Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Property Manager
HB Reavis
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 800 EUR/mesiacFinálna mzda bude závisieť od skúseností daného kandidáta.
Od 2 800 EUR/mesiacFinálna mzda bude závisieť od skúseností daného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme skúseného a zodpovedného Property Managera/ku, ktorý/á zabezpečí plynulý chod a vysoký štandard prevádzky modernej administratívnej budovy Nové Apollo. Na tejto pozícii budete mať na starosti komplexný dohľad nad všetkými kľúčovými službami – od technickej správy, bezpečnosti, upratovania a údržby zelene, až po požiarne zabezpečenie. Vašou hlavnou úlohou bude vytvárať príjemné a bezproblémové prostredie pre nájomcov a zabezpečiť ich maximálnu spokojnosť so službami a prevádzkou budovy.
Vaše hlavné zodpovednosti:
- Starostlivosť o klientov a nájomcov: Budete hlavnou kontaktnou osobou pre našich nájomcov – riešite ich požiadavky a zabezpečujete najvyššiu úroveň spokojnosti.
- Koordinácia tímov správy budov: Riadenie práce Facility Managerov na pridelených nehnuteľnostiach a dohľad nad kvalitou poskytovaných služieb.
- Spolupráca s externými dodávateľmi: Zodpovedáte za výber, komunikáciu a koordináciu bezpečnostných služieb, technickej údržby, recepcie a upratovania.
- Finančný dohľad: Pripravujete ročné rozpočty (Capex & Opex) a nesiete zodpovednosť za hospodárske výsledky objektu.
- Prenájom a klientský servis: Aktívne riešite všetky otázky týkajúce sa prenájmu, vrátane sťažností a podnetov klientov.
- Zmluvná agenda: Zabezpečujete predlžovanie zmlúv a v spolupráci s právnym oddelením pripravujete zmluvnú dokumentáciu.
- Doplnkové služby: Predaj krátkodobých prenájmov a prémiových služieb klientom s cieľom maximalizovať ich komfort a spokojnosť.
- Podpora manažmentu: Tvorba pravidelných obchodných správ a príprava prezentácií pre potreby stretnutí so senior manažmentom na úrovni krajiny.
- Dodržiavanie štandardov: Zabezpečujete súlad s internými štandardmi Property Managementu a firemnými procesmi.
- Administrácia dokumentácie: Udržiavate aktuálnu technickú a prevádzkovú dokumentáciu k spravovaným nehnuteľnostiam.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Služobné auto / Car allowance
- Flexibilný pracovný čas + Home office
- Cafeteria systém
- Životné a úrazové poistenie
- 5 sick days
- Parkovanie
- Firemné eventy
- Čas na vybavenie osobných záležitostí
- Každý deň čerstvé ovocie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vynikajúce komunikačné, analytické a organizačné zručnosti.
- Schopnosť proaktívne identifikovať a efektívne riešiť problémy.
- Rozhodnosť a samostatnosť pri prijímaní rozhodnutí s dôrazom na zodpovednosť a schopnosť ovplyvňovať.
- Skúsenosť s prácou v autonómnom a dynamickom prostredí, s dôrazom na dodržiavanie termínov, rozpočtov a pochopenie širších súvislostí v rámci podnikania.
- Líderské schopnosti s prirodzenou autoritou, vrátane schopnosti inšpirovať, rozvíjať a viesť tím k výkonom a profesionalite.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme medzinárodný poskytovateľ pracovných priestorov. Navrhujeme, budujeme a spravujeme priestory so zameraním na udržateľnosť, wellbeing a produktivitu ľudí. Naše budovy sú medzinárodne ocenené a vyznačujú sa centrálnou polohou s výbornou dostupnosťou, prístupom k dizajnu zameraným na ľudí s vysokými štandardmi udržateľnosti a inovácií, zameranými na služby pre klientov.
Pôsobíme v piatich krajinách: v Spojenom kráľovstve, Nemecku, Poľsku, na Slovensku a v Maďarsku a poskytli sme pracovné priestory už pre viac ako 75 000 ľudí. Od založenia spoločnosti HB Reavis v roku 1993 sme úspešne dodali viac ako 1,69 milióna m2 kancelárskych a obchodných priestorov. V súčasnosti spravujeme 640 000 m2 pracovných priestorov v hodnote 3 miliardy EUR.
Okrem pracovných priestorov, šitých na mieru, ponúkame aj extra pridané služby, ktoré z pracovného prostredia robia miesto podporujúce wellbeing a produktivitu jeho užívateľov. Klienti tak majú k dispozícií službu More by HB Reavis, ktorá poskytuje bikesharing, službu concierge a organizuje eventy podporujúce zdravý životný štýl.
Pôsobíme v piatich krajinách: v Spojenom kráľovstve, Nemecku, Poľsku, na Slovensku a v Maďarsku a poskytli sme pracovné priestory už pre viac ako 75 000 ľudí. Od založenia spoločnosti HB Reavis v roku 1993 sme úspešne dodali viac ako 1,69 milióna m2 kancelárskych a obchodných priestorov. V súčasnosti spravujeme 640 000 m2 pracovných priestorov v hodnote 3 miliardy EUR.
Okrem pracovných priestorov, šitých na mieru, ponúkame aj extra pridané služby, ktoré z pracovného prostredia robia miesto podporujúce wellbeing a produktivitu jeho užívateľov. Klienti tak majú k dispozícií službu More by HB Reavis, ktorá poskytuje bikesharing, službu concierge a organizuje eventy podporujúce zdravý životný štýl.
Kontakt
ID: 5100486
Dátum zverejnenia: 16.6.2025
2025-06-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Realitný maklér, Správca budov Spoločnosť: HB Reavis
Základná zložka mzdy (brutto): 2 800 EUR/mesiac