Obchodný manažér

H.R.OMADA spol. s r.o.

Miesto práce
okres Pezinok, okres Senec, okres Banská Bystrica, okres Banská Štiavnica, okres Zvolen, okres Žarnovica, okres Žiar nad Hronom, okres Bytča, okres Kysucké Nové Mesto, okres Martin, okres Ružomberok, okres Turčianske Teplice, okres Žilina, okres Bánovce nad Bebravou, okres Ilava, okres Nové Mesto nad Váhom, okres Partizánske, okres Považská Bystrica, okres Prievidza, okres Púchov, okres Trenčín, okres Galanta, okres Hlohovec, okres Piešťany, okres Trnava, okres Levice, okres Nitra, okres Nové Zámky, okres Šaľa, okres Topolčany, okres Zlaté Moravce, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ste skúsený obchodník, ktorého baví komunikácia a starostlivosť o prevažne existujúcich zákazníkov?

Nechcete niekde začínať od znova tak, že to pre Vás znamená vybudovať celý zákaznícky kmeň? Trúfate si však zobudiť aj pár latentných zákazníkov?

Robíte rád akvizície, no nezbožňujete ich natoľko, aby tvorili viac ako 20% Vašej práce?

Máte skúsenosti s predajom služieb (akýchkoľvek) alebo produktov do firiem pôsobiacich v stavebnom sektore? Prípadne ste predávali služby investorom, developerom alebo stavebným spoločnostiam?

Vyhovuje Vám že Vaše osobné stretnutia s klientmi budú dlhšie ako pár minút a nebudete ich denne "musieť" robiť 10?

Ste človek, ktorý sa skôr hodí do vzťahového obchodu ako do rýchloobrátkového (FMCG) biznisu? To však neznamená, že ak ste boli v FMCG táto ponuka nie je pre Vás...

Pokiaľ áno, radi sa s Vami porozprávame o tejto pracovnej príležitosti.

Náplň práce:
- komunikácia a budovanie vzťahov s existujúcimi klientmi,
- vytváranie obchodných príležitostí,
- uzatváranie obchodov, negociácia obchodných podmienok a dohľad nad zmluvnými podmienkami,
- monitorovanie trhu v stavebnom sektore (investori, developeri),
- zisťovanie informácii z trhu,
- reportovanie cez CRM.

Zamestnanecké výhody, benefity

Slovenská spoločnosť, ktorá sa napriek svojej "len" menej ako 10 ročnej histórii posledné roky pravidelne umiestňuje v rebríčku TREND TOP 10 vo svojom segmente.

Spoločnosť s naozaj mladým, no skúseným kolektívom.

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie sa uskutoční v mesiacoch november a december 2015.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Spoločnosť poskytujúca sofistikované technické riešenia pre investorov, developerov a stavebné spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

zameranie na stavebníctvo, techniku, marketing alebo obchod výhodou

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Osobnostná zrelosť a schopnosť sebadisciplíny (určovanie si priorít a organizácia vlastného pracovného času a služobných ciest v rámci SR).

- Vedieť efektívne plánovať svoj čas, nebyť lenivý a nečakať na tlak na aktivity "zhora". Byť teda skutočným profesionálom.

- Schopnosť komunikovať so sofistikovanejšími zákazníkmi.

- Negociačné schopnosti.

- Schopnosť budovať vzťahy so zákazníkmi nie iba zištne ale aj na úprimnej ľudskej báze. Práca je síce o biznise, zisku ale hľadáme niekoho, kto prácu s klientmi vníma aj ako poslanie. Ktoré Vás však na druhej strane musí uživiť.

Vhodný budúci zamestnanec spĺňa tieto základné podmienky:

1/ Prax v oblasti obchodu - ako obchodný zástupca, Key Account manažér, Area Sales manažér, Account manažér.

Pozícia nie je nazvaná Manažér preto, že zamestnanec priamo riadi ľudí. Ale preto, že byť OZ z FMCG nemusí stačiť - Obchodný manažér má na tejto pozícii bližšie ku Key Account manažérovi, alebo ASM - skôr z pohľadu skúseností a vystupovania voči klientom.

2/ Skúsenosť so zákazníkmi (investori, developeri, stavebné spoločnosti) - teda praktická skúsenosť s predajom tejto cieľovej skupine. Na produkte či službe nezáleží - softvér, cateringové služby, poistky...tehly, škridly, okná. Dôležitá je znalosť a skúsenosť s touto cieľovou skupinou.

3/ Trpezlivosť, cieľavedomosť a ťah na bránku.

4/ Technická predstavivosť. Technické a cenové ponuky nepripravuje primárne Obchodný manažér. Nato slúži Sales Back office a technickí špecialisti. Musí sa v nich však časom vyznať a vedieť čítať technickú dokumentáciu v kontexte ponuky pripravenej pre zákazníka.

5/ Veľmi dobrá znalosť práce s PC. Znalosť CAD by bola ideálna. Ak však nie je, nevadí - no schopnosť vypočítať súčet v Exceli spôsobom = A1+A3...nepostačuje... Práca v grafických programoch, kalkulačnom softvére, alebo kontingenčných tabuľkách je dobrý základ na ktorom sa dá stavať.

6/ Voľa učiť sa. Nie deklarovanie vôle rozvíjať sa na osobnom pohovore, ale skutočná vôľa a ochota preto niečo urobiť po prijatí do zamestnania. A po prijatí do to aj robiť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

H.R.omada, bez ohľadu na to, či ste z Bratislavy, Košíc, Osla, Prahy alebo Bukurešti, v prvom rade pomáha svojich partnerom dosahovať lepšie výsledky.

Naučíme Vás a Vašich ľudí byť správnymi lídrami a viesť svojich ľudí tak, aby Vás chceli nasledovať.

Už mnohým firmám sme pomohli zlepšiť obchodné výsledky, od profitability, cez akvizície nových zákazníkov až po efektívnejšiu prácu samotných obchodníkov. Profit is the name of the game:)

Ako veľmi dôležité pre úspešné fungovanie spoločnosti považujeme i schopnosť ľudí správne komunikovať, mať dobre nastavený "vnútorný kompas", vedieť zvládať stres, či byť inšpiráciou pre druhých. Aj v týchto oblastiach Vám vieme pomôcť.

V neposlednom rade, už viac ako 10 rokov sa venujeme aj vyhľadávania a výberu nových ľudí do firiem.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2324482  Dátum zverejnenia: 11.11.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou