Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Payroll Trainee / Asistent Mzdového Účtovníka
Grant Thornton Slovensko
Miesto práce
Hodžovo námestie 1, Bratislava
Hodžovo námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacOdmeny do výšky jedného platu 2 krát ročne.
900 EUR/mesiacOdmeny do výšky jedného platu 2 krát ročne.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa členom tímu Grant Thornton:
Máte záujem špecializovať sa a stať sa mzdovou účtovníčkou/mzdovým účtovníkom?
Ak sa chcete profesionálne zamerať týmto smerom, do nášho tímu hľadáme novú kolegyňu/kolegu, ktorá/ý sa bude aktívne učiť a rozvíjať v oblasti komplexného spracovania mzdovej agendy a podporovať skúsené kolegyne pri príprave mzdovej agendy pre vybraných medzinárodných klientov spoločnosti.
Sme firma, ktorej záleží na firemnej kultúre, dobrej komunikácii v tíme, rovnováhe medzi prácou a súkromným životom a vzdelávaní svojich ľudí a preto sme boli v roku 2019 ocenení ako jeden z 50 najlepších zamestnávateľov na svete.
Práca mzdovej účtovníčky/mzdového účtovníka je náročná na vedomosti, precíznosť a taktiež opakovane a nárazovo časovo náročná, preto ponúkame dobré pracovné podmienky a stabilné pracovné prostredie a možnosť postupne stať sa odborníkom v tejto komplexnej oblasti.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Podporná činnosť pri spracovaní mzdovej agendy pre klientov spoločnosti dodávateľským spôsobom:
• Prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do/z príslušných poisťovní,
• Oznamovanie PN-iek a iných prerušení poistenia na zdravotné a sociálne poistenie,
• Komunikácia so sociálnou a zdravotnými poisťovňami, finančnou správou, štatistickým úradom a pod.,
• Príprava podkladov pre štatistické zisťovanie,
• Nahrávanie dát do mzdového programu,
• Obálkovanie výplatných pások pre zamestnancov,
• Nahrávanie exekúcii zamestnancov a poskytovanie súčinnosti exekútorom a na súdy,
• Príprava podkladov pre mzdové oddelenie v spolupráci so mzdovou účtovníčkou,
• Administratívna podpora mzdového oddelenia,
• Zakladanie dokumentov personálnej a mzdovej agendy,
• Dokumentácia, archivácia a triedenie.
Máte záujem špecializovať sa a stať sa mzdovou účtovníčkou/mzdovým účtovníkom?
Ak sa chcete profesionálne zamerať týmto smerom, do nášho tímu hľadáme novú kolegyňu/kolegu, ktorá/ý sa bude aktívne učiť a rozvíjať v oblasti komplexného spracovania mzdovej agendy a podporovať skúsené kolegyne pri príprave mzdovej agendy pre vybraných medzinárodných klientov spoločnosti.
Sme firma, ktorej záleží na firemnej kultúre, dobrej komunikácii v tíme, rovnováhe medzi prácou a súkromným životom a vzdelávaní svojich ľudí a preto sme boli v roku 2019 ocenení ako jeden z 50 najlepších zamestnávateľov na svete.
Práca mzdovej účtovníčky/mzdového účtovníka je náročná na vedomosti, precíznosť a taktiež opakovane a nárazovo časovo náročná, preto ponúkame dobré pracovné podmienky a stabilné pracovné prostredie a možnosť postupne stať sa odborníkom v tejto komplexnej oblasti.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Podporná činnosť pri spracovaní mzdovej agendy pre klientov spoločnosti dodávateľským spôsobom:
• Prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do/z príslušných poisťovní,
• Oznamovanie PN-iek a iných prerušení poistenia na zdravotné a sociálne poistenie,
• Komunikácia so sociálnou a zdravotnými poisťovňami, finančnou správou, štatistickým úradom a pod.,
• Príprava podkladov pre štatistické zisťovanie,
• Nahrávanie dát do mzdového programu,
• Obálkovanie výplatných pások pre zamestnancov,
• Nahrávanie exekúcii zamestnancov a poskytovanie súčinnosti exekútorom a na súdy,
• Príprava podkladov pre mzdové oddelenie v spolupráci so mzdovou účtovníčkou,
• Administratívna podpora mzdového oddelenia,
• Zakladanie dokumentov personálnej a mzdovej agendy,
• Dokumentácia, archivácia a triedenie.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti,
• Jazykové vzdelávanie hradené zamestnávateľom,
• Inšpiratívne pracovné prostredie a priestor pre odborný rast,
• Organizované vianočné večierky, teambuilding a pod.,
• Úplne nové, moderné, vzdušné a pohodlné priestory firmy.
• Jazykové vzdelávanie hradené zamestnávateľom,
• Inšpiratívne pracovné prostredie a priestor pre odborný rast,
• Organizované vianočné večierky, teambuilding a pod.,
• Úplne nové, moderné, vzdušné a pohodlné priestory firmy.
Informácie o výberovom konaní
Ak vás táto ponuka zaujala, pošlite váš životopis v slovenskom jazyku na e-mail: [email protected]
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Spoločnosť sa zaväzuje zachovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Spoločnosť sa zaväzuje zachovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- precíznosť a zodpovednosť,
- znalosť MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) na užívateľskej úrovni,
- znalosť anglického alebo nemeckého jazyky je podmienkou
- flexibilita,
- samostatnosť,
- usilovnosť,
- orientácia na klienta,
- chuť učiť sa nové veci.
- znalosť MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) na užívateľskej úrovni,
- znalosť anglického alebo nemeckého jazyky je podmienkou
- flexibilita,
- samostatnosť,
- usilovnosť,
- orientácia na klienta,
- chuť učiť sa nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Grant Thornton je medzinárodná daňovo-poradenská spoločnosť a audítorská spoločnosť so sídlom v Bratislave. Na Slovensku si Grant Thornton za posledné tri desaťročia vybudoval na slovenskom trhu silnú pozíciu v oblasti auditu, daňového poradenstva, účtovníctva a mzdového účtovníctva. Už niekoľko rokov poskytujeme komplexné služby aj v oblasti podnikového poradenstva, vrátane manažérskeho a transakčného poradenstva.
Spoločnosti Grant Thornton na Slovensku v súčasnosti zamestnávajú spolu cez 70 zamestnancov. K viac ako 700 klientom patria dôležité verejné a súkromné entity a taktiež veľa medzinárodných spoločností.
Spoločnosti Grant Thornton na Slovensku v súčasnosti zamestnávajú spolu cez 70 zamestnancov. K viac ako 700 klientom patria dôležité verejné a súkromné entity a taktiež veľa medzinárodných spoločností.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3917300
Dátum zverejnenia: 28.5.2020
2020-05-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Mzdový účtovník, Personalista, Účtovník Spoločnosť: Grant Thornton Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac