Office assistant/Recepčný/-á pre klienta

GTH catering s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď, príp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
430 EUR/mesiac+ 20% pohyblivá zložka + kvartálne odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho office teamu hľadáme na dlhodobú spoluprácu novej kolegyne alebo kolegu na administratívnu prácu na pozíciu OFFICE ASSISTANT / Recepčná na trvalý pracovný pomer - skrátený úväzok /cca 20 hodín týždenne – 80 hodín mesačne/

Ak si ochotná/ý poskytovať rýchlu podporu kolegom a zamestnancom , v tom prípade zbystri svoju pozornosť!

Potrebujeme niekoho proaktívneho s výbornou organizačnou zručnosťou, keďže bude treba zastrešiť množstvo aktivít naraz... Hľadáme energických a trpezlivých ľudí s tímovým duchom, nadšením pre prácu v kolektíve a príjemným vystupovaním.

Budeš mať na starosti administratívny chod spoločnosti vrátane recepcie,

Rovnako pôjde o poskytovanie administratívnej podpory v kancelárii.

- zodpovednosť za bezproblémový chod recepcie spoločnosti, prijímanie a evidencia návštev
- komunikácia so zamestnancami spoločnosti, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných návštev
- prijímanie, vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej komunikácie
- evidencia prijatej a odoslanej pošty + kurier
- evidencia a spracovanie faktúr
- príprava dokumentácie na podpis konateľom spoločnosti
- evidencia zmlúv a archivácia dokumentov
- zabezpečenie činností súvisiacich s prevádzkou kancelárie, skenovanie, kopírovanie, objednávanie
- administratívne úlohy podľa potreby a podľa pokynov nadriadeného
- striedanie zmien pondelok – piatok (8:00 - 17:00)
- vzájomné zastupovanie s ostatnými kolegyňami v prípade potreby

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v príjemnom kolektíve
- ovocie, zelenina (alebo iné osvieženie) na pracovisku
- zabezpečený pitný režim
- príspevok zamestnávateľa na stravovaciu kartu
- teambuildingy od klienta
- korektný prístup zo strany zamestnávateľa

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Organizačné schopnosti
• Schopnosť rýchlo sa učiť a sústrediť sa
• Skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi
• Tímový hráč
• Samostatnosť
• flexibilita
• Výhodou predchádzajúce skúsenosti v práci so SAP systémom
• Výhodou predchádzajúce skúsenosti s administratívne skúsenosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V GTH catering s.r.o. máte širokú možnosť uplatnenia sa vo všetkých oblastiach služieb, v ktorých spoločnosť pôsobí. Od technického zabezpečenia budov, cez upratovacie a administratívne služby až po prácu vo firemnej reštaurácii. V Slovenskej republike zamestnávame viac ako 250 ľudí a rastieme. Pridajte sa k nám i Vy!

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 4026477  Dátum zverejnenia: 28.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 430 EUR/mesiac