Špecialista/ka personálnej administratívy

Miesto práce
Hurbanovo
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.

Vynikajúca pracovná príležitosť v Hurbanove v oblasti ľudských zdrojov!

Hľadáme posily do nášho HR tímu, novú kolegyňu/kolegu, ktorá/ý má rád prácu s ľuďmi, rozumie dôležitosti "poriadku v papieroch a personálnom systéme" a postará sa nám o fungujúce administratívne procesy, administratívne spracovanie nástupov a výstupov zamestnancov a agendu súvisiacu s evidenciou dochádzky.

PRACOVNÁ NÁPLŇ

• vedenie personálnej agendy zamestnancov v našich systémoch
• zaistenie pracovno-právnej administratívy (nástupy, výstupy, zmeny, materské dovolenky)
• správa osobných zložiek našich zamestnancov
• vybavovanie žiadostí, kontrola a evidencia zmien údajov v HR systéme
• správa dochádzkového systému a komunikácia s dodávateľom
• zodpovednosť za kontrolu a nastavenie evidencie dochádzky
• komunikácia s externou mzdovou účtarňou
• sledovanie legislatívnych zmien v oblasti zákonníka práce a zapracovanie týchto zmien do našich interných procesov
• komunikácia s orgánmi štátnej správy a externými inštitúciami
• aktívna účasť na projektoch HR oddelenia
• spolupráca pri zlepšovaní kvality služieb HR oddelenia

INFORMÁCIE O ODMEŇOVANÍ

Základná mzda od 1.100 € brutto v závislosti od pracovných skúseností + ročný bonus podľa výkonu až do 10%

Čo ponúkame navyše

• Zamestnanie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
• Služobný telefón aj na súkromné účely
• Zľavy na nákup produktov v našich firemných predajniach
• Zamestnanecké pivo – prepravka piva na mesiac
• 225 EUR vo forme benefitov podľa vlastného výberu (kultúra, šport, vzdelávanie, wellness)
• Stravovanie prostredníctvom stravovacej karty, denné stravné v hodnote 4 EUR
• Bonus za úspešné odporúčanie nového zamestnanca (od 200€)
• Zaujímavú prácu v príjemnom HR kolektíve, kde dostaneš priestor pre rozvoj, ako aj pre realizáciu vlastných nápadov

Požiadavky na uchádzača/ku

Hľadáme komunikatívneho/u a proaktívneho/u kandidáta/kandidátku s orientáciou na detail s prehľadom v pracovno-právnej problematike.

• ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie
• predchádzajúce pracovné skúsenosti v oblasti personálnej administratívy, aspoň 2 roky
• prehľad v oblasti pracovného práva a znalosť Zákonníka práce
• predchádzajúce skúsenosti s prácou s MS Office (Excel, Word)
• predchádzajúce skúsenosti so spracovaním dochádzky v dochádzkovom systéme
• znalosť mzdového systému Softip PAM, Success Factors (HR SAP) alebo iného softvéru je veľkou výhodou
• vodičský preukaz skup. B výhodou (v rámci lokalít po celom Slovensku)
• znalosť anglického jazyka (výhoda pri príležitostnej komunikácii emailom)

Termín nástupu

ASAP - Máj 2021

Informácie pre uchádzača/ku

Pozíciu obsadzujeme pre Heineken Slovensko s miestom výkonu práce v Hurbanove. Pozícia zahŕňa aj príležitostné služobné cesty do Bratislavy na naše tímové mítingy.

Svoje životopisy spolu s motivačnými listami posielajte na Oddelenie ľudských zdrojov kliknutím na kolonku "Poslať spoločnosti životopis". Takto sa dostanú do našej internej databázy, kde je zaručené, že sa s nimi bude ďalej pracovať.

ID: 4070018  Dátum zverejnenia: 27.4.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac