Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrative Support s nemeckým jazykom
HCMS s.r.o.
Miesto práce
Savoy Offices, Mostová, Staré Mesto
Savoy Offices, Mostová, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiackvartálne bonusové príplatky
1 200 EUR/mesiackvartálne bonusové príplatky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme motivovaného a všestranného kolegu/kolegyňu na pozíciu Administrative Support s nemeckým jazykom. Preferujeme dynamickú a zároveň štruktúrovanú osobnosť, ktorá rozumie prioritám a je schopná organizovať si vlastnú agendu:
• administratívna podpora náborového procesu: vytváranie zmlúv a objednávok, preklad jednoduchých dokumentov na základe predlôh, kompletizácia dokumentov, úprava podkladov kandidátov
• pre-screening kandidátov na základe definovaných kritérií: komunikácia na sociálnych sieťach, telefonicky a mailom, poskytovanie informácií, selekcia, vytváranie ďalších termínov
• správa sociálnych sietí: komunikácia s uchádzačmi, rozvoj stránky
• administratívna podpora chodu kancelárie: zodpovednosť za správu spisov, konsolidácia a zakladanie dokumentov, komunikácia s partnermi (napr. notársky úrad, súdny prekladateľ, jazykové školy atď.), poštová agenda, distribúcia faktúr a ďalšie aktivity
• zverejňovanie výberových konaní
• vyhľadávanie informácií, vytváranie databáz, príprava reportov
• administratívna podpora náborového procesu: vytváranie zmlúv a objednávok, preklad jednoduchých dokumentov na základe predlôh, kompletizácia dokumentov, úprava podkladov kandidátov
• pre-screening kandidátov na základe definovaných kritérií: komunikácia na sociálnych sieťach, telefonicky a mailom, poskytovanie informácií, selekcia, vytváranie ďalších termínov
• správa sociálnych sietí: komunikácia s uchádzačmi, rozvoj stránky
• administratívna podpora chodu kancelárie: zodpovednosť za správu spisov, konsolidácia a zakladanie dokumentov, komunikácia s partnermi (napr. notársky úrad, súdny prekladateľ, jazykové školy atď.), poštová agenda, distribúcia faktúr a ďalšie aktivity
• zverejňovanie výberových konaní
• vyhľadávanie informácií, vytváranie databáz, príprava reportov
Zamestnanecké výhody, benefity
V našej práci kladieme dôraz na vysoký štandard poskytovaných služieb a komunikácie. Pre každú časť tvojej agendy Vám poskytneme proces a detailne Vás zaškolíme tak, aby ste boli vo svojej práci úspešný/á a mohli sa ďalej rozvíjať.
Ponúkame bonusové príplatky, stravné lístky nad rámec zákona a vzdelávacie kurzy.
Pracujeme v priateľskej a uvoľnenej atmosfére na výbornej adrese v Starom Meste. Príležitostne ponúkame aj možnosť práce z domu. V kancelárii sa o našu psychohygienu stará Jack Russel (ak práve nespí :)). Pevná pracovná doba je od 9:00 do 16:00. Začiatok a koniec 8,5 hod. pracovnej doby je možné upraviť o jednu hodinu podľa individuálnej preferencie.
Agenda umožňuje veľký priestor na sebarealizáciu, kreativitu, prinášanie vlastných návrhov a riešení. Interne komunikujeme otvorene a férovo, oceňujeme samostatné uvažovanie. Riadime sa heslom „Kvalita a precíznosť je dôležitejšia ako rýchlosť.“ Ako spoločnosť rýchlo rastieme a rovnako môžete aj Vy.
Nakoľko má naša práca internacionálny presah a žijeme v mimoriadnej dobe, denná agenda so sebou prináša neštandardné požiadavky, nové výzvy, príležitosti na učenie sa a kreatívne riešenia. Z neznámeho nemáme strach a stres. Naopak, tešíme sa, že máme možnosť spoznať niečo nové.
Ponúkame bonusové príplatky, stravné lístky nad rámec zákona a vzdelávacie kurzy.
Pracujeme v priateľskej a uvoľnenej atmosfére na výbornej adrese v Starom Meste. Príležitostne ponúkame aj možnosť práce z domu. V kancelárii sa o našu psychohygienu stará Jack Russel (ak práve nespí :)). Pevná pracovná doba je od 9:00 do 16:00. Začiatok a koniec 8,5 hod. pracovnej doby je možné upraviť o jednu hodinu podľa individuálnej preferencie.
Agenda umožňuje veľký priestor na sebarealizáciu, kreativitu, prinášanie vlastných návrhov a riešení. Interne komunikujeme otvorene a férovo, oceňujeme samostatné uvažovanie. Riadime sa heslom „Kvalita a precíznosť je dôležitejšia ako rýchlosť.“ Ako spoločnosť rýchlo rastieme a rovnako môžete aj Vy.
Nakoľko má naša práca internacionálny presah a žijeme v mimoriadnej dobe, denná agenda so sebou prináša neštandardné požiadavky, nové výzvy, príležitosti na učenie sa a kreatívne riešenia. Z neznámeho nemáme strach a stres. Naopak, tešíme sa, že máme možnosť spoznať niečo nové.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám, prosím, pošlite Váš životopis na [email protected].
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme tých kandidátov, ktorí spĺňajú podmienky pracovnej pozície.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme tých kandidátov, ktorí spĺňajú podmienky pracovnej pozície.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Interný zamestnanec spoločnosti HCMS s.r.o.
Interný zamestnanec spoločnosti HCMS s.r.o.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
personálny manažment, ekonomické, pracovná psychológia, iné
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Facebook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Facebook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovné pozície obsadzujeme na nemecky hovoriacom trhu. Nemecký jazyk na úrovni približne B1 je nutnosťou.
Výhodou sú predchádzajúce pracovné skúsenosti z personálnej agentúry.
Hľadáme zrelú, proaktívnu a spoľahlivú posilu, ktorá má business uvažovanie. Rozumie dôležitosti internej komunikácie a tímovej práci, vie sa poradiť aj diskutovať.
Pri komunikácií s klientom ju teší možnosť využiť svoj reprezentatívny verbálny aj písomný prejav a kladie dôraz na customer experience. Pri práci s dokumentmi uplatní svoj cit pre detail a zmysel pre poriadok.
Hľadáme niekoho, kto pochopil, že svedomitosť, dôslednosť a precíznosť sa v konečnom dôsledku vždy vyplatí a vedie k úspechu.
V úvodnej fáze je dôležitá skôr orientácia na detail. Po spoznaní a zvládnutí administratívnej časti našej práce je v prípade záujmu možnosť zaoberať sa aj komplexnejšou agendou.
Výhodou sú predchádzajúce pracovné skúsenosti z personálnej agentúry.
Hľadáme zrelú, proaktívnu a spoľahlivú posilu, ktorá má business uvažovanie. Rozumie dôležitosti internej komunikácie a tímovej práci, vie sa poradiť aj diskutovať.
Pri komunikácií s klientom ju teší možnosť využiť svoj reprezentatívny verbálny aj písomný prejav a kladie dôraz na customer experience. Pri práci s dokumentmi uplatní svoj cit pre detail a zmysel pre poriadok.
Hľadáme niekoho, kto pochopil, že svedomitosť, dôslednosť a precíznosť sa v konečnom dôsledku vždy vyplatí a vedie k úspechu.
V úvodnej fáze je dôležitá skôr orientácia na detail. Po spoznaní a zvládnutí administratívnej časti našej práce je v prípade záujmu možnosť zaoberať sa aj komplexnejšou agendou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
HCMS Recruitment ponúka pracovné pozície pre profesionálov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 4057802
Dátum zverejnenia: 27.7.2022
2022-07-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant Spoločnosť: HCMS s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac