Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka manažmentu
HEADSCOUT s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Podľa dohody s úspešným kandidátom
Podľa dohody s úspešným kandidátom
Mzdové podmienky (brutto)
od 1250€ brutto
od 1250€ brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť, hľadáme pozíciu Asistentka manažmentu, ktorá bude zodpovedná za všeobecnú administratívnu podporu manažérov.
• Má znalosti a prehľad o fungovaní daného oddelenia (určitá skupina zamestnancov, manažment), o významných aktivitách v rámci oddelenia a spoločnosti.
• Vybavuje korešpondenciu (prijíma, eviduje a odosiela), prijíma, selektuje a prepája telefonáty.
• Spracováva a archivuje dokumenty daného oddelenia. Zakladá zmluvy, spravuje a má prehľad o archíve dokumentov.
• Zbiera podklady k prezentáciám a pripravuje prezentácie. Participuje na prezentáciách, robí zápisy z meetingov a stretnutí.
• Pripravuje podklady k faktúram, eviduje náklady v rámci prideleného oddelenia.
• Pozná potreby a pracovný rozvrh daného oddelenia má prehľad o fungovaní, potrebách ako i zmenách v rozvrhu.
• Spravuje kalendár a informuje v dostatočnom predstihu o plánovaných aktivitách a rozvrhu dané oddelenie.
• Plánuje a organizuje pracovné stretnutia, pripravuje podklady, rezervuje zasadacie miestnosti, materiálne zabezpečuje stretnutia a objednáva občerstvenie. Prijíma a usádza návštevy.
• Zabezpečuje služobné cesty pre dané oddelenie, dopravu a rezervuje ubytovanie.
• Pripravuje reporty, analýzy a prieskumy pre určitú skupinu zamestnancov (manažment, oddelenie).
• Má znalosti a prehľad o fungovaní daného oddelenia (určitá skupina zamestnancov, manažment), o významných aktivitách v rámci oddelenia a spoločnosti.
• Vybavuje korešpondenciu (prijíma, eviduje a odosiela), prijíma, selektuje a prepája telefonáty.
• Spracováva a archivuje dokumenty daného oddelenia. Zakladá zmluvy, spravuje a má prehľad o archíve dokumentov.
• Zbiera podklady k prezentáciám a pripravuje prezentácie. Participuje na prezentáciách, robí zápisy z meetingov a stretnutí.
• Pripravuje podklady k faktúram, eviduje náklady v rámci prideleného oddelenia.
• Pozná potreby a pracovný rozvrh daného oddelenia má prehľad o fungovaní, potrebách ako i zmenách v rozvrhu.
• Spravuje kalendár a informuje v dostatočnom predstihu o plánovaných aktivitách a rozvrhu dané oddelenie.
• Plánuje a organizuje pracovné stretnutia, pripravuje podklady, rezervuje zasadacie miestnosti, materiálne zabezpečuje stretnutia a objednáva občerstvenie. Prijíma a usádza návštevy.
• Zabezpečuje služobné cesty pre dané oddelenie, dopravu a rezervuje ubytovanie.
• Pripravuje reporty, analýzy a prieskumy pre určitú skupinu zamestnancov (manažment, oddelenie).
Zamestnanecké výhody, benefity
• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Balík benefitov vzťahujúci sa k pozícii upresnený počas pohovoru
• Práca v medzinárodnej spoločnosti s medzinárodným zastúpením
• Reálna možnosť rozšíriť svoje vedomosti a schopnosti
• Veľmi dobre fungujúce procesy v spoločnosti
• Možnosť realizácie vlastného potenciálu
• Balík benefitov vzťahujúci sa k pozícii upresnený počas pohovoru
• Práca v medzinárodnej spoločnosti s medzinárodným zastúpením
• Reálna možnosť rozšíriť svoje vedomosti a schopnosti
• Veľmi dobre fungujúce procesy v spoločnosti
• Možnosť realizácie vlastného potenciálu
Informácie o výberovom konaní
Miesto výkonu práce: BRATISLAVA.
Prosíme o zasielanie životopisov len uchádzačky, ktoré majú skúsenosti s rovnakou náplňou práce. Váš životopis zasielajte prosím v Anglickom jazyku.
Kontaktovať budeme iba vhodných uchádzačov.
Prosíme o zasielanie životopisov len uchádzačky, ktoré majú skúsenosti s rovnakou náplňou práce. Váš životopis zasielajte prosím v Anglickom jazyku.
Kontaktovať budeme iba vhodných uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem
Pozíciu obsadzujeme pre klienta.
Pozíciu obsadzujeme pre klienta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Aktívna znalosť anglického jazyka podmienkou
• Profesionálny zjav, prejav
• Entuziazmus pre prácu
• Rešpekt voči kolegom na všetkých úrovniach
• Profesionálny zjav, prejav
• Entuziazmus pre prácu
• Rešpekt voči kolegom na všetkých úrovniach
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
HEADSCOUT s.r.o. je personálna spoločnosť, ktorá sa zameriava na recruitment a headhunting najlepších profesionálov naprieč všetkými odvetviami a oblasťami. Najrýchlejšie rozvíjajúca sa personálna spoločnosť s dôrazom na kvalitu a rýchlosť poskytovaných služieb. V súčasnosti nám dôveruje viac ako 70 medzinárodných klientov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2749521
Dátum zverejnenia: 19.11.2018
2018-11-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: HEADSCOUT s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1250€ brutto