať sa súčasťou stabilnej globálnej spoločnosti a výnimočného tímu, v ktorom môžete získať zaujímavé pracovné skúsenosti a rozvíjať svoj potenciál.

Máme zavedený atraktívny zamestnanecký program, ktorý zahŕňa:

• motivujúce odmeňovanie s mesačnými výkonnostnými bonusmi a 13. platom
• pohyblivá pracovná doba s možnosťou čerpať nadčasy ako náhradné voľno
• odborné školenia a jazykové kurzy počas pracovnej doby
• príspevok na dopravu do práce
• príspevok do III. piliera dôchodkového sporenia
• príspevok na stravovanie nad zákonný rámec
• príspevky pri rôznych príležitostiach (sobáš, pracovné a životné výročia)
• podpora zdravia, športových a kultúrnych aktivít
• odmena za zlepšovacie návrhy

Informácie o výberovom konaní

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.8.2018 (ostáva ešte 40 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vyžadujeme 2 - 3 roky praxe v oblasti logistiky/ materiálového plánovania
- prax v oblasti automotive veľkou výhodou
- znalosť oboch cudzích jazykov výhodou
- komunikatívnosť
- schopnosť spolupráce, tímový hráč
- analytické myslenie
- samostatnosť
- cudzí jazyk na komunikatívnej úrovni (je potrebné sa dorozumieť písomne aj ústne)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V našej spoločnosti sa uplatnia rôzni špecialisti v oblastiach Logistiky, Výroby, Technického servisu, Kvality, Projektového manažmentu atď. Uplatnenie u nás nájdu aj šikovní absolventi najmä technických odborov, ale aj skúsení profesionáli. V priebehu celého roka prijímame tiež montážnych pracovníkov do výroby.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Hella Innenleuchten - Systeme Bratislava, s.r.o.
Tehelňa 8
841 07 Bratislava
http://www.hella.com/hella-sk/sk/O-spolocnosti-23.html

Kontakt

Kontaktná osoba: HR špecialista
E-mail: poslať životopis
ID: 3386861   Dátum zverejnenia: 12.7.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1300 € + výkonnostné prémie