Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Concierge- Osobný asistent
Greyson Consulting s.r.o.
Miesto práce
Karadžičova, Bratislava
Karadžičova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
5,5 EUR/hod.
5,5 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Podieľame sa na dodávkach veľkých projektov pre najvýznamnejšie slovenské, české a rakúske banky, napr. Implementácia nového internetového a mobilného bankovníctva.
Hľadáme pohodového parťáka, ktorý pomôže našim kolegom na projektoch tým, že vyrieši alebo navrhne riešenia pre ich mimopracovné „starosti“ a povinnosti bežných dní
Čo bude náplňou tvojej práce?
• Blízka spolupráca s HR, BO & manažérmi
• Komunikácia a budovanie pozitívnych vzťahov s kolegami na projektoch
• Pravidelný reporting
• Časová flexibilita a zodpovedný prístup
• a to všetko pri plnení úloh ako napr.:
1. Doručovanie dokumentov, technického zariadenia, darčekových a reklamných predmetov z BO ku kolegom na projekty u klientov GC
2. Doručovanie dokumentov na úrady: UPSVAR, KAPOR, klientske centrum
3. Prijímanie a vyzdvihovanie poštových, kuriérskych zásielok, objednávok v predajniach
4. Vybavovanie servisu: motorových vozidiel, elektroniky
5. Čistiareň, oprava odevov, obuvník
6. Riešenie zadaných úloh v prevádzkach faxcopy apod.
7. Booking reštaurácií, divadiel, kín
8. Vyhľadávanie cestovných spojov a nákup cestovných lístkov (prípadne leteniek)
Hľadáme pohodového parťáka, ktorý pomôže našim kolegom na projektoch tým, že vyrieši alebo navrhne riešenia pre ich mimopracovné „starosti“ a povinnosti bežných dní
Čo bude náplňou tvojej práce?
• Blízka spolupráca s HR, BO & manažérmi
• Komunikácia a budovanie pozitívnych vzťahov s kolegami na projektoch
• Pravidelný reporting
• Časová flexibilita a zodpovedný prístup
• a to všetko pri plnení úloh ako napr.:
1. Doručovanie dokumentov, technického zariadenia, darčekových a reklamných predmetov z BO ku kolegom na projekty u klientov GC
2. Doručovanie dokumentov na úrady: UPSVAR, KAPOR, klientske centrum
3. Prijímanie a vyzdvihovanie poštových, kuriérskych zásielok, objednávok v predajniach
4. Vybavovanie servisu: motorových vozidiel, elektroniky
5. Čistiareň, oprava odevov, obuvník
6. Riešenie zadaných úloh v prevádzkach faxcopy apod.
7. Booking reštaurácií, divadiel, kín
8. Vyhľadávanie cestovných spojov a nákup cestovných lístkov (prípadne leteniek)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Flexibilná pracovná doba – čas si organizuješ aj podľa svojich možností
• Spolupráci na Dohodu v rozsahu 20 hodín týždenne
• Priateľská atmosféra
• Občerstvenie na pracovisku
• Spolupráci na Dohodu v rozsahu 20 hodín týždenne
• Priateľská atmosféra
• Občerstvenie na pracovisku
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme veľmi pekne za zaslanie životopisu, ako aj o Tvoj záujem pracovať v spoločnosti Greyson.
Všetky životopisy starostlivo posúdime.
Greyson HR Team
Všetky životopisy starostlivo posúdime.
Greyson HR Team
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Komunikatívnosť
• Vodičský preukaz sk. B
• Čistý register trestov
• Užívateľská znalosť MS Office (najmä Excel)
• Dôležitá je schopnosť pracovať samostatne, byť proaktívny a vždy byť ochotný pomôcť
• Brať zodpovednosť za svoju prácu, zverené hodnoty a informácie
• Vodičský preukaz sk. B
• Čistý register trestov
• Užívateľská znalosť MS Office (najmä Excel)
• Dôležitá je schopnosť pracovať samostatne, byť proaktívny a vždy byť ochotný pomôcť
• Brať zodpovednosť za svoju prácu, zverené hodnoty a informácie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Greyson je lídrom v manažmente a realizácii projektov systémovej integrácie pre bankový sektor na Slovensku a v Čechách. SK a CZ Greyson tvorí viac ako 250 profesionálov s rozmanitým biznis a technickým zameraním: projektoví manažéri, IT architekti, biznis konzultanti, developeri, testeri, IT a biznis špecialisti. Vďaka našim ľuďom sme sa od r. 2007 rozrástli na jednu z popredných consultingových spoločností v Česku a na Slovensku. A stále rastieme.
Consulting. Pomáhame top firmám analyzovať, vytvárať a transformovať ich biznis model,
organizáciu a technológie, so zameraním najmä na bankovníctvo.
Informačné technológie. Našim klientom dodávame IT riešenia na mieru a ponúkame
služby business intelligence, integrácie, dátovej migrácie a technologického poradenstva.
Testovanie. Dodávame komplexné riešenia pre test manažment, exekúciu testovania a
manažment kvality s možnosťou outsourcingu testovania.
Consulting. Pomáhame top firmám analyzovať, vytvárať a transformovať ich biznis model,
organizáciu a technológie, so zameraním najmä na bankovníctvo.
Informačné technológie. Našim klientom dodávame IT riešenia na mieru a ponúkame
služby business intelligence, integrácie, dátovej migrácie a technologického poradenstva.
Testovanie. Dodávame komplexné riešenia pre test manažment, exekúciu testovania a
manažment kvality s možnosťou outsourcingu testovania.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4202033
Dátum zverejnenia: 31.5.2023
2023-05-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: Greyson Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 5,5 EUR/hod.