Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný manažér
H.R.OMADA spol. s r.o.
Miesto práce
Okolie Nového Mesta nad Váhom, okres Nové Mesto nad Váhom
Okolie Nového Mesta nad Váhom, okres Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou, adekvátny pozícii
dohodou, adekvátny pozícii
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte skúsenosti v oblasti ekonomického a finančného riadenia spoločnosti, ideálne obchodnej?
Viete si predstaviť, že by ste boli zodpovedný za všetky potrebné finančné analýzy, potrebné (nielen) k správnym operatívnym a strategickým rozhodnutiam?
Láka Vás možnosť byť zodpovedný za správne nastavenie ekonomických a finančných procesov a postupov?
Chcete pôsobiť v dynamicky sa rozvíjajúcej firme?
Viete v prípade potreby i krátkodobo vypomôcť s bežným účtovaním, či na druhej strane zastrešiť i personalistiku?
Ak áno, radi sa s Vami stretneme osobne.
Náplň práce:
- Stanovovanie finančného, controllingového a účtovného rámca
- Iniciovanie a riadenie zlepšovania procesov na ekonomickom oddelení, iniciovanie a podpora zlepšovania procesov ostatných oddelení
- Príprava podkladov na rozhodovanie
- Riadenie a rozvoj zamestnancov ekonomického, účtovného a personálneho oddelenia
- Kvalitná kontrola a koordinácia všetkých funkcií počas riadenia oddelenia
- Dodržiavanie všetkých právnych predpisov v oblasti daňovej a finančnej legislatívy
- Komunikácia s externými inštitúciami (banky, úrady,...)
- Komunikácia so zákazníkmi spoločnosti v oblasti riadenia pohľadávok
- Finančné riadenie
- Včasné a presné plánovanie (krátkodobé, strednodobé a dlhodobé plány)
- Priebežné vyhodnocovanie (analýzy) plnenia ukazovateľov vrátane hlásenia vedeniu spoločnosti spolu s návrhom opatrení
- Predkladanie výkazov a spracovaných správ vrátane dôležitých informácií vedeniu spoločnosti
Viete si predstaviť, že by ste boli zodpovedný za všetky potrebné finančné analýzy, potrebné (nielen) k správnym operatívnym a strategickým rozhodnutiam?
Láka Vás možnosť byť zodpovedný za správne nastavenie ekonomických a finančných procesov a postupov?
Chcete pôsobiť v dynamicky sa rozvíjajúcej firme?
Viete v prípade potreby i krátkodobo vypomôcť s bežným účtovaním, či na druhej strane zastrešiť i personalistiku?
Ak áno, radi sa s Vami stretneme osobne.
Náplň práce:
- Stanovovanie finančného, controllingového a účtovného rámca
- Iniciovanie a riadenie zlepšovania procesov na ekonomickom oddelení, iniciovanie a podpora zlepšovania procesov ostatných oddelení
- Príprava podkladov na rozhodovanie
- Riadenie a rozvoj zamestnancov ekonomického, účtovného a personálneho oddelenia
- Kvalitná kontrola a koordinácia všetkých funkcií počas riadenia oddelenia
- Dodržiavanie všetkých právnych predpisov v oblasti daňovej a finančnej legislatívy
- Komunikácia s externými inštitúciami (banky, úrady,...)
- Komunikácia so zákazníkmi spoločnosti v oblasti riadenia pohľadávok
- Finančné riadenie
- Včasné a presné plánovanie (krátkodobé, strednodobé a dlhodobé plány)
- Priebežné vyhodnocovanie (analýzy) plnenia ukazovateľov vrátane hlásenia vedeniu spoločnosti spolu s návrhom opatrení
- Predkladanie výkazov a spracovaných správ vrátane dôležitých informácií vedeniu spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie stabilnej a úspešnej spoločnosti
- osobnostný rozvoj
- ďalšie benefity podľa dohody
- osobnostný rozvoj
- ďalšie benefity podľa dohody
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie prebehne v mesiaci december 2017 a január 2018.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Stavebný priemysel
Prosperujúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti predaja stavebných komponentov.
Prosperujúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti predaja stavebných komponentov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Komunikačné zručnosti (schopnosť odkomunikovať výsledky analýz a návrhy riešení vedúcim iných oddelení a vedeniu spoločnosti)
- Manažérske skúsenosti s riadením tímu a oddelenia
- Strategické a koncepčné myslenie
- Orientovanie sa na výsledky a riešenia
- Analytické myslenie
- Vnútorná motivácia, odolnosť voči stresu
- Pozitívny prístup k zmene a inováciám
- Záujem o vlastný rozvoj, ochota vzdelávať sa a rozvíjať
- Orientácia v oblasti personalistiky, HR
- práca s PC na úrovni pokročilý (MS Office, internet)
- širšie porozumenie lokálnej daňovej legislatívy
- dobrá orientácia v obchodnom a pracovnom zákonníku
- znalosť problematiky PÚ, daňových predpisov a príslušnej legislatívy SK
- prax v stredne veľkej alebo veľkej spoločnosti, prax vo výrobnej spoločnosti výhodou
- Manažérske skúsenosti s riadením tímu a oddelenia
- Strategické a koncepčné myslenie
- Orientovanie sa na výsledky a riešenia
- Analytické myslenie
- Vnútorná motivácia, odolnosť voči stresu
- Pozitívny prístup k zmene a inováciám
- Záujem o vlastný rozvoj, ochota vzdelávať sa a rozvíjať
- Orientácia v oblasti personalistiky, HR
- práca s PC na úrovni pokročilý (MS Office, internet)
- širšie porozumenie lokálnej daňovej legislatívy
- dobrá orientácia v obchodnom a pracovnom zákonníku
- znalosť problematiky PÚ, daňových predpisov a príslušnej legislatívy SK
- prax v stredne veľkej alebo veľkej spoločnosti, prax vo výrobnej spoločnosti výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
H.R.omada, bez ohľadu na to, či ste z Bratislavy, Košíc, Osla, Prahy alebo Bukurešti, v prvom rade pomáha svojich partnerom dosahovať lepšie výsledky.
Naučíme Vás a Vašich ľudí byť správnymi lídrami a viesť svojich ľudí tak, aby Vás chceli nasledovať.
Už mnohým firmám sme pomohli zlepšiť obchodné výsledky, od profitability, cez akvizície nových zákazníkov až po efektívnejšiu prácu samotných obchodníkov. Profit is the name of the game:)
Ako veľmi dôležité pre úspešné fungovanie spoločnosti považujeme i schopnosť ľudí správne komunikovať, mať dobre nastavený "vnútorný kompas", vedieť zvládať stres, či byť inšpiráciou pre druhých. Aj v týchto oblastiach Vám vieme pomôcť.
V neposlednom rade, už viac ako 10 rokov sa venujeme aj vyhľadávania a výberu nových ľudí do firiem.
Naučíme Vás a Vašich ľudí byť správnymi lídrami a viesť svojich ľudí tak, aby Vás chceli nasledovať.
Už mnohým firmám sme pomohli zlepšiť obchodné výsledky, od profitability, cez akvizície nových zákazníkov až po efektívnejšiu prácu samotných obchodníkov. Profit is the name of the game:)
Ako veľmi dôležité pre úspešné fungovanie spoločnosti považujeme i schopnosť ľudí správne komunikovať, mať dobre nastavený "vnútorný kompas", vedieť zvládať stres, či byť inšpiráciou pre druhých. Aj v týchto oblastiach Vám vieme pomôcť.
V neposlednom rade, už viac ako 10 rokov sa venujeme aj vyhľadávania a výberu nových ľudí do firiem.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3261428
Dátum zverejnenia: 5.12.2017
2017-12-05
lokalita: okres Nové Mesto nad Váhom Pozícia: Audítor, Controller, Ekonomický/finančný riaditeľ, Finančný analytik, Finančný manažér Spoločnosť: H.R.OMADA spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou, adekvátny pozícii