Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník na finančné oddelenie
Guru Web Ops SK s. r. o.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
po dohode
po dohode
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac
1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Hľadáte prácu vo finančnej oblasti, ktorá je o číslach, nie je stereotypná a kde komunikujete po anglicky s obchodnými partnermi na celom svete predovšetkým cez e-mail a chat?
• Hľadáte firmu v ktorej sú na prvom mieste ľudia, kde si kolegovia pomáhajú, a kde vládne priateľská atmosféra?
• Hľadáte prívetíve pracovné prostredie v prevažne ženskom kolektíve, kde máte variabilnú pracovnú dobu.
• Hľadáte prácu kde nie sú závierky ani termíny, ale kľudné a podporujúce pracovné prostredie, kde si môžete plánovať a organizovať čas a úlohy v rámci mesiaca tak, aby ste zladili rodinný a pracovný život?
Sme mladá slovenská spoločnosť, ktorá zastrešuje affiliate program a collection proces pre partnerskú spoločnosť, ktorá prevádzkuje jeden z najväčších celosvetových webových portálov vo svojom segmente.
Hľadáme Administratíveho pracovníka, ktorého/ktorej zodpovednosti budú zahŕňať:
• Zapisovanie tržieb a výpočet výšky tržieb.
• Kontrola tržieb za predchádzajúce mesiace.
• Vystavovanie faktúr a príprava podkladov pre vystavovanie faktúr.
• Komunikácia s obchodnými partnermi.
• Spracovanie došlých platieb – priradenie platieb k jednotlivým partnerom, párovanie s
faktúrami, evidencia nevypátraných platieb.
• Pravidelná aktualizácia údajov obchodných partnerov.
• Hľadáte firmu v ktorej sú na prvom mieste ľudia, kde si kolegovia pomáhajú, a kde vládne priateľská atmosféra?
• Hľadáte prívetíve pracovné prostredie v prevažne ženskom kolektíve, kde máte variabilnú pracovnú dobu.
• Hľadáte prácu kde nie sú závierky ani termíny, ale kľudné a podporujúce pracovné prostredie, kde si môžete plánovať a organizovať čas a úlohy v rámci mesiaca tak, aby ste zladili rodinný a pracovný život?
Sme mladá slovenská spoločnosť, ktorá zastrešuje affiliate program a collection proces pre partnerskú spoločnosť, ktorá prevádzkuje jeden z najväčších celosvetových webových portálov vo svojom segmente.
Hľadáme Administratíveho pracovníka, ktorého/ktorej zodpovednosti budú zahŕňať:
• Zapisovanie tržieb a výpočet výšky tržieb.
• Kontrola tržieb za predchádzajúce mesiace.
• Vystavovanie faktúr a príprava podkladov pre vystavovanie faktúr.
• Komunikácia s obchodnými partnermi.
• Spracovanie došlých platieb – priradenie platieb k jednotlivým partnerom, párovanie s
faktúrami, evidencia nevypátraných platieb.
• Pravidelná aktualizácia údajov obchodných partnerov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Flexibilný pracovný čas s pevnou pracovnou dobou od 9:00 do 15:00
• Možnosť príležitostnej práce home office
• Možnosť preplatenia vzdelávacích aktivít súvisiacich s pozíciou
• Vždy plná skrinka ovocia a snackov
• Firemné teambuildingy niekoľkokrát do roka
• Priateľská atmosféra
• Štvrťročné odmeny v závislosti od výkonu a hospodárskych výsledkov firmy
• Možnosť príležitostnej práce home office
• Možnosť preplatenia vzdelávacích aktivít súvisiacich s pozíciou
• Vždy plná skrinka ovocia a snackov
• Firemné teambuildingy niekoľkokrát do roka
• Priateľská atmosféra
• Štvrťročné odmeny v závislosti od výkonu a hospodárskych výsledkov firmy
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Pokročilá znalosť anglického jazyka
• Znalosť MS Office
• Základy účtovníctva (výhodou)
• Základy daňovej legislatívy (výhodou)
• Zodpovedný a spoľahlivý
• Precízny
• Komunikatívny
• Schopnosť zvládať rozvíjajúce sa a dynamické prostredie
• Schopnosť pracovať samostatne
• Pozitívny prístup ku zmenám
• Proaktívny a kreatívny prístup
• Znalosť MS Office
• Základy účtovníctva (výhodou)
• Základy daňovej legislatívy (výhodou)
• Zodpovedný a spoľahlivý
• Precízny
• Komunikatívny
• Schopnosť zvládať rozvíjajúce sa a dynamické prostredie
• Schopnosť pracovať samostatne
• Pozitívny prístup ku zmenám
• Proaktívny a kreatívny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladá, ale už zabehnutá spoločnosť zaoberajúca sa tvorbou recenzií a hodnotením bezpečnosti poskytovateľov služieb v oblasti e-gamingu. Patríme medzi 3 najlepšie portály na vysoko konkurenčnom globálnom trhu.
ID: 4588985
Dátum zverejnenia: 4.9.2023
2023-09-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Rozpočtár/kalkulant, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista pohľadávok Spoločnosť: Guru Web Ops SK s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac