Office assistant/Recepčný/-á pre klienta

GTH catering s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Office Assistant / Recepčná/ý na trvalý pracovný pomer

pracovný čas: 8:00 – 17:00

Pre nášho klienta hľadáme kandidátov, ktorí majú seriózny záujem o výkon práce na tejto pracovnej pozícii. Skúsenosti na podobnej pozícii sú výhodou.

Hľadáme niekoho zodpovedného, spoľahlivého, proaktívneho, energického, trpezlivého, nápomocného, s príjemným vystupovaním a tímovým duchom. Niekoho koho baví office manažment.

Budeš mať na starosti administratívny chod spoločnosti vrátane recepcie,
Rovnako pôjde o poskytovanie administratívnej podpory v kancelárii.
- zodpovednosť za bezproblémový chod recepcie spoločnosti, prijímanie a evidencia návštev
- komunikácia so zamestnancami spoločnosti, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných návštev
- prijímanie, vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej komunikácie
- evidencia prijatej a odoslanej pošty + kurier
- evidencia a spracovanie faktúr
- príprava dokumentácie na podpis konateľom spoločnosti
- evidencia zmlúv a archivácia dokumentov
- zabezpečenie činností súvisiacich s prevádzkou kancelárie, skenovanie, kopírovanie,
- vybavovanie objednávok
- administratívne úlohy podľa potreby a podľa pokynov nadriadeného
- vzájomné zastupovanie s ostatnými kolegyňami v prípade potreby

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v príjemnom kolektíve
- zabezpečený pitný režim a drobné občerstvenie
- korektný prístup zo strany zamestnávateľa

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Organizačné schopnosti
• Schopnosť rýchlo sa učiť a sústrediť sa
• Skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi
• Tímový hráč
• Samostatnosť
• Flexibilita
• Výhodou predchádzajúce skúsenosti v administratíve a prácou so SAP systémom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V GTH catering s.r.o. máte širokú možnosť uplatnenia sa vo všetkých oblastiach služieb, v ktorých spoločnosť pôsobí. Od technického zabezpečenia budov, cez upratovacie a administratívne služby až po prácu vo firemnej reštaurácii. V Slovenskej republike zamestnávame viac ako 250 ľudí a rastieme. Pridajte sa k nám i Vy!

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 4099757  Dátum zverejnenia: 29.11.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac