Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office asistentka - nemecky jazyk podmienka
H&O Group I s.r.o.
Miesto práce
Pezinok
Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacmožnosť finančného rastu po skúšobnej dobe, záleží od skúseností a výkonu uchádzača
1 500 EUR/mesiacmožnosť finančného rastu po skúšobnej dobe, záleží od skúseností a výkonu uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riadenie chodu kancelárie a zabezpečenie podpory manažmentu spoločnosti
- administratívna a organizačná podpora nášho tímu
- riešenie všetkých operatívnych úloh podľa pokynov
- evidovanie a spracovanie poštovej korešpondencie a elektronickej pošty
- samostatná príprava podkladov
- zabezpečenie prevádzky kancelárie
- príprava rôznych dokumentov, prezentácii, tabuliek
- komunikácia (telefonická, mailová, písomná) s klientmi, obchodnými partnermi
- organizačné zabezpečenie školení, porád, mítingov a iné
- vybavovanie služobných ciest
- evidovanie, ukladanie a triedenie písomností
- organizovanie stretnutí a ich zabezpečenie
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
- objednávanie kancelárskych potrieb, marketingových predmetov
- starostlivosť o kuchynku, čistotu a poriadok v kancelárii
- nie je možnosť pracovať formou HomeOffice
- administratívna a organizačná podpora nášho tímu
- riešenie všetkých operatívnych úloh podľa pokynov
- evidovanie a spracovanie poštovej korešpondencie a elektronickej pošty
- samostatná príprava podkladov
- zabezpečenie prevádzky kancelárie
- príprava rôznych dokumentov, prezentácii, tabuliek
- komunikácia (telefonická, mailová, písomná) s klientmi, obchodnými partnermi
- organizačné zabezpečenie školení, porád, mítingov a iné
- vybavovanie služobných ciest
- evidovanie, ukladanie a triedenie písomností
- organizovanie stretnutí a ich zabezpečenie
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
- objednávanie kancelárskych potrieb, marketingových predmetov
- starostlivosť o kuchynku, čistotu a poriadok v kancelárii
- nie je možnosť pracovať formou HomeOffice
Zamestnanecké výhody, benefity
príjemné pracovné prostredie, mobilný telefón aj na súkromné účely, možnosť finančného rastu
Informácie o výberovom konaní
Hlavnou náplňou našej spoločnosti je montáž výrobných liniek v EU pre automobilový priemysel, na montážnych projektoch sa pracuje 6-7 dní v týždni, aj počas sviatkov, z tohto dôvodu je potrebné prispôsobiť pracovný čas aj v kancelárii tak aby sme boli v neustálom kontakte s vedením stavby t.j. aj počas dní prac.voľna. Predpokladom pre výber vhodného uchádzača sú predchádzajúce skúsenosti na pozícii office manažer minimalne 5 rokov, samostatnosť, flexibilita, schopnosť pracovať samostatne, podmienkou je technické zameranie, alebo predchádzajúce pracovné skúsenosti v automobilovom priemysle, plynulá komunikácia v nemeckom jazyku
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet - Expert
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
komunikatívnosť, samostatnosť, lojálnosť, schopnosť odolávať stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.
Okrem profesionálnych montérov máme k dispozícií personál z oblasti strojárenskej výroby a automobilového priemyslu:
montážnik, mechanik, obrábač, kovov, pneumatikár, sústružník, zvárač, brusič, frézar, zámočník, elektrikár, elektroinštalatér, atď.
Kvalita odvedenej práce je pre nás samozrejmosťou. K našim zásadám patrí spokojnosť klienta a z tohto dôvodu sa snažíme neustále napredovať a zlepšovať naše služby.
Bola to dlhá cesta v priebehu ktorej sme získali skúsenosti a stali sme sa strategickým partnerom pre našich klientov. Sme hrdí na vybudované, lojálne a dlhoročné vzťahy s našimi klientmi.
Našim cieľom je splniť požiadavky klienta s ohľadom na spoľahlivosť, rýchlosť a kvalitu.
Okrem profesionálnych montérov máme k dispozícií personál z oblasti strojárenskej výroby a automobilového priemyslu:
montážnik, mechanik, obrábač, kovov, pneumatikár, sústružník, zvárač, brusič, frézar, zámočník, elektrikár, elektroinštalatér, atď.
Kvalita odvedenej práce je pre nás samozrejmosťou. K našim zásadám patrí spokojnosť klienta a z tohto dôvodu sa snažíme neustále napredovať a zlepšovať naše služby.
Bola to dlhá cesta v priebehu ktorej sme získali skúsenosti a stali sme sa strategickým partnerom pre našich klientov. Sme hrdí na vybudované, lojálne a dlhoročné vzťahy s našimi klientmi.
Našim cieľom je splniť požiadavky klienta s ohľadom na spoľahlivosť, rýchlosť a kvalitu.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4027030
Dátum zverejnenia: 28.11.2022
2022-11-28
lokalita: Pezinok Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: H&O Group I s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac