Koordinátor klientských zmien

Miesto práce
Bratislava
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
min 1500, v závislosti od schopností a skúseností + ročné odmeny a benefity. Finálna ponuka pre vybraného kandidáta bude reflektovať komplexné zhodnotenie kandidáta, jeho schopnosti a doterajšie pracovné skúsenosti.
Druh pracovného pomeru
živnosť

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, úspešnú architektonickú kanceláriu, hľadáme kandidáta na pozíciu Koordinátor klientských zmien.
Kandidát na pozícii bude zodpovedať za rezidenčné/komerčné projekty.

Na pozícii budete zodpovedný za:
- Zodpovedný za spracovanie klientskych zmien na rezidenčných projektoch
- Príprava podkladov a úzka spolupráca s projektovým manažérom zodpovedným za vedenie projektu
- Aktívne koordinuje klientskú zmenu počas celého procesu
- Komunikácia s klientom, konzultácia požiadaviek na úpravu bytovej jednotky
- Komunikácia s projektantmi (jednotlivé časti profesií)
- Koordinácia klientskych centier
- Zodpovedný za kompletizáciu a expedíciu projektovej dokumentácie klientskej zmeny pre realizáciu
- Kontrola vyhotovenia klientskej zmeny podľa požiadaviek klienta priamo na stavbe (autorský dozor)
- Vedie projekčný tím vzhľadom na zhotovenie projektovej dokumentácie klientskej zmeny

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej spoločnosti so silným zázemím na trhu
- Výnimočný prístup zamestnávateľa k zamestnancom
- Príjemný pracovný kolektív a moderné pracovné priestory v centre Bratislavy
- Firemné akcie

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás pracovná pozícia oslovila, neváhajte nás kontaktovať zaslaním Vášho životopisu na e-mailovú adresu: simakova@head-scout.com

Spoločnosť bude kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Stavebný priemysel

Pozíciu obsadzujeme pre klienta.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

stavebné, architektúra

Ostatné znalosti

AutoCAD - pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Skúsenosti so spracovaním klientských zmien na rezidenčných projektoch (aspoň 1 projekt)
- Skúsenosti s vedením tímu profesií a ich koordináciou vzhľadom na riešenie klientskych zmien
- Skúsenosti s autorským dozorom stavby
- Skúsenosti v oblasti pozemných stavieb
- Samostatnosť, schopnosť samostatne riešiť problémy
- Odolnosť voči stresu
- Komunikatívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

HEADSCOUT s.r.o. je personálna spoločnosť, ktorá sa zameriava na recruitment a headhunting najlepších profesionálov vo výrobnom priemysle a stavebníctve. Dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s dôrazom na kvalitu a rýchlosť poskytovaných služieb. V súčasnosti nám dôveruje viac ako 30 medzinárodných klientov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

HEADSCOUT s.r.o.
Letná 27
04001 Košice
http://www.head-scout.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Monika ŠIMÁKOVÁ
Tel.: 0917 967 397
E-mail: poslať životopis
Apply for job
ID: 3346590   Dátum zverejnenia: 18.7.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   min 1500, v závislosti od schopností a skúseností + ročné odmeny a benefity. Finálna ponuka pre vybraného kandidáta bude reflektovať komplexné zhodnotenie kandidáta, jeho schopnosti a doterajšie pracovné skúsenosti.