Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčný/á , Office Asistant- skrátený úväzok (5 hodín denne)
GTH catering s.r.o.
Miesto práce
Digital Park II, Einsteinova, Petržalka
Digital Park II, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiacPodrobnosti týkajúce sa odmeňovania budú prezentované pri osobnom pohovore.
750 EUR/mesiacPodrobnosti týkajúce sa odmeňovania budú prezentované pri osobnom pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme niekoho zodpovedného, spoľahlivého, proaktívneho, energického, trpezlivého, nápomocného, s príjemným vystupovaním a tímovým duchom. Niekoho koho baví office manažment.
Budeš mať na starosti administratívny chod spoločnosti vrátane recepcie,
Rovnako pôjde o poskytovanie administratívnej podpory v kancelárii.
- zodpovednosť za bezproblémový chod recepcie spoločnosti, prijímanie a evidencia návštev
- komunikácia so zamestnancami spoločnosti, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných návštev
- prijímanie, vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej komunikácie
- evidencia prijatej a odoslanej pošty + kurier
- evidencia a spracovanie faktúr
- príprava dokumentácie na podpis konateľom spoločnosti
- evidencia zmlúv a archivácia dokumentov
- zabezpečenie činností súvisiacich s prevádzkou kancelárie, skenovanie, kopírovanie, objednávanie
- administratívne úlohy podľa potreby a podľa pokynov nadriadeného
- vzájomné zastupovanie s ostatnými kolegyňami v prípade potreby
Práca je štandardne na 5 hodín denne
Budeš mať na starosti administratívny chod spoločnosti vrátane recepcie,
Rovnako pôjde o poskytovanie administratívnej podpory v kancelárii.
- zodpovednosť za bezproblémový chod recepcie spoločnosti, prijímanie a evidencia návštev
- komunikácia so zamestnancami spoločnosti, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných návštev
- prijímanie, vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej komunikácie
- evidencia prijatej a odoslanej pošty + kurier
- evidencia a spracovanie faktúr
- príprava dokumentácie na podpis konateľom spoločnosti
- evidencia zmlúv a archivácia dokumentov
- zabezpečenie činností súvisiacich s prevádzkou kancelárie, skenovanie, kopírovanie, objednávanie
- administratívne úlohy podľa potreby a podľa pokynov nadriadeného
- vzájomné zastupovanie s ostatnými kolegyňami v prípade potreby
Práca je štandardne na 5 hodín denne
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v príjemnom kolektíve
- zabezpečený pitný režim
- korektný prístup zo strany zamestnávateľa
- zabezpečený pitný režim
- korektný prístup zo strany zamestnávateľa
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- PC znalosti: Windows, Internet, MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint.
- Znalosť administratívnych procesov.
- Dobré komunikačné zručnosti.
- Reprezentatívne vystupovanie.
- Organizačné schopnosti.
- Znalosť administratívnych procesov.
- Dobré komunikačné zručnosti.
- Reprezentatívne vystupovanie.
- Organizačné schopnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V GTH catering s.r.o. máte širokú možnosť uplatnenia sa vo všetkých oblastiach služieb, v ktorých spoločnosť pôsobí. Od technického zabezpečenia budov, cez upratovacie a administratívne služby až po prácu vo firemnej reštaurácii. V Slovenskej republike zamestnávame viac ako 250 ľudí a rastieme. Pridajte sa k nám i Vy!
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4414858
Dátum zverejnenia: 18.12.2023
2023-12-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Recepčná Spoločnosť: GTH catering s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac