Odborný asistent

Hechtberger s.r.o.

Miesto práce
M. R. Štefánika, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 500 EUR/mesiacBližšie upresnené na osobnom pohovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pred odoslaním životopisu si prosím pozrite VIDEO o pracovnej pozícii, ktoré sa Vám prehraje po kliknutí na odkaz umiestnený nižšie pri adrese spoločnosti a v prípade záujmu o pozíciu budete mať možnosť vyplniť dotazník, ktorého súčasťou bude odoslanie životopisu.

Práca s internými softvérovými aplikáciami, s aplikáciami finančných inštitúcií (banky, poisťovne, investičné spoločnosti), s kalkulačkami a porovnávacím finančných produktov a s externými aplikáciami, ktoré zefektívňujú prácu.

Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie s klientmi zamestnávateľa a s externými partnermi (finančnými inštitúciami, kanceláriami kolegov a spoločnosťami spolupracujúcimi s klientmi)

Administratívne práce - spracovávanie a vyhodnocovanie podkladov, vytváranie prezentácií, príprava podkladov pre obchodné stretnutia,

Organizovanie obchodných a osobných stretnutí zamestnávateľa – organizovanie kalendára, zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest.

Zabezpečenie chodu kancelárie.

Kontinuálne sebavzdelávanie vo finančnej oblasti - absolvovanie školení pre asistentky a produktových školení + na základnej úrovni – sledovanie noviniek na intranete, čítanie publikovaných článkov.

Súčasťou náplne práce NIE JE vyhľadávanie ani oslovovanie nových klientov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Bližšie upresnené na osobnom pohovore.

Informácie o výberovom konaní

Pred odoslaním životopisu si prosím pozrite VIDEO o pracovnej pozícii, ktoré sa Vám prehraje po kliknutí na odkaz umiestnený nižšie pri adrese spoločnosti a v prípade záujmu o pozíciu budete mať možnosť vyplniť dotazník, ktorého súčasťou bude odoslanie životopisu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Google Calendar - Pokročilý
E-mail - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Prax vo finančnom sektore je výhodou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Znalosť finančných produktov – základné princípy fungovania finančných produktov
Práce na PC - stredne pokročilý uživateľ MS Office, práca s aplikáciami Google kalendár, Google drive, Google Meet, Zoom, Facebook, práca so súbormi pdf, jpg. zip,
Angličtina – stredne pokročilý – používanie aplikácií v anglickom jazyku pri práci ( MailerLite, Mailchimp, Evernote, Facebook Bussines manager, Google Analytics a pod.)
Komunikačné schopnosti – primárne telefonický kontakt, sekundárne osobný kontakt
Samostatný prístup k riešeniu problémov.
Schopnosť pre detail – doťahovanie vecí do konca bez potreby externej kontroly.
Spoľahlivosť, dochvíľnosť, bezúhonnosť.
Schopnosť a ochota učiť sa nové veci – získavanie nových informácií a využívanie nových aplikácií pre zefektívnenie práce

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Investičné poradenstvo a správa majetku
ID: 3914107  Dátum zverejnenia: 20.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac