Koordinátor predaja

Miesto práce
Tehelňa 8, 841 07 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď resp. dohodou asap
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
dohodou na osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplňou Vašej práce bude :
- spracovanie zákazníckych požiadaviek
- správa zákazníckych a interných kmeňových dát
- spracovanie zákazníckych objednávok, preverenie ich správnosti a ich plánovanie
- kontrola dodržiavania „long term agreements“
- plánovanie predaja na nadchádzajúce obdobie (materiálové plánovanie)
- vytváranie “Price risk” analýz
- príprava rôznych predajných prognóz, cenových analýz, atď.
- správa zákazníckych portálov
- inventarizácia zákazníckeho majetku
- fakturácia pri odpredaji majetku
- koordinácia výbehových projektov

Zamestnanecké výhody, benefity

Možnosť práce pre medzinárodnú spoločnosť, kde nájdete:
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti v automotive
- mesačné prémie
- 13. plat
- príspevky na doplnkové dôchodkové sporenie
- príspevky na cestovné,
- príspevky k voľnočasovým športovým aktivitám
- vzdelávací systém
- príspevky pri pracovných aj životných jubileách
- iné finančné a nefinančné benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o túto pracovnú pozíciu nám zašlite svoj životopis a motivačný list v slovenskom a v anglickom jazyku
Kontaktovať budeme,len uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky požiadavky.
V žiadosti o prijatie do pracovného pomeru je potrebné vyjadriť svoj súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v rozsahu, ktorý je potrebný pre realizáciu výberového konania na pracovnú pozíciu, o ktorú sa uchádzač uchádza.
Súhlas sa poskytuje na dobu trvania výberového konania.
Súhlas môže byť kedykoľvek písomne alebo elektronicky odvolaný. Následne bude uchádzač vyradený z databázy a jeho osobné materiály budú zlikvidované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - pokročilý
Microsoft Excel - expert
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - základy

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodný kandidát/kandidátka spĺňa nasledovné požiadavky:
• prax v oblasti zákazníckej podpory vo výrobnej spoločnosti minimálne 1 rok je podmienkou
• znalosti v oblasti operatívneho materiálového toku a procesov v automotive výhodou
• znalosť systému SAP výhodou
• komunikačné schopnosti a schopnosť prispôsobiť sa tímovej práci,
• samostatné myslenie a rozhodovanie
• organizačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Hella Innenleuchten – Systeme Bratislava, s.r.o. pôsobí na Slovensku od roku 2002 v oblasti výroby interiérových svetiel pre automobilový priemysel. Vznikla ako dcérska spoločnosť nemeckej spoločnosti Hella Innenleuchten – Systeme GmbH so sídlom vo Wembachu. Produkty ako strešné konzoly, jednoúčelové svetlá, interiérové svetlá, ambient osvetlenie sú dodávané do celého sveta zákazníkom, medzi ktorých patria napríklad: VW, Audi, BMW, Toyota, Ford, Opel, Porsche, Bentley a Daimler. Sídlime v priemyselnom CTParku v Devínskej Novej Vsi.

V našej spoločnosti sa uplatnia rôzni špecialisti v oblastiach Logistiky, Výroby, Technického servisu, Kvality, Projektového manažmentu atď. Uplatnenie u nás nájdu aj šikovní absolventi najmä technických odborov, ale aj skúsení profesionáli. V priebehu celého roka prijímame tiež montážnych pracovníkov do výroby.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Hella Innenleuchten - Systeme Bratislava, s.r.o.
Tehelňa 8
841 07 Bratislava
http://www.hella.com/hella-sk/sk/O-spolocnosti-23.html
ID: 3263195   Dátum zverejnenia: 7.12.2017   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   dohodou na osobnom pohovore