HR Business Partner Supply Chain & Logistic

Miesto práce
Hurbanovo
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Hľadá sa HR Business Partner do nášho HR tímu!

Do nášho tímu hľadáme posilu, HRistu, ktorý bude riadiť performance management proces, zastrešovať realizáciu výberových konaní, či identifikáciu oblastí rozvoja a tréningov zamestnancov. Na tejto pozícii budete poskytovať strategické poradenstvo v oblasti HR pre oddelenia výroby a logistiky, aktívne participovať na návrhoch a realizácii HR procesov a viesť tím dvoch HR špecialistiek.

Pozícia vyžaduje pravidelné cestovanie medzi Hurbanovom a Bratislavou, občasne aj do iných lokalít na Slovensku, kde má spoločnosť distribučné centrá.

Pracovná náplň

• Poskytovať podporu pre vedúcich oddelení pri analýze potrieb a nastavovaní individuálnych rozvojových plánov
• Príprava vzdelávacích a rozvojových programov pre ich podriadených s cieľom efektívne investovať finančné zdroje a dosahovať pridanú hodnotu pre spoločnosť.
• Pripravovať odporúčania na výber vhodných vzdelávacích agentúr, udržiavať kontakty a dobré vzťahy s vybranými agentúrami, koordinovať proces tvorby vzdelávacích programov v súlade s potrebami spoločnosti, implementovať ich do praxe a vyhodnocovať ich efektívnosť.
• Rozvoj organizácie, riadenie organizačných zmien
• V spolupráci s manažérmi pridelených oddelení hodnotiť, plánovať a nastavovať organizačné zmeny, zároveň poskytovať poradenstvo v oblasti change managementu
• Poskytovať personálne poradenstvo pre riadenie organizačných zmien v súlade s platnou legislatívou
• Poskytovať vedúcim zamestnancom konzultácie a podporu v otázkach tvorby popisov pracovných pozícií a mzdových nastavení
• Zapracovávať organizačné zmeny do existujúcich organizačných štruktúr a pravidelne ich aktualizovať za pridelenú časť organizácie
• Riadenie Performance & Talent Management procesov v spoločnosti
• Koordinovať ročný cyklus Performance Managementu
• Implementovať a koordinovať identifikácie potenciálu, talentu a ich kariérneho rozvoja
• Riadenie vzťahov so zamestnancami
• Poskytovať podporu a poradenstvo v riadení personálnych otázok a sťažností od zamestnancov
• Koordinovať projekt Prieskumu spokojenosti - usmerňovať diskusie nad výsledkami a prípravou akčných plánov
• Identifikácia a analýza kľúčových dôvodov odchodov zamestnancov a poradenstva pri nastavení nápravných opatrení
• Plánovať, pripravovať, koordinovať a implementovať projekty týkajúce sa ľudských zdrojov za pridelenú časť organizácie.
• Pripravovať treningový rozpočet za pridelenú časť organizácie, predkladať ho na schválenie a dohliadať na jeho správne čerpanie.
• Úzko spolupracovať s ostatnými funkciami oddelenia HE (C&B, Interné Služby, BOZP) pri riešení každodenných otázok

Informácie o odmeňovaní

Základná mzda od 2.400 € brutto v závislosti od pracovných skúseností + ročný bonus podľa výkonu až do 21%

Čo ponúkame navyše

• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej firmy
• Flexibilný pracovný čas s príležitostnou možnosťou homeoffice
• Priestor pre realizáciu vlastných návrhov, profesný rast a vzdelávanie
• K dispozícii služobné auto, notebook, mobilný telefón
• Zľavy na nákup produktov v našich firemných predajniach
• Extra úrazové poistenie
• Zamestnanecké pivo – prepravka piva na mesiac
• 185 EUR vo forme benefitov podľa vlastného výberu
• Prostredníctvom stravovacej karty, denné stravné v hodnote 4 EUR, s príspevkom od zamestnávateľa nad rámec zákona

Požiadavky na uchádzača

• Výborné komunikačné zručnosti, proaktívny prístup k „interným zákazníkom“, orientácia na „interného zákazníka“
• Manažérska osobnosť s kompetenciou viesť a rozvíjať oblasť HR v spoločnosti
• Schopnosť rýchlo sa učiť a samostatne pracovať na zverených úlohách
• Aktívna znalosť angličtiny podmienkou – min. úroveň B2 – aktívne slovom a písmom
• Vysokoškolské vzdelanie - ideálne ekonomického alebo humanitného zamerania
• Min 3 roky v oblasti HR General (skúsenosti z medzinárodnej spoločnosti a s vedením ľudí výhodou)
• Aktívny vodič a ochota cestovať v rámci Slovenska

Termín nástupu

Máj 2019

Informácie pre uchádzača

Svoje životopisy v angličtine posielajte na Oddelenie ľudských zdrojov kliknutím na kolonku "Odpovedať". Takto sa dostanú do našej internej databázy, kde je zaručené, že sa s nimi bude ďalej pracovať.

Pozícia sa obsadzuje ako zástup za materskú dovolenku s predpokladaným návratom v septembri 2020.

Stručná charakteristika spoločnosti

Heineken Slovensko je spoločnosťou všetkých. Spoločne prispievame k vytváraniu a rozvíjaniu kultúry, ktorá je bezpečná, starostlivá a otvorená pre každého. Sme viac ako 20 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni približne 40 % a s viac ako 500 zamestnancami. Aktívne hľadáme príležitosti inšpirovať sa našimi kolegyňami, kolegami a konštruktívne vyjadrujeme svoj názor, pričom podporujeme a počúvame názory iných.
Heineken Slovensko a.s., je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados. Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow, ktorý vyrába v pivovare Hurbanovo a dodáva na trhy strednej a východnej Európy.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Výroba potravín, nápojov a tabakových výrobkov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Nicole Slašťanová
Tel.: +421905525261
E-mail: poslať životopis
ID: 3613170  Dátum zverejnenia: 4.3.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.