Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back Office Assistant
hameln rds s. r. o.
Miesto práce
Horná 36, Modra
Horná 36, Modra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou, preferujeme inheď
dohodou, preferujeme inheď
Mzdové podmienky (brutto)
od 750,- €
od 750,- €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Manažment zákazníckych objednávok v systéme SAP
• Zakladanie Objednávok v systéme SAP, fakturovanie v systéme SAP
• Udržiavanie vzťahov s existujúcimi zákazníkmi
• Zakladanie Objednávok v systéme SAP, fakturovanie v systéme SAP
• Udržiavanie vzťahov s existujúcimi zákazníkmi
Zamestnanecké výhody, benefity
Zázemie zahraničnej spoločnosti.
Dynamické a zároveň príjemné prostredie.
Možnosť rastu a vzdelávania.
Dynamické a zároveň príjemné prostredie.
Možnosť rastu a vzdelávania.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým záujemcom. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len uchádzačov vhodných na inzerovanú pracovnú ponuku.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonómia, marketing a obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• dôslednosť a precíznosť so zameraním na detail
• technické a analytické myslenie
• dobré organizačné schopnosti
• samostatnosť
• flexibilita a kreativita
• schopnosť pracovať v tíme
• korektný prístup
• znalosť prace v systéme SAP nie je podmienkou, uchádzač bude zaškolený
• technické a analytické myslenie
• dobré organizačné schopnosti
• samostatnosť
• flexibilita a kreativita
• schopnosť pracovať v tíme
• korektný prístup
• znalosť prace v systéme SAP nie je podmienkou, uchádzač bude zaškolený
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nadnárodná spoločnosť hameln rds s.r.o. so sídlom materskej spoločnosti v Nemecku a dcérskou spoločnosťou na Slovensku ponúka kompletné služby v oblasti vývoja a výroby farmaceutických liečiv a zavádzania farmaceutických produktov na trh.
Poskytujeme komplexné služby pre zákazníkov v oblasti farmácie, biotechnológie, chémie a medicínskej technológie.
Ponúkame rozsiahlu škálu služieb, ktoré sú jedinečné na medzinárodnom trhu v oblasti farmaceutického priemyslu: vývoj farmaceutických produktov a laboratórne služby v podmienkach SVP, rozsiahly registračný servis vrátane aktualizácií existujúcej registrácie, výrobu a vývoj API vrátane prípravy registračnej dokumentácie v súlade s EÚ predpismi.
Poskytujeme komplexné služby pre zákazníkov v oblasti farmácie, biotechnológie, chémie a medicínskej technológie.
Ponúkame rozsiahlu škálu služieb, ktoré sú jedinečné na medzinárodnom trhu v oblasti farmaceutického priemyslu: vývoj farmaceutických produktov a laboratórne služby v podmienkach SVP, rozsiahly registračný servis vrátane aktualizácií existujúcej registrácie, výrobu a vývoj API vrátane prípravy registračnej dokumentácie v súlade s EÚ predpismi.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 3579766
Dátum zverejnenia: 16.1.2019
2019-01-16
lokalita: okres Pezinok Pozícia: Back office špecialista, Fakturant, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: hameln rds s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 750,- €