Finančný manažér / poradca / ekonóm / riaditeľ

GUKOM, spol. s r.o.

Miesto práce
Kolárovo, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacMzda podľa dohody, na základe skúseností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Zodpovednosť za bezproblémový chod ekonomického oddelenia v
rámci spoločnosti
• Vybudovanie tímu, vedenie, koordinovanie, motivovanie a hodnotenie pracovníkov na personálnom, mzdovom a účtovnom oddelení
• Komplexná zodpovednosť za vedenie účtovníctva
• Vypracovávanie rozpočtu, forecastov a finančného plánu.
• Riadenie a kontrolovanie cash flow spoločnosti.
• Pravidelné vykonávanie finančných analýz, sledovanie nákladovosti spoločnosti ako aj jednotlivých projektov a predkladanie ekonomických analýz riaditeľovi spoločnosti.
• Vypracovanie ukazovateľov KPI -kontrola ich dodržania, návrhy na zlepšenie - pre jednotlivé oddelenia – nákup, predaj, výroba a ďalšie
• Analýza ziskovosti zákazníkov a výrobných programov, projektov
• Pripravovanie účtovných a štatistických výkazov, účtovných závierok, zúčtovaní a daňových priznaní.
• Príprava a spracovanie daňových priznaní (DPH, daň z príjmov...)
• Príprava interných reportov
• Komunikácia s klientmi, finančnou správou, poisťovňami a inými úradmi
• Implementácia mzdovej agendy a súvisiacej personálnej administratívy
• Komunikácia s audítormi
• analyzovanie finančných výsledkov spoločnosti (variačná analýza tržieb a hospodárskeho výsledku)
• Prezentovanie finančných výsledkov manažmentu spoločnosti
• Vyhodnocovanie investičných zámerov
• Podpora aktivít v rámci systému neustáleho zlepšovania (identifikácia príležitostí, cost-benefit analýza)
• Tvorba cenových a nákladových kalkulácií
• Vedenie tímu a koordinácia úloh pri vybraných finančných činnostiach
• Strategické úlohy:
-Návrh odporúčaní na dosahovanie cieľových ukazovateľov – implementácia riešení, návrh na optimalizáciu podnikových procesov,
- Kontrola hospodárenia s materiálnymi a finančnými prostriedkami – overenie opodstatnenia nákladov,
- Analýza a hodnotenie finančných rizík, vývoj a návrhy opatrení na zlepšenie

Informácie o výberovom konaní

Je možnosť:
- zamestnať sa v spoločncosti ako finančný manažér, ekonóm (pracovná zmluva)
- spolupracovať ako externý poradca (zmluva o dielo, služba) so zaučením / vyškolením aktuálnych zamestnancov
- práca je vhodná aj pre odborníkov na dôchodku, ktorí chcú odovzdať svoje vedomosti a skúsenosti v danej oblasti mladším generáciam, a pritom si aj zarobiť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Helios Orange - Mierne pokročilý
Odoo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Teams - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

5

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Samostatnosť
Zodpovednosť
Bezúhonnosť
Skúsenosť s vedením účtovnej agendy podmienkou
Finančná a ekonomická gramotnosť
Dobré komunikačné a prezentačné schopnosti
Analytické myslenie a schopnosť riešiť problémy samostatne aj v tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť pôsobiaca 30 rokov sa zaoberá s výrobou zámočníckych výrobkov,zváraním a obrábaním kovov pre domácich a hlavne záhraničných zákazníkov. Zabezpečuje prácu pre 50 ľudí. Stabilná spoločnosť sa stále rozširuje, zvyšuje svoje výrobné kapacity, plánuje investovať do nových technológii, pričom chce zamestnávať ďalších 5-10 ľudí. Spoločníkom a hlavným zákazníkom je stabilná Švajčiarska spoločnosť existujúca od roku 1873.
ID: 4460924  Dátum zverejnenia: 4.12.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac