
Staň sa
súčasťou
zmeny
Miesto práce
Žilina
Termín nástupu
ihneď
Pracovný pomer
plný úväzok
Operátor call centra pre biznis zákazníkov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš spoznať fungovanie telekomunikačných technológií?
Chceš sa naučiť komunikovať so zákazníkmi a získať skúsenosti s telefonickým predajom a starostlivosťou o zákazníkov?
Chceš byť súčasťou tímu ambicióznych a dobre naladených ľudí, s ktorými sa rozhodne nebudeš nudiť?
Uchádzaj sa o pozíciu Operátor call centra pre biznis zákazníkov, kde hlavnou náplňou práce je:
• starostlivosť o pridelenú bázu zákazníkov
• aktívne telefonické oslovovanie zákazníkov za účelom ponuky produktov a služieb
• riešenie prichádzajúcich servisných požiadaviek a ich evidencia v systéme
• poskytovanie odborného poradenstva zákazníkom, informovanie o produktoch cenách a poskytovaných službách.
Táto pracovná ponuka je vhodná aj pre absolventov.
Chceš sa naučiť komunikovať so zákazníkmi a získať skúsenosti s telefonickým predajom a starostlivosťou o zákazníkov?
Chceš byť súčasťou tímu ambicióznych a dobre naladených ľudí, s ktorými sa rozhodne nebudeš nudiť?
Uchádzaj sa o pozíciu Operátor call centra pre biznis zákazníkov, kde hlavnou náplňou práce je:
• starostlivosť o pridelenú bázu zákazníkov
• aktívne telefonické oslovovanie zákazníkov za účelom ponuky produktov a služieb
• riešenie prichádzajúcich servisných požiadaviek a ich evidencia v systéme
• poskytovanie odborného poradenstva zákazníkom, informovanie o produktoch cenách a poskytovaných službách.
Táto pracovná ponuka je vhodná aj pre absolventov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• motivačné finančné ohodnotenie - fixná a variabilná zložka mzdy, ktorá závisí len od teba a tvojho mesačného výkonu (nie je limitovaná ani inak ohraničená)
zlepšenie komunikačných a predajných zručností,
• predajné a argumentačné školenia na firemné náklady
• získanie skúseností v oblasti predaja a starostlivosti o zákazníka
• zamestnanecké teambuildingové akcie
• podporu a pomoc od vedúceho tímu a ostatných kolegov
• možnosť kariérneho rastu
• voľné víkendy a sviatky
• zázemie a podporu najväčšieho operátora na Slovensku.
zlepšenie komunikačných a predajných zručností,
• predajné a argumentačné školenia na firemné náklady
• získanie skúseností v oblasti predaja a starostlivosti o zákazníka
• zamestnanecké teambuildingové akcie
• podporu a pomoc od vedúceho tímu a ostatných kolegov
• možnosť kariérneho rastu
• voľné víkendy a sviatky
• zázemie a podporu najväčšieho operátora na Slovensku.
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa ponuka zaujala, pošli nám svoje CV.
V prvom kole budeš oslovený telefonicky na krátky rozhovor.
Následne ťa pozveme na osobný pohovor vedený manažérom pobočky.
Ak uspeješ, nasleduje školiaci proces vedený tímom odborníkov, kde sa naučíš pracovať v našich programoch a taktiež ťa naučíme základné obchodné zručnosti.
Zaslaním žiadosti nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze v súlade so zákonom č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.
V prvom kole budeš oslovený telefonicky na krátky rozhovor.
Následne ťa pozveme na osobný pohovor vedený manažérom pobočky.
Ak uspeješ, nasleduje školiaci proces vedený tímom odborníkov, kde sa naučíš pracovať v našich programoch a taktiež ťa naučíme základné obchodné zručnosti.
Zaslaním žiadosti nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze v súlade so zákonom č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného kandidáta očakávame:
• zmysel pre zákaznícku spokojnosť a skúsenosť
• schopnosť budovať obchodné vzťahy
• pozitívne naladenie a energiu
• ambicióznosť, vytrvalosť, hlad po úspechu
• ochotu učiť sa a kariérne sa posúvať
• hľadať spôsoby ako ÁNO, nie dôvody prečo nie.
• zmysel pre zákaznícku spokojnosť a skúsenosť
• schopnosť budovať obchodné vzťahy
• pozitívne naladenie a energiu
• ambicióznosť, vytrvalosť, hlad po úspechu
• ochotu učiť sa a kariérne sa posúvať
• hľadať spôsoby ako ÁNO, nie dôvody prečo nie.
Mám záujem o túto pozíciu
Mám záujem
Mám záujem
ID: 4020246
Dátum zverejnenia: 13.1.2021
2021-01-13
Lokalita: Žilina Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Greg Hamm, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac