Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager / vedúca kancelárie / recepčná
GreenWay Infrastructure s.r.o.
Miesto práce
Bajkalská 5/B, Bratislava
Bajkalská 5/B, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.02.2018
15.02.2018
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si usmievavá pohoďáčka, ktorá zvláda viacero rôznych úloh naraz? Si zodpovedná a máš rada v práci poriadok? Náš skvelý tím potrebuje šikovnú asistentku/vedúcu kancelárie/recepčnú. Pošli nám svoje CV-čko a pripoj k nemu pár viet o sebe. Uchádzačky na osobný pohovor budeme kontaktovať.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
· bežné administratívne práce a zabezpečovanie chodu spoločnosti,
· asistentská podpora manažmentu spoločnosti (príprava materiálov, nákup leteniek a rezervácia ubytovania na zahraničné cesty),
· organizácia tímových mítingov, príprava zápisov a podkladov,
· práca na recepcii spoločnosti, prijímanie návštev, telefonický kontakt,
· komunikácia s úradmi, notárom, dodávateľmi a inštitúciami,
· nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárií.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
· bežné administratívne práce a zabezpečovanie chodu spoločnosti,
· asistentská podpora manažmentu spoločnosti (príprava materiálov, nákup leteniek a rezervácia ubytovania na zahraničné cesty),
· organizácia tímových mítingov, príprava zápisov a podkladov,
· práca na recepcii spoločnosti, prijímanie návštev, telefonický kontakt,
· komunikácia s úradmi, notárom, dodávateľmi a inštitúciami,
· nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárií.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame ti:
- prácu v skvelom tíme,
- stabilnú pracovnú dobu,
- osobnostný rast a samostatná práca,
- zamestnanecké benefity (jazykové kurzy, multisport karta)
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie ukončíme po nájdení vhodnej kandidátky na obsadenie pozície v našom tíme, po vzájomnej dohode o termíne nástupu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť na obdobnej pozícii je výhodou
- príjemné vystupovanie
- výborné organizačné schopnosti a schopnosť určovať priority
- zodpovednosť a precíznosť
- vysoká miera samostatnosti
- flexibilita
- odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
GreenWay je priekopníkom v rozvoji elektromobility na Slovensku. Už viac ako desať rokov budujeme verejnú nabíjaciu sieť, poskytujeme služby vodičom a prinášame riešenia pre majiteľov nabíjacích staníc. Našim poslaním je prispieť k tomu, aby sa elektrické vozidlá stali reálnou a preferovanou alternatívou dopravy pre ľudí na Slovensku a v ostatných krajinách strednej a východnej Európy. Aby sme to dosiahli, realizujeme množstvo aktivít na lokálnej a národnej úrovni, no pomáhame tiež vytvárať rámec pre rozvoj elektromobility v celej Európskej únii.
http://www.greenway.sk/.
http://www.greenway.sk/.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 3284896
Dátum zverejnenia: 12.1.2018
2018-01-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager Spoločnosť: GreenWay Infrastructure s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou