Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Integrated Facility Manager
GTH catering s.r.o.
Miesto práce
Karadžičova 2, Bratislava
Karadžičova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac
1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme šikovného a dynamického kandidáta s aktívnym anglickým jazykom a proaktívnym prístupom k práci. Práca v prostredí renomovanej nadnárodnej spoločnosť v oblasti farmaceutického priemyslu. Vašou náplňou práce bude:
Aktívne riadenie a realizácia zmluvne dohodnutých služieb v kancelárskych priestoroch klienta osobne ako aj s podporou tímu spolupracovníkov a to predovšetkým:
- Riadenie práce recepcie
- Manažment dodávok kancelárskych potrieb, občerstvenia (káva, ovocie), údržby interiérových rastlín a pod.
- Koordinácia upratovacích a čistiacich prác, vrátane dodávok spotrebnej hygieny a čistiacich prípravkov
- Správa firemných vozidiel (komunikácia s leasingovými spoločnosťami a vodičmi, príprava pravidelných reportov pre klienta)
V spolupráci s klientom aktívne implementovanie a riadenie interných procesov a smerníc v oblastiach:
- Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, požiarna ochrana
- Ochrana životného prostredia
- Archivácia a skartácia dokumentov
Zastupovanie klienta pri komunikácia s majiteľom priestorov (správou budovy) vrátane riešenia problémov súvisiacich s funkčnosťou prenajímaných priestorov
Personálny manažment on-site tímu spolupracovníkov (recepcia, IT support, Admin Support)
Pravidelné aj ad hoc reportovanie výsledkov zverených procesov predovšetkým do korporátnych štruktúr klienta (aktívna angličtina nevyhnutná)
Aktívne riadenie a realizácia zmluvne dohodnutých služieb v kancelárskych priestoroch klienta osobne ako aj s podporou tímu spolupracovníkov a to predovšetkým:
- Riadenie práce recepcie
- Manažment dodávok kancelárskych potrieb, občerstvenia (káva, ovocie), údržby interiérových rastlín a pod.
- Koordinácia upratovacích a čistiacich prác, vrátane dodávok spotrebnej hygieny a čistiacich prípravkov
- Správa firemných vozidiel (komunikácia s leasingovými spoločnosťami a vodičmi, príprava pravidelných reportov pre klienta)
V spolupráci s klientom aktívne implementovanie a riadenie interných procesov a smerníc v oblastiach:
- Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, požiarna ochrana
- Ochrana životného prostredia
- Archivácia a skartácia dokumentov
Zastupovanie klienta pri komunikácia s majiteľom priestorov (správou budovy) vrátane riešenia problémov súvisiacich s funkčnosťou prenajímaných priestorov
Personálny manažment on-site tímu spolupracovníkov (recepcia, IT support, Admin Support)
Pravidelné aj ad hoc reportovanie výsledkov zverených procesov predovšetkým do korporátnych štruktúr klienta (aktívna angličtina nevyhnutná)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V GTH catering s.r.o. máte širokú možnosť uplatnenia sa vo všetkých oblastiach služieb, v ktorých spoločnosť pôsobí. Od technického zabezpečenia budov, cez upratovacie a administratívne služby až po prácu vo firemnej reštaurácii. V Slovenskej republike zamestnávame viac ako 250 ľudí a rastieme. Pridajte sa k nám i Vy!
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3915240
Dátum zverejnenia: 22.5.2020
2020-05-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Facility manager Spoločnosť: GTH catering s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac