Property Manager

HB Reavis

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 800 EUR/mesiacFinálna mzda bude závisieť od skúseností daného kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme skúseného a zodpovedného Property Managera/ku, ktorý/á zabezpečí plynulý chod a vysoký štandard prevádzky modernej administratívnej budovy Nové Apollo. Na tejto pozícii budete mať na starosti komplexný dohľad nad všetkými kľúčovými službami – od technickej správy, bezpečnosti, upratovania a údržby zelene, až po požiarne zabezpečenie. Vašou hlavnou úlohou bude vytvárať príjemné a bezproblémové prostredie pre nájomcov a zabezpečiť ich maximálnu spokojnosť so službami a prevádzkou budovy.


Vaše hlavné zodpovednosti:

  • Starostlivosť o klientov a nájomcov: Budete hlavnou kontaktnou osobou pre našich nájomcov – riešite ich požiadavky a zabezpečujete najvyššiu úroveň spokojnosti.
  • Koordinácia tímov správy budov: Riadenie práce Facility Managerov na pridelených nehnuteľnostiach a dohľad nad kvalitou poskytovaných služieb.
  • Spolupráca s externými dodávateľmi: Zodpovedáte za výber, komunikáciu a koordináciu bezpečnostných služieb, technickej údržby, recepcie a upratovania.
  • Finančný dohľad: Pripravujete ročné rozpočty (Capex & Opex) a nesiete zodpovednosť za hospodárske výsledky objektu.
  • Prenájom a klientský servis: Aktívne riešite všetky otázky týkajúce sa prenájmu, vrátane sťažností a podnetov klientov.
  • Zmluvná agenda: Zabezpečujete predlžovanie zmlúv a v spolupráci s právnym oddelením pripravujete zmluvnú dokumentáciu.
  • Doplnkové služby: Predaj krátkodobých prenájmov a prémiových služieb klientom s cieľom maximalizovať ich komfort a spokojnosť.
  • Podpora manažmentu: Tvorba pravidelných obchodných správ a príprava prezentácií pre potreby stretnutí so senior manažmentom na úrovni krajiny.
  • Dodržiavanie štandardov: Zabezpečujete súlad s internými štandardmi Property Managementu a firemnými procesmi.
  • Administrácia dokumentácie: Udržiavate aktuálnu technickú a prevádzkovú dokumentáciu k spravovaným nehnuteľnostiam.

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Služobné auto / Car allowance
  • Flexibilný pracovný čas + Home office
  • Cafeteria systém
  • Životné a úrazové poistenie
  • 5 sick days
  • Parkovanie
  • Firemné eventy
  • Čas na vybavenie osobných záležitostí
  • Každý deň čerstvé ovocie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Vynikajúce komunikačné, analytické a organizačné zručnosti.
  • Schopnosť proaktívne identifikovať a efektívne riešiť problémy.
  • Rozhodnosť a samostatnosť pri prijímaní rozhodnutí s dôrazom na zodpovednosť a schopnosť ovplyvňovať.
  • Skúsenosť s prácou v autonómnom a dynamickom prostredí, s dôrazom na dodržiavanie termínov, rozpočtov a pochopenie širších súvislostí v rámci podnikania.
  • Líderské schopnosti s prirodzenou autoritou, vrátane schopnosti inšpirovať, rozvíjať a viesť tím k výkonom a profesionalite.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme medzinárodný poskytovateľ pracovných priestorov. Navrhujeme, budujeme a spravujeme priestory so zameraním na udržateľnosť, wellbeing a produktivitu ľudí. Naše budovy sú medzinárodne ocenené a vyznačujú sa centrálnou polohou s výbornou dostupnosťou, prístupom k dizajnu zameraným na ľudí s vysokými štandardmi udržateľnosti a inovácií, zameranými na služby pre klientov.

Pôsobíme v piatich krajinách: v Spojenom kráľovstve, Nemecku, Poľsku, na Slovensku a v Maďarsku a poskytli sme pracovné priestory už pre viac ako 75 000 ľudí. Od založenia spoločnosti HB Reavis v roku 1993 sme úspešne dodali viac ako 1,69 milióna m2 kancelárskych a obchodných priestorov. V súčasnosti spravujeme 640 000 m2 pracovných priestorov v hodnote 3 miliardy EUR.

Okrem pracovných priestorov, šitých na mieru, ponúkame aj extra pridané služby, ktoré z pracovného prostredia robia miesto podporujúce wellbeing a produktivitu jeho užívateľov. Klienti tak majú k dispozícií službu More by HB Reavis, ktorá poskytuje bikesharing, službu concierge a organizuje eventy podporujúce zdravý životný štýl.

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Magdolenová
Tel.: +421947957711
E-mail: poslať životopis
ID: 5100486  Dátum zverejnenia: 16.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 2 800 EUR/mesiac