Obchodný referent

H.R.OMADA spol. s r.o.

Miesto práce
Prievidza
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacod 1100 eur brutto, v závislosti od skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ste človek, ktorý hľadá reálne uplatnenie, vie si nájsť záľubu v práci, ktorá je primerane rôznorodá?

Hľadá uplatnenie v stabilnej firme, v ktorej ľudia radi pracujú dlhé roky? 
Vyhovuje Vám práca od 7:00 do 15:30?

Ak áno, tešíme sa na stretnutie práve s Vami.


Náplň práce:
Jedná sa o štandardnú náplň obchodného referenta:
-    komunikácia s odberateľmi
-    príjem objednávok
-    nahadzovanie objednávok do systému
-    dohľad nad správnym vybavením objednávky
-    komunikácia aj dodávateľmi a objednávanie tovaru
-    mať príjemný deň s priateľskými a nápomocnými kolegami

Zamestnanecké výhody, benefity

​- individuálne benefity podľa potreby daného človeka
​- priateľská atmosféra 
​- stabilná práca na jednu zmenu v čase, ktorý umožní sa venovať aj rodine, koníčkom​

Informácie o výberovom konaní

Osobné rozhovory sa uskutočnia v priebehu mája 2024.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Slovenská obchodná spoločnosť, s viac ako 20 ročnou tradíciou a silným zázemím.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

​-    práca s PC – excel, word na základnej úrovni​

​-    zmysel pre detail
​-    zodpovednosť
​-    ochota spolupracovať
​-    chuť byť príjemný kolega​

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

H.R.omada, bez ohľadu na to, či ste z Bratislavy, Košíc, Osla, Prahy alebo Bukurešti, v prvom rade pomáha svojich partnerom dosahovať lepšie výsledky.

Naučíme Vás a Vašich ľudí byť správnymi lídrami a viesť svojich ľudí tak, aby Vás chceli nasledovať.

Už mnohým firmám sme pomohli zlepšiť obchodné výsledky, od profitability, cez akvizície nových zákazníkov až po efektívnejšiu prácu samotných obchodníkov. Profit is the name of the game:)

Ako veľmi dôležité pre úspešné fungovanie spoločnosti považujeme i schopnosť ľudí správne komunikovať, mať dobre nastavený "vnútorný kompas", vedieť zvládať stres, či byť inšpiráciou pre druhých. Aj v týchto oblastiach Vám vieme pomôcť.

V neposlednom rade, už viac ako 10 rokov sa venujeme aj vyhľadávania a výberu nových ľudí do firiem.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Jozef Tokár
Tel.: +421944590101
E-mail: poslať životopis
ID: 4828445  Dátum zverejnenia: 13.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac