Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka pre plant manažéra v novom výrobnom závode v Lozorne!
HEADMAP s.r.o.
Miesto práce
Lozorno, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Lozorno, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 - 2 000 EUR/mesiac- finálne platové ohodnotenie vždy nastavujeme individuálne na základe skúsenosti kandidáta.
1 600 - 2 000 EUR/mesiac- finálne platové ohodnotenie vždy nastavujeme individuálne na základe skúsenosti kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme spoločnosť, ktorá patrí medzi najväčších dodávateľov pre automobilový priemysel a momentálne sme vo fáze budovania nového výrobného závodu v priemyselnom parku v Lozorne. S cieľom uspokojiť aktuálne potreby automobilového priemyslu sa chceme špecializovať na výrobu batérií pre elektromobily.
Našim cieľom je zabezpečiť plynulé fungovanie nového závodu a práve preto aktuálne hľadáme novú kolegyňu na pozíciu: ASISTENTKA pre kľúčovú osobu celého závodu - plant manažéra.
Ak ste ambiciózna, dobre organizovaná osoba s vynikajúcimi komunikačnými schopnosťami a administratívna práca Vám nie je cudzia, táto pozícia je práve pre Vás!
Aké úlohy na Vás v rámci pracovnej pozície čakajú?
-> zabezpečenie administratívnej podpory plant manažérovi,
-> príprava prezentácii, rôznych podkladov či zapisovanie "meeting minutes,"
-> evidencia a správa došlej a odoslanej pošty,
-> starostlivosť o návštevy a plynulý chod zasadacích miestností,
-> organizácia služobných ciest zamestnancov (zabezpečenie ubytovania, leteniek, vozidiel a iné),
-> budete kontaktnou osobou pre centrálu pri organizácii konaní, workshopov, tele-/video-/konferencií,
-> vytváranie nákupných objednávok na zabezpečenie office chodu závodu,
-> evidencia a komunikácia s dodávateľmi
Našim cieľom je zabezpečiť plynulé fungovanie nového závodu a práve preto aktuálne hľadáme novú kolegyňu na pozíciu: ASISTENTKA pre kľúčovú osobu celého závodu - plant manažéra.
Ak ste ambiciózna, dobre organizovaná osoba s vynikajúcimi komunikačnými schopnosťami a administratívna práca Vám nie je cudzia, táto pozícia je práve pre Vás!
Aké úlohy na Vás v rámci pracovnej pozície čakajú?
-> zabezpečenie administratívnej podpory plant manažérovi,
-> príprava prezentácii, rôznych podkladov či zapisovanie "meeting minutes,"
-> evidencia a správa došlej a odoslanej pošty,
-> starostlivosť o návštevy a plynulý chod zasadacích miestností,
-> organizácia služobných ciest zamestnancov (zabezpečenie ubytovania, leteniek, vozidiel a iné),
-> budete kontaktnou osobou pre centrálu pri organizácii konaní, workshopov, tele-/video-/konferencií,
-> vytváranie nákupných objednávok na zabezpečenie office chodu závodu,
-> evidencia a komunikácia s dodávateľmi
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo so sebou táto pracovná pozícia prináša?
-> príležitosť pracovať v dynamickom prostredí automobilového priemyslu,
-> zázemie medzinárodnej spoločnosti,
-> spolupráca s kľučovými osobami v rámci nového výrobného závodu,
-> atraktívny benefitový sýstem (napr. príspevok na DDS, ročný bonus, príspevok na dochádzanie).
-> príležitosť pracovať v dynamickom prostredí automobilového priemyslu,
-> zázemie medzinárodnej spoločnosti,
-> spolupráca s kľučovými osobami v rámci nového výrobného závodu,
-> atraktívny benefitový sýstem (napr. príspevok na DDS, ročný bonus, príspevok na dochádzanie).
Informácie o výberovom konaní
Pracovná pozícia je obsadzovaná v spolupráci s agentúrou HEADMAP. Meno klienta odprezentujeme počas úvodného rozhovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Výhodou sú skúsenosti na pozíciách: Asistentka, Sekretérka, Recepčná alebo Office manager.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aké zručnosti a skúsenosti by mala mať naša nová kolegyňa?
-> znalosť balíčka MS Office (Excel, PowerPoint, Word),
-> anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (min. úroveň B2),
-> profesionálne a reprezentatívne vystupovanie,
-> vynikajúce komunikačné zručnosti,
-> predchádzajúce skúsenosti s výkonom práce asistentky min. 3 roky,
-> skúsenosti s objednávaním a nákupom kancelárskych potrieb sú určite výhodou.
-> znalosť balíčka MS Office (Excel, PowerPoint, Word),
-> anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (min. úroveň B2),
-> profesionálne a reprezentatívne vystupovanie,
-> vynikajúce komunikačné zručnosti,
-> predchádzajúce skúsenosti s výkonom práce asistentky min. 3 roky,
-> skúsenosti s objednávaním a nákupom kancelárskych potrieb sú určite výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
We are focused on end-to-end psychological services and recruitment for companies from broad range of industries.
ID: 4581005
Dátum zverejnenia: 17.5.2023
2023-05-17
lokalita: Lozorno Pozícia: Asistent, Back office špecialista, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: HEADMAP s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac