Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ projekčnej kancelárie
HEADSCOUT s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
od 2500 € + podiel zo zisku spoločnosti
od 2500 € + podiel zo zisku spoločnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, úspešný architektonický ateliér, ktorý sa zameriava na inovatívne projekty, prevažne v oblasti rezidencie a polyfunkcie, obsadzujeme pozíciu Riaditeľ projekčnej kancelárie.
• Zodpovednosť za vedenie ateliéru o veľkosti 20 zamestnancov – plánovanie financií, zákaziek, riadenie chodu ateliéru.
• Zodpovednosť za chod ateliéru v zmysle plnenia všetkých právnych a finančných povinností voči štátnym inštitúciám, komunikácia s účtovníkom a externým daňovým poradcom.
• Plánovanie cash-flow, hodnotenie ziskovosti jednotlivých zákaziek, dohľad nad fakturáciou projektov.
• Získavanie nových klientov, zmluvné rokovania s novými klientmi.
• Riešenie vzťahov s investormi, vyhotovovanie cenových ponúk, účasť na rokovaniach, zodpovednosť za zmluvnú dokumentáciu.
• Zabezpečenie vnútornej organizácie ateliéru, vedenie denných a týždenných porád, rozdeľovanie práce a dohľad nad plnením jednotlivých zákaziek v dohodnutých termínoch.
• Prijímanie nových zamestnancov, vedenie pohovorov, vedenie hodnotiacich pohovorov zamestnancov a ich odmeňovanie.
• Riešenie otázok súvisiacich s realizáciou stavby, účasť na kontrolných dňoch, vzorkovanie, riešenie prác navyše, opravy chýb v projektoch
• Zapájanie sa do súťaží, príprava konceptov
• Aktívna PR a marketingová prezentácia spoločnosti voči verejnosti a vo všetkých médiách, budovanie dobrého mena spoločnosti
• Aktívne podieľanie sa na rozvoji spoločnosti a zamestnancov s dôrazom na nové trendy a technológie.
• Optimalizácia nákladov spoločnosti a maximalizácia ziskovosti projektov
• Pravidelný reporting
• Zodpovednosť za vedenie ateliéru o veľkosti 20 zamestnancov – plánovanie financií, zákaziek, riadenie chodu ateliéru.
• Zodpovednosť za chod ateliéru v zmysle plnenia všetkých právnych a finančných povinností voči štátnym inštitúciám, komunikácia s účtovníkom a externým daňovým poradcom.
• Plánovanie cash-flow, hodnotenie ziskovosti jednotlivých zákaziek, dohľad nad fakturáciou projektov.
• Získavanie nových klientov, zmluvné rokovania s novými klientmi.
• Riešenie vzťahov s investormi, vyhotovovanie cenových ponúk, účasť na rokovaniach, zodpovednosť za zmluvnú dokumentáciu.
• Zabezpečenie vnútornej organizácie ateliéru, vedenie denných a týždenných porád, rozdeľovanie práce a dohľad nad plnením jednotlivých zákaziek v dohodnutých termínoch.
• Prijímanie nových zamestnancov, vedenie pohovorov, vedenie hodnotiacich pohovorov zamestnancov a ich odmeňovanie.
• Riešenie otázok súvisiacich s realizáciou stavby, účasť na kontrolných dňoch, vzorkovanie, riešenie prác navyše, opravy chýb v projektoch
• Zapájanie sa do súťaží, príprava konceptov
• Aktívna PR a marketingová prezentácia spoločnosti voči verejnosti a vo všetkých médiách, budovanie dobrého mena spoločnosti
• Aktívne podieľanie sa na rozvoji spoločnosti a zamestnancov s dôrazom na nové trendy a technológie.
• Optimalizácia nákladov spoločnosti a maximalizácia ziskovosti projektov
• Pravidelný reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca pre úspešnú developerskú spoločnosť, ktorá má ambíciu ďalšieho rastu
- Participácia na zaujímavých a inovatívnych projektoch
- Služobný automobil na súkromné účely
- Práca v tíme špecialistov
- Atraktívne pracovné prostredie
- Participácia na zaujímavých a inovatívnych projektoch
- Služobný automobil na súkromné účely
- Práca v tíme špecialistov
- Atraktívne pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás pracovná pozícia oslovila, neváhajte nás kontaktovať zaslaním Vášho životopisu na e-mailovú adresu:
[email protected]
[email protected]
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Pozíciu obsadzujeme pre klienta.
Pozíciu obsadzujeme pre klienta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Požadované vzdelanie: vysoká škola (stavebný/ekonomický smer)
• Počítačové znalosti: užívateľská znalosť práce s PC ( MS Office, Internet )
• Vodičský preukaz: B
• Preukázateľná prax s vedením rezidenčných projektov výhodou
• People management
• Znalosti v oblasti prípravy cenových ponúk a zmluvnej dokumentácie
• Výborné komunikačné zručnosti
• Schopnosť motivovať zamestnancov svojím príkladom
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• efektivita, samostatnosť, zodpovednosť, dôslednosť, cieľová orientácia
• Počítačové znalosti: užívateľská znalosť práce s PC ( MS Office, Internet )
• Vodičský preukaz: B
• Preukázateľná prax s vedením rezidenčných projektov výhodou
• People management
• Znalosti v oblasti prípravy cenových ponúk a zmluvnej dokumentácie
• Výborné komunikačné zručnosti
• Schopnosť motivovať zamestnancov svojím príkladom
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• efektivita, samostatnosť, zodpovednosť, dôslednosť, cieľová orientácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
HEADSCOUT s.r.o. je personálna spoločnosť, ktorá sa zameriava na recruitment a headhunting najlepších profesionálov naprieč všetkými odvetviami a oblasťami. Najrýchlejšie rozvíjajúca sa personálna spoločnosť s dôrazom na kvalitu a rýchlosť poskytovaných služieb. V súčasnosti nám dôveruje viac ako 70 medzinárodných klientov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3455007
Dátum zverejnenia: 19.9.2018
2018-09-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Art director, Country manager/director, Projektový manažér, Výkonný riaditeľ Spoločnosť: HEADSCOUT s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2500 € + podiel zo zisku spoločnosti