Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Referent zákazníckeho centra
Miesto práce
Košice
Mzdové podmienky (brutto)
1 080 EUR/mesiacz čoho 900 € predstavuje hrubú základnú mzdu a 180 € variabilnú zložku vo výške 20 %
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.04.2023
* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Do nášho distribučného centra v Košiciach hľadáme zodpovedného kolegu na pozíciu Referent zákazníckeho centra so zodpovednosťou predaj výrobkov spoločnosti prostredníctvom nástrojov priameho marketingu. Ponúkame Vám dynamickú a pestrú prácu v medzinárodnej spoločnosti.
Náplň bežného dňa:
• Cielene zabezpečovať pravidelnú komunikáciu so zákazníkmi
• Systematicky sa starať o existujúcich zákazníkov s cieľom zvyšovať predaj.
• Aktívne vyhľadávať nové predajné príležitosti pri priamom predaji.
• Optimalizovať portfólium produktov zákazníkov na základe historických dát a s ohľadom na ich špecifiká a špecifiká trhu.
• Poznať kompletný sortiment spoločnosti.
• Poznať predajné procesy a distribučné pravidlá súvisiace so zákazníckym servisom.
• Poskytovať spätnú väzbu od zákazníkov a aktívne spolupracovať s pracovníkmi obchodného oddelenia, marketingu a trade marketingu.
• Aktualizovať informácie o zákazníkovi a jeho požiadavkách v informačných systémoch spoločnosti.
• Zabezpečovať kvalitný servis a podporu podľa potrieb zákazníka.
• Pravidelná komunikácia s B2B a poskytovanie spätnej väzby na funkčnosť a procesy portálu.
Požiadavky na uchádzača
• SŠ vzdelanie s maturitou, prípadne VŠ
• 2 roky praxe v oblasti FMCG alebo telemarketing
• znalosť MS Office (Word, Excel, Outlook), SAP
• spoľahlivosť, samostatnosť, komunikatívnosť, tímový hráč, flexibilita
• zvyšovanie profesionality, vedenie dialógu, zavádzanie inovácií
Termín nástupu
01.04.2023
Informácie o odmeňovaní
• mzda od 1080 € z čoho 900 € predstavuje hrubú základnú mzdu a 180 € variabilnú zložku vo výške 20 %
Čo ponúkame navyše
• zamestnanie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• 225 EUR vo forme benefitov podľa vlastného výberu
• stravovacia karta - denné stravné v hodnote 5,10 € (3,40 € príspevok od zamestnávateľa nad rámec zákona)
• zamestnanecké pivo – prepravka piva na mesiac
• zľavy na nákup produktov v našich firemných predajniach
• extra úrazové poistenie počas pracovnej doby
• bonus za úspešné odporúčanie nového zamestnanca (od 200€)
Náplň bežného dňa:
• Cielene zabezpečovať pravidelnú komunikáciu so zákazníkmi
• Systematicky sa starať o existujúcich zákazníkov s cieľom zvyšovať predaj.
• Aktívne vyhľadávať nové predajné príležitosti pri priamom predaji.
• Optimalizovať portfólium produktov zákazníkov na základe historických dát a s ohľadom na ich špecifiká a špecifiká trhu.
• Poznať kompletný sortiment spoločnosti.
• Poznať predajné procesy a distribučné pravidlá súvisiace so zákazníckym servisom.
• Poskytovať spätnú väzbu od zákazníkov a aktívne spolupracovať s pracovníkmi obchodného oddelenia, marketingu a trade marketingu.
• Aktualizovať informácie o zákazníkovi a jeho požiadavkách v informačných systémoch spoločnosti.
• Zabezpečovať kvalitný servis a podporu podľa potrieb zákazníka.
• Pravidelná komunikácia s B2B a poskytovanie spätnej väzby na funkčnosť a procesy portálu.
Požiadavky na uchádzača
• SŠ vzdelanie s maturitou, prípadne VŠ
• 2 roky praxe v oblasti FMCG alebo telemarketing
• znalosť MS Office (Word, Excel, Outlook), SAP
• spoľahlivosť, samostatnosť, komunikatívnosť, tímový hráč, flexibilita
• zvyšovanie profesionality, vedenie dialógu, zavádzanie inovácií
Termín nástupu
01.04.2023
Informácie o odmeňovaní
• mzda od 1080 € z čoho 900 € predstavuje hrubú základnú mzdu a 180 € variabilnú zložku vo výške 20 %
Čo ponúkame navyše
• zamestnanie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• 225 EUR vo forme benefitov podľa vlastného výberu
• stravovacia karta - denné stravné v hodnote 5,10 € (3,40 € príspevok od zamestnávateľa nad rámec zákona)
• zamestnanecké pivo – prepravka piva na mesiac
• zľavy na nákup produktov v našich firemných predajniach
• extra úrazové poistenie počas pracovnej doby
• bonus za úspešné odporúčanie nového zamestnanca (od 200€)
Stručná charakteristika spoločnosti
Heineken Slovensko je viac ako 20 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni približne 40 % a s viac ako 600 zamestnancami. Heineken Slovensko a.s., je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados. Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow, ktorý vyrába v pivovare Hurbanovo a dodáva na trhy strednej a východnej Európy.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Výroba potravín, nápojov a tabakových výrobkov
Kontakt
ID: 4529000
Dátum zverejnenia: 28.2.2023
2023-02-28
lokalita: Košice Pozícia: Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Heineken Slovensko, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 080 EUR/mesiac